Jak szybko i sprawnie jeździć po mieście

Data: 2009-06-18 12:50:12
Autor: robert
Jak szybko i sprawnie jeździć po mieście
Witam.

Nie wiem czy już rzucałem tego linka, ale ukończyłem krótki poradnik nt. optymalizacji jazdy rowerem po mieście:

http://www.rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=1004

Gdybyście mieli jakieś uwagi albo propozycje rzeczy, które można dopisać byłbym zobowiązany :-)

To chyba jakiś wiejskich terenów dotyczy i to gdzies na podlasiu czy mazurach, bo w Warszawie nie ma skrzyżowań ze światłami i jednocześnie małym natężeniem ruchu...

Data: 2009-06-18 15:11:55
Autor: zly
Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:50:12 +0200, robert@mailinator.com napisał(a):

To chyba jakiś wiejskich terenów dotyczy i to gdzies na podlasiu czy mazurach, bo w Warszawie nie ma skrzyżowań ze światłami i jednocześnie małym natężeniem ruchu...

ciekawe wiec za co mam te wszystkie mandaty panie specjalisto od warszawy
:)
--
marcin

Data: 2009-06-18 15:19:08
Autor: mocniak
Użytkownik robert@mailinator.com napisał:
To chyba jakiś wiejskich terenów dotyczy i to gdzies na podlasiu czy mazurach, bo w Warszawie nie ma skrzyżowań ze światłami i jednocześnie małym natężeniem ruchu...

Niestety, artykuł pisany w Warszawie i na podstawie warszawskich doświadczeń ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-06-18 15:25:59
Autor: budfox
mocniak pisze:
[...]

Wiedziałem! Dokładnie tak wieśniackie są te rady! To mogło powstać tylko w Warszawie

Data: 2009-06-18 22:10:25
Autor: Ryszard Mikke
> [...]
> To chyba jakiś wiejskich terenów dotyczy i to gdzies na podlasiu czy mazurach, bo w Warszawie nie ma skrzyżowań ze światłami i jednocześnie małym natężeniem ruchu...

Nieprawdą jest, jakoby. Niestety.

rmikke

--

Jak szybko i sprawnie jeździć po mieście