Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość miesz kania nie sprzedając go?

Data: 2012-09-28 12:44:53
Autor: SQLwiel
Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość miesz kania nie sprzedając go?
.... jak w temacie

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-28 04:44:34
Autor: tom
W dniu piątek, 28 września 2012 12:44:55 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
... jak w temacie

-- Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Pomocna może być usługa AMRON, niestety płatna 23 zł.
Usługa dostępna dla największych miast w Polsce.
http://www.amron.pl/Pages/ReportShop/Report.aspx

Data: 2012-09-28 05:06:14
Autor: Kris
Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość mieszkania nie sprzedając go?
W dniu piątek, 28 września 2012 12:44:55 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Opoeratem drogo i cena nie odzwierciedli wartości rynkowej.
Daj ogłoszenie w bezpłatnych lokalnych portalch z ceną podobna jak inne mieszkania w Twoojej okolicy i czekaj na oferty. Jak ofert nie bedzie znaczy cena zawyżona to w dół itd. Ew podpytaj lokalnego notariusza jakie sa ceny transakcyjne teraz.

Data: 2012-09-28 13:40:24
Autor: wromek
Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość mieszkania nie sprzedając go?
... jak w temacie

operatem szacunkowym?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-28 04:59:18
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 września 2012 13:40:30 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:
> ... jak w temacie

operatem szacunkowym?,

Operat dostaniesz taki za jaki zapłacisz;)

Data: 2012-09-28 13:41:00
Autor: witek
Jak tanio, a rzetelnie wyceniÌ wartoœÌ mi eszkania nie sprzedaj¹c go?
Kris wrote:
W dniu piątek, 28 września 2012 13:40:30 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:
... jak w temacie

operatem szacunkowym?,

Operat dostaniesz taki za jaki zapłacisz;)

a to sie zgadzam
gosci na poczatku sie mnie pytal czy ma mu wyjsc drozej czy taniej.
oczywiscie opłata byla uzalezniona od wartosci mieszkania.

Data: 2012-09-28 14:24:31
Autor: wromek
Jak tanio, a rzetelnie wycenia warto?a mieszkania nie sprzedaj?c go?
Operat dostaniesz taki za jaki zapłacisz;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
inaczej: jak zaplacisz za operat to dostaniesz w nim to co chcesz w nim miec ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-28 13:55:42
Autor: SQLwiel
Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość mieszkania nie sprzedając go?
W dniu 2012-09-28 13:40, wromek pisze:
... jak w temacie

operatem szacunkowym?

:)
Czyżby jakiś chochlik wyżarł słowo "tanio" ?
;)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-28 14:23:23
Autor: wromek
Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość mieszkania nie sprzedając go?
operatem szacunkowym?

:)
Czyżby jakiś chochlik wyżarł słowo "tanio" ?

bo to jest tez jeszcze kwestia definicji slowa "tanio", 500 pln za mieszkanie to jest cena do dogadania.
tez zalezy od celu tworzenia takiej wyceny, jesli dla swojego widzimisie to fktycznie bedzie drogo ;)
ale jesli dla banku, zeby nie kasowal za ubezpieczenie niskiego wkladu to jzu sie bez tego chbya nei obejdzie.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-28 15:12:58
Autor: radekp@konto.pl
Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość mieszkania nie sprzedając go?
Fri, 28 Sep 2012 12:44:53 +0200, w
<50657fa6$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>, SQLwiel
<"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał(-a):

... jak w temacie

Popatrzeć na szybko.pl i odjąć z 10%?

Data: 2012-10-01 21:02:58
Autor: xbartx
Jak tanio, a rzetelnie go?
Dnia Fri, 28 Sep 2012 12:44:53 +0200, SQLwiel napisał(a):

... jak w temacie

Nie wiem jak jest z 'tanio i rzetelnie' ale kiedyś słyszałem, że jak się chce kupić 'tanio i dobrze' to trzeba kupić dwa razy ;)

--
xbartx

Jak tanio, a rzetelnie wycenić wartość miesz kania nie sprzedając go?