Jak tam UBeckie administratory newsow wam sie darzy?

Data: 2010-03-13 21:55:08
Autor: konserwator
Jak tam UBeckie administratory newsow wam sie darzy?
co nie pasuja posty do linii rzadu?
Miller nawet sie na to nie warzyl a wy owszem....
moje gratulacje 7 sile medialnej
ale to sie tak nie skonczy....
podajcie mnie do sadu albo przestancie mnie cenzurowac!

rympal
Piotr Rymsza

Dane personalne na zyczenie:
mail: rym30@wp.pl
wszystkie dane na zyczenie!
adres i wszystko!
dawajcie mnie do sadu!

Data: 2010-03-13 22:08:29
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Jak tam UBeckie administratory newsow wam sie darzy?

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w

[...]

Analfabete do sądu? Zrozumiesz jak sąd wyda wyrok?

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 284 dni kompromitowania RP!

Jak tam UBeckie administratory newsow wam sie darzy?