Jak tam smog.

Data: 2020-03-19 12:59:41
Autor: Shrek
Jak tam smog.
No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

--
Shrek

Data: 2020-03-19 16:59:49
Autor: Budzik
Jak tam smog.
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

A jest?
juz gdzies czytałem ze we włoszech widac poprawe czystosci powietrza ze wzgledu na to ze gospodarka przyhamowała.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2020-03-19 18:02:28
Autor: Shrek
Jak tam smog.
W dniu 19.03.2020 o 17:59, Budzik pisze:

A jest?

No jest. Mniejszy niż w zimę, ale taki jak zawsze na wiosnę.

juz gdzies czytałem ze we włoszech widac poprawe czystosci powietrza ze
wzgledu na to ze gospodarka przyhamowała.

A ja właśnie na poczekaniu wymyśliłem, że im wiecej samochodów, tym więcej CO2, tym cieplej i tym mniej smogu:P

--
Shrek

Data: 2020-03-19 19:43:52
Autor: Michal
Jak tam smog.
On 2020-03-19 17:59, Budzik wrote:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

A jest?
juz gdzies czytałem ze we włoszech widac poprawe czystosci powietrza ze wzgledu na to ze gospodarka przyhamowała.

jest.. i to całkiem gęsty w Krakowie, wc\orakj/dziś było nawet ponad
100ug/m^3 PM10, a ulice puściutkie:
http://monitoring.krakow.pios.gov.pl/dane-pomiarowe/automatyczne/parametr/pm10/stacje/46/dzienny/19.03.2020

--
Pozdr.
Michał

Data: 2020-03-19 17:37:17
Autor: RadoslawF
Jak tam smog.
W dniu 2020-03-19 o 12:59, Shrek pisze:

No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

Samochodu są, a że stoją pod blokami a nie pod firmą to bez różnicy.
Posiadacze dużych suwów nawet jak mają siedzieć w domu to
pojadą tym suwem po bułeczki do sklepu i smogu narobią. :-)
Ale czujna kasta ekofaszystów już myśli jak ich obowiązkowo przesadzić
do maluchów a potem wyeliminować w wypadkach z większymi pojazdami.
Link dla przypomnienia zachowania malucha w czasie spotkania z czymś większym:
https://www.youtube.com/watch?v=ggjKC3zNsPY

Pozdrawiam

Data: 2020-03-19 17:57:31
Autor: Shrek
Jak tam smog.
W dniu 19.03.2020 o 17:37, RadoslawF pisze:

[...]

No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do pracy, to ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

--
Shrek

Data: 2020-03-19 19:59:48
Autor: Budzik
Jak tam smog.
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Nie wiem jak u was wyglada z tymi samochodami ale w Poznaniu na miescie ruch o wiele mniejszy niz zwykle - taki jak zwykle na miescie jest w sobote. Jezdzi sie wygodnie, nigdzie nie widac korków.

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2020-03-20 06:44:10
Autor: Shrek
Jak tam smog.
W dniu 19.03.2020 o 20:59, Budzik pisze:

Nie wiem jak u was wyglada z tymi samochodami ale w Poznaniu na miescie
ruch o wiele mniejszy niz zwykle - taki jak zwykle na miescie jest w
sobote. Jezdzi sie wygodnie, nigdzie nie widac korków.

DC pusto.

--
Shrek

Data: 2020-03-19 20:08:14
Autor: RadoslawF
Jak tam smog.
W dniu 2020-03-19 o 17:57, Shrek pisze:

[...]

A ktoś poza ekofaszystami twierdzi że mają?
Zakamuflowani ekofaszyści. :)

Pozdrawiam

Data: 2020-03-19 21:54:33
Autor: japanizer
Jak tam smog.
On Friday, March 20, 2020 at 1:57:57 AM UTC+9, Shrek wrote:

> [...]

No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do pracy, to ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

Czyli wychodzi na to, że samochody oczyszczają powietrze.

Data: 2020-03-20 06:45:36
Autor: Shrek
Jak tam smog.
W dniu 20.03.2020 o 05:54, japanizer@japanizer.org pisze:

No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do pracy, to
ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

Czyli wychodzi na to, że samochody oczyszczają powietrze.

Np przecież - więcej CO2> cieplej> mniej janusze kotłują w piecech > czystsze powietrze;) I spróbuj zaprzeczyć:P

--
Shrek

Data: 2020-03-20 06:59:47
Autor: Budzik
Jak tam smog.
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Ty sobie robisz jaja a za chwile ktos uwierzy...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-03-20 09:17:52
Autor: cef
Jak tam smog.
W dniu 2020-03-20 o 07:59, Budzik pisze:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Jakie jaja, przecież to prawda jest.
W tym roku w kaflowym tylko
dwa razy było palone a dieslem jeździłem :-)

Data: 2020-03-20 15:12:36
Autor: Shrek
Jak tam smog.
W dniu 20.03.2020 o 07:59, Budzik pisze:

Np przecież - więcej CO2> cieplej> mniej janusze kotłują w piecech >
czystsze powietrze;) I spróbuj zaprzeczyć:P

Ty sobie robisz jaja a za chwile ktos uwierzy...

Kiedy to wcale nie są jaja (przynajmniej nie do końca). Smog pochodzi z niskiej emisji. PM w niskiej emisji to głównie z kominów od ogrzewania. Im cieplej, tym czyściej:>

Tak na poważnie, to oczywiście z przymrużeniem oka, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak właśnie wyszło jakby ktoś to uczciwie zbadał:P

--
Shrek

Data: 2020-03-19 19:28:54
Autor: Jacek Maciejewski
Jak tam smog.

https://www.space24.pl/wlochy-w-uscisku-epidemii-podglad-z-orbity-ujawnia-ukryty-efekt-blokady-panstwa
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-03-19 19:32:55
Autor: Shrek
Jak tam smog.
Dnia Thu, 19 Mar 2020 12:59:41 +0100, Shrek napisał(a):

No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

https://www.space24.pl/wlochy-w-uscisku-epidemii-podglad-z-orbity-ujawnia-ukryty-efekt-blokady-panstwa

NO2 to rzeczywiście mogą być samochody. PM10 zwłaszcza u nas to ogrzewanie.

--
Shrek

Jak tam smog.