Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?

Data: 2013-03-17 00:25:36
Autor: ikarek
Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
Użytkownik "Marcepan" <brak@tego.maila> napisał w wiadomości news:5144e0c0$0$1254$65785112news.neostrada.pl...
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13574573,Cypr__kolejki_do_bankomatow_na_wiesc_o_warunkach_pakietu.html

Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100 tys. euro - 9,9 proc.

A mnie ciekawi coś innego: powiedzmy, że jestem winny mojemu
pięknemu państwu mln euro podatku. Rzeczoną sumę trzymam na
koncie, żeby w poniedziałek zapłacić przelewem. A tu w niedzielę
cap! - państwo zawija 100k. Nie mam jak zdobyć brakującej sumy.
Czy mogę powiadomić US, że 100k poszło już innym przelewem,
czy też zostanę z długiem i komornikiem na karku?

Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?