Jak tam koledzy na letnich oponkach?

Data: 2009-03-20 15:07:07
Autor: Paweł
Jak tam koledzy na letnich oponkach?
Użytkownik "Jacek" <jacoo@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpunb7$pkq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jestem ciekaw jak tam koledzy twierdzący, że polskie zimy nie wymagają
opon zimowych. Zmieniliście zdanie po tych kilku miesiącach?

Nie :-)

Całą zimę przejeździłem na letnich. DC, dojazdy do pracy.
Był tylko jeden dzień, kiedy stwarzało to jakiś problem.

--
Paweł

Data: 2009-03-20 07:16:09
Autor: nocai
On 20 Mar, 15:07, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:
Użytkownik "Jacek" <ja...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:gpunb7$pkq$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Całą zimę przejeździłem na letnich. DC, dojazdy do pracy.
Był tylko jeden dzień, kiedy stwarzało to jakiś problem.

I wytłumacz tu komuś kto nie jeździ samochodem, a nie tylko dojeżdża
do pracy w mieście.
W ostatni weekend mieliśmy problem  okularnikiem na zimówkach wyjechać
z parkingu w Kletnie, na poboczu śniegu coś koło 1,5 m.

Jak tam koledzy na letnich oponkach?