Jak tam pizdziak rzad cieni asow

Data: 2017-01-17 15:34:32
Autor: Zenek Kapelinder
Jak tam pizdziak rzad cieni asow
Czy robi jakies ruchy z wylaczeniem ruchow frykcyjnych oczywiscie.

Data: 2017-01-18 16:59:42
Autor: Zenek Kapelinder
Jak tam zenek rzadzi w palarni
Popros o dodatkowe elektrowstrzasy, waleniem konia stresu nie rozladujesz. Jak tam spotkania w kotlowni z ta z duzymi i wystajacymi oczami.

Data: 2017-01-19 07:00:17
Autor: kurdupeL

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Popros o dodatkowe elektrowstrzasy, waleniem konia stresu nie rozladujesz.
Jak tam spotkania w kotlowni z ta z duzymi i wystajacymi oczami.

Wierzę ci Zenuś. Masz przecież spore doświadczenie w marszczeniu freda w
lokalnej kotłowni. Wciąż żyjesz w stresie! ;-)

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 07:00:13
Autor: kurdupeL

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
Czy robi jakies ruchy z wylaczeniem ruchow frykcyjnych oczywiscie.

Ten idiota utknął ze snajperką na którymś z dachów przy sejmie i czeka na
rozkazy. Zapomnieli odwołać akcję i zdjąć go z pozycji.

Złaź już z tego dachu. Wojna się skończyła w 1945! Idź już do domu
PZPR-owski partyzancie ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 11:20:18
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2017 o 07:00, kurdupeL pisze:

[...]

Srajdak masz nowy pseudonim operacyjny? POsrańcy ci płacą od nicka?
To tak wyglądają ich miliony na ulicach i w necie.

Data: 2017-01-19 17:06:56
Autor: kurdupeL
Jak tam obsrany lordzie wkrainie cieniasów

Komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5q3t1$18u5$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie złamany kutasie. Nie mam nowego nicka. Zawsze podpisywałem się Lepudruk co czytając wstecz oznacza kurdupel. Ale taki głomb (nie głąb) nigdy by na to nie wpadł!

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 09:00:15
Autor: Zenek Kapelinder
Jak tam obsrany lordzie wkrainie cieniasów
No ja pierdole jaki ty sprytny jestes z podpisem. Prawie jak Bond. Roznicie sie tylko tym ze on ma dwa zera i siodemke a ty tylko zera.

Data: 2017-01-20 08:52:48
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0be2f54a-e776-4c2f-b6ce-5ef2bdebad5cgooglegroups.com...
No ja pierdole jaki ty sprytny jestes z podpisem. Prawie jak Bond. Roznicie sie tylko tym ze on ma dwa zera i siodemke a ty tylko zera.

W  O  N   !!!

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 21:04:19
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2017 o 17:06, kurdupeL pisze:

[...]

Na nic ta kryptografia. Wszyscy rozpoznają ciebie po bredniach jakich piszesz.

Data: 2017-01-20 08:53:41
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5r641$1a1k$1gioia.aioe.org...
[...]

Was rozpoznaje po debilizmach które tu wygłaszacie!

W  O  N   !!!

--
Lepudruk

Data: 2017-01-20 04:31:54
Autor: Zenek Kapelinder
Jak tam obsrany lordzie wkrainie cieniasów
Znowu na cwaniaka wychodzisz pizdziak. Siebie zablokowales zebys nie mogl czytac co wypisujesz.

Data: 2017-01-20 19:59:23
Autor: Lord Donald
Jak tam obsrany lordzie wkrainie cieniasów
Znowu na cwaniaka wychodzisz pizdziak. Siebie zablokowales zebys nie mogl czytac co wypisujesz.

Musiał ustawić sitko na swoje posty. Bo skończyły się jego posty typu won podszywaczu jakie kiedyś wypisywał pod swoimi postami. Jeszce niedawno jak po czasie jak przeczytał swój post sam nie wierzył, że mógł napisać taką brednię. Od pewnego czasu jego autokomentarze się poprawiły, ale brakuje tu wszystkim jego gastronomicznej fascynacji kupsztalami.

Data: 2017-01-20 11:01:40
Autor: Zenek Kapelinder
Jak tam obsrany lordzie wkrainie cieniasów
Pewno teraz rodzyny se od dupy odrywa. Strasznie zazdrosny do tego jest. Nic o swojej dziewczynie nie chce powiedziec.

Data: 2017-01-21 14:53:09
Autor: Pajdak
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e25774d-516c-4b21-ac9e-432fafbbb033googlegroups.com...
Pewno teraz rodzyny se od dupy odrywa. Strasznie zazdrosny do tego jest. Nic o swojej dziewczynie nie chce powiedziec.

W O N  CHAMIE!!!
--
Lepudruk

Data: 2017-01-21 14:52:10
Autor: Pajdak
Lorrd obrany w chlewni Zenka
Komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5tmma$1neg$1gioia.aioe.org...
[...]

Macie coś z głowami dziewczęta? Mylą się wam osoby ale w waszym wieku uwiąd starczy to chyba normalka. Zresztą większość komuchów ma tą przypadłość. Nie pamietają PRL!  Tak więc dziewczynki wyślijcie sobie jakieś kwiatuszki albo czekoladki i masturbujcie się wzajemnie! ;-)))

--
Lepudruk

Jak tam pizdziak rzad cieni asow