Jak tam na drogach?

Data: 2020-03-27 11:24:14
Autor: Uncle Pete
Jak tam na drogach?
On 2020-03-26 11:47, Uncle Pete wrote:
W związku z koniecznością, cytuję rozporządzenie ministra zdrowia, "zaspokajania niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami życia codziennego", zamierzam przemieścić się na kilka dni poza miejsce stałego zamieszkania. Czy ktoś już ma doświadczenie, czy władza na drogach kontroluje przestrzeganie tego rozporządzenia? W moim przypadku chodziłoby o skorzystanie z drogi krajowej i drogi wojewódzkiej w okolicach Warszawy.

Opowiem, jak było. Wczoraj wieczorem pokonałem tę trasę na wszelki wypadek unikając krajówek, sporo samochodów, zero policji. Tylko na jedynym krótkim odcinku, który zamierzałem przejechać krajówką (DK50, obwodnica Grójca) widziałem blokadę z niezliczoną liczbą niebieskich dyskotek, ale postanowiłem nie sprawdzać o co im chodzi i pojechałem przez miasto.

Data: 2020-03-27 13:18:24
Autor: kk
Jak tam na drogach?
On 2020-03-27 11:24, Uncle Pete wrote:
[...]