Jak tam sytuacja na A4 ? GOP/Malopolska

Data: 2009-05-26 20:02:53
Autor: maanj
Jak tam sytuacja na A4 ? GOP/Malopolska

Użytkownik "JaSam" <podstep@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.000014dc.4a1a5deanewsgate.onet.pl...
Witam.
Wybieram się z Gliwic na lotnikso w Balicach. W rasiu straszą utrudnieniami na
A4 w Katowicach. Ktoś jechał tamtędy ostatnio koło 16-17 ? Bo nie wiem ile
muszę wcześniej wyjechać zeby odstać ten korek...

Z góry dzięki za szybką odpowiedź.

Ja bym proponowal tak bo tak jezdze z gliwic do kraka/olkusza

z gliwic A4 do zjazdu na Zalęże przez załęże do DTŚki  pod rondem tunelem w katoiwcach na warszawe
potem na 94 na Krakow  mijasz Olkusz i dalej na Krakow w bronowicach odbijasz na Balice

Powodzenia

Jak tam sytuacja na A4 ? GOP/Malopolska