Jak takie zdjêcie wysz³o

Data: 2010-07-04 11:56:30
Autor: J.F.
Jak takie zdjêcie wysz³o
On Sun, 04 Jul 2010 11:05:54 +0200,  Piotr M wrote:
Pierwszy plan ostry a z ty³y ¶wiata w takie krechy.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html?i=0

Komorka z prawdziwa lampa blyskowa ? J.

Data: 2010-07-04 13:05:57
Autor: Piotr M
Jak takie zdjêcie wysz³o
Dnia 04-07-2010 o 11:56:30 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(a):

On Sun, 04 Jul 2010 11:05:54 +0200,  Piotr M wrote:
Pierwszy plan ostry a z ty³y ¶wiata w takie krechy.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html?i=0

Komorka z prawdziwa lampa blyskowa ?

Tylko dlaczego jest poruszenie ¶wiate³ a pierwszego planu ju¿ nie. I  zastanawia mnie te poruszenie ¿e takie do¶æ precyzyjne, od linijki i  jeszcze z tak± perspektyw±. Nie wiem jak to mo¿na zrobiæ..

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
    - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-07-04 13:07:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Jak takie zdjêcie wysz³o
W dniu 2010-07-04 13:05, Piotr M pisze:
[...]

Spójrz na praw± d³oñ misia po lewej stronie zdjêcia i sam siê domy¶lisz :-)

Data: 2010-07-04 13:13:47
Autor: Piotr M
Jak takie zdjêcie wysz³o
Dnia 04-07-2010 o 13:07:59 Maciej Bebenek (news.onet.pl)  <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa³(a):

[...]

Tego po prawej? Dziewczyna po¶rodku kadru te¿ ma ¶wiat³o na twarzy. Ze  ¶wiat³em to nieraz tyle ró¿nych kosmosów wychodzi, ale ¿e to co? Fake?

Data: 2010-07-04 13:12:22
Autor: Olgierd
Jak takie zdjêcie wysz³o
Dnia Sun, 04 Jul 2010 13:13:47 +0200, Piotr M napisa³(a):

Spójrz na praw± d³oñ misia po lewej stronie zdjêcia i sam siê

Tego po prawej? Dziewczyna po¶rodku kadru te¿ ma ¶wiat³o na twarzy. Ze
¶wiat³em to nieraz tyle ró¿nych kosmosów wychodzi, ale ¿e to co? Fake?

Prawid³owej odpowiedzi udzieli³ kol. Slawekk.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wroc³aw? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-04 13:31:13
Autor: Slavekk
Jak takie zdjêcie wysz³o

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vfbfr7k613q3bqpiotr-asus...
[...]

D³ugi czas na¶wietlania w ciemno¶ci - na¶wietlaj± siê tylko ¼ród³a ¶wiat³a.
Zmieniasz zoom - siê one rozmazuj± "perspektywicznie"
Na koniec operacji b³yska lampa i "zamra¿a" sylwetki z pierwszego planu

S³awek

Data: 2010-07-05 17:23:21
Autor: Mase³
Jak takie zdjêcie wysz³o
On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
D³ugi czas na¶wietlania w ciemno¶ci - na¶wietlaj± siê tylko ¼ród³a ¶wiat³a.
Zmieniasz zoom - siê one rozmazuj± "perspektywicznie"
Na koniec operacji b³yska lampa i "zamra¿a" sylwetki z pierwszego planu

Czyli blysk "na druga kurtyne" migawki

Pozdro

Mase³

Data: 2010-07-05 20:46:46
Autor: Piotr M
Jak takie zdjêcie wysz³o
Dnia 05-07-2010 o 17:23:21 Mase³ <mmasel@poczta.onet.pl> napisa³(a):

On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
[...]

Musze zrobiæ update firmware swojej Noki, bo obecny nie pozwala na  sterowanie migawk±.. ;P

Data: 2010-07-05 21:19:35
Autor: Mase³
Jak takie zdjêcie wysz³o
On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
[...]

Uwierz mi, ze migawka tam jest - elektroniczna, ale zawsze. Co wiecej -
w exifie zdjecia wyczytasz, jak dlugo byla otwarta...

Pozdro

Mase³

Data: 2010-07-06 12:25:05
Autor: Tomek
Jak takie zdjêcie wysz³o

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ Musze zrobiæ update firmware swojej Noki, bo obecny nie pozwala na
sterowanie migawk±.. ;P

Tylko ¿eby¶ czasami nie uwierzy³, ¿e te zdjêcia by³y robione komórk±, wiêc nie oczekuj zbyt wiele po swojej.

Data: 2010-07-06 16:13:39
Autor: Mase³
Jak takie zdjêcie wysz³o
On 2010-07-06 12:25, Tomek wrote:
[...]

Facet nie dosc, ze sie chwile po pierwszym babolu poprawil, to jeszcze w
ostatnim poscie smajlejsa dal - mysle, ze nie pomysli, ze to bylo
zrobione komorka....

Pozdro

Mase³

Data: 2010-07-13 14:11:17
Autor: AL
Jak takie zdjêcie wysz³o
Slavekk pisze:

[...]

dokladnie tak -
- blysk na druga kurtyne lub inaczej SlowSync w funkcjach aparatu
- inny efekt uzyska sie przy zmianie zoom na wiekszy a inny na mniejszy - warto poprobowac - efekty czasami sa szokujace :)

--
pozdr
Adam (AL)

Jak takie zdjêcie wysz³o