Jak tak patrzylem na Buzka...

Data: 2010-04-12 13:27:33
Autor: Neko
Jak tak patrzylem na Buzka...
....to sobie pomyslalem: bylby dobrze prezentujacym
sie prezydentem RP. Dobrze mu z oczu patrzy...

Data: 2010-04-12 10:42:10
Autor: Marek
Jak tak patrzylem na Buzka...
On 12 Kwi, 13:27, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
...to sobie pomyslalem: bylby dobrze prezentujacym
sie prezydentem RP. Dobrze mu z oczu patrzy...

Jak mu dobrze z oczu patrzy , to niech idzie na casting do "Mam
talent".

Data: 2010-04-12 13:30:24
Autor: raff
Jak tak patrzylem na Buzka...
Neko pisze:
...to sobie pomyslalem: bylby dobrze prezentujacym
sie prezydentem RP. Dobrze mu z oczu patrzy...

Dobra prezencja, dobry wyglad a "dobry prezydent" to sa dwie rozne rzeczy. Choc ze soba zwiazane.

Buzek jest zbyt mialki.

R.

Data: 2010-04-12 13:31:54
Autor: Neko
Jak tak patrzylem na Buzka...
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

Dobra prezencja, dobry wyglad a "dobry prezydent" to sa dwie rozne rzeczy. Choc ze soba zwiazane.

Buzek jest zbyt mialki.

Zgadza sie. Jak byl premierem to byl zbyt "mietki".

Ale moze zmężniał ?

Data: 2010-04-12 13:36:04
Autor: raff
Jak tak patrzylem na Buzka...
[...]

Nie. To sa cechy charakteru.

R.

Data: 2010-04-12 13:34:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jak tak patrzylem na Buzka...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
...to sobie pomyslalem: bylby dobrze prezentujacym
sie prezydentem RP. Dobrze mu z oczu patrzy...

   Jednego Bolka za malo?

   AR

Data: 2010-04-12 13:35:46
Autor: Neko
Jak tak patrzylem na Buzka...
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Jednego Bolka za malo?

Prosze ???

Data: 2010-04-12 13:46:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jak tak patrzylem na Buzka...

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

>   Jednego Bolka za malo?

Prosze ???

   Przyjdzie tu p.matusm, to on juz lepiej ,,wytolmaczy" kim
   jest ten ,Docent'.  Mnie czasami reki i nogi opadaja, gdy
   mam do czynienia z nasza kochana latwowiernoscia polska. ;-)

  AR

Data: 2010-04-12 14:00:32
Autor: Neko
Jak tak patrzylem na Buzka...
[...]

Prosze wyjasnic "kim jest ten Docent"

Data: 2010-04-12 14:02:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jak tak patrzylem na Buzka...

> [...]

>   jest ten ,Docent'.  Mnie czasami reki i nogi opadaja, gdy
>   mam do czynienia z nasza kochana latwowiernoscia polska. ;-)

   Zaczekajmy lepiej na p.matusma, dobrze?

   AR

Data: 2010-04-12 14:07:55
Autor: Roman Rumian
Jak tak patrzylem na Buzka...
W dniu 2010-04-12 14:02, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)
Prosze wyjasnic "kim jest ten Docent"

    Zaczekajmy lepiej na p.matusma, dobrze?

    AR

google: "TW docent"

http://sowa.blox.pl/2007/04/premier-Jerzy-Buzek-TW-Docent-nie-umial-spojrzec.html

Ech ...

Roman Rumian

Data: 2010-04-12 14:35:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jak tak patrzylem na Buzka...

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2010-04-12 14:02, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> [...]

   Diekuje Panie Romanie!

   Ponizsze dla uzupelnienia:
   http://cortuum.salon24.pl/111035,kim-jest-jerzy-buzek-tw-docent-tw-karol

   AR

Data: 2010-04-12 14:06:08
Autor: cirrus
Jak tak patrzylem na Buzka...
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52336$4bc30592$54702a04$22611news.chello.at...
[...]

Jeżeli chodzi o ciebie to o jednego kretyna za dużo.

--
stevep

Data: 2010-04-12 14:03:59
Autor: sofu
Jak tak patrzylem na Buzka...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
...to sobie pomyslalem: bylby dobrze prezentujacym
sie prezydentem RP. Dobrze mu z oczu patrzy...

-- -- -- -- -- -- -

Jesli ma byc Buzek to moze wziąsć jakis manekin ze sklepu, ubrac w łady
garnitur i tez bedzie sie ładnie prezentował?
Bedzie taniej i chyba lepiej?

sofu

Data: 2010-04-12 14:43:18
Autor: mkarwan
Jak tak patrzylem na Buzka...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hpv04n$fg6$1news.onet.pl...
...to sobie pomyslalem: bylby dobrze prezentujacym
sie prezydentem RP. Dobrze mu z oczu patrzy...

Za czasów Buzka i Balcerowicza zdołowano gospodarkę.

Jak tak patrzylem na Buzka...