Jak tanim kosztem na bagaże do GSX600F ?

Data: 2011-06-12 23:09:12
Autor: erg
Jak tanim kosztem na bagaże do GSX600F ?

Użytkownik "Wrota Bieszczadów" <rogeros_usunto@skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:it2lc1$8ka$1inews.gazeta.pl...
Witam serdecznie

właśnie stałem się bardzo szczęśliwym posiadaczem GSX 600F z 1997 roku,
dopiero co :) Nurtuje mnie jedna kwestia jak tanim kosztem sprawić sobie
coś na kształt kufra albo sakwy do motoru ? Tak aby wrzucić coś i nie
jeździć z plecakiem.
Kufry na allegro widziałem ale co ze stelażem ? Są jakieś podróbki bo
na razie nie znalazłem albo nie umiem szukać. Może być też boczny kufer.

np tu:
http://www.kobi-sklep.pl/index.php?cat_id=39&page=0&view=0&sort=default

erg

Jak tanim kosztem na bagaże do GSX600F ?