Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net

Data: 2013-03-07 12:03:59
Autor: Radwel
Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
Szukam jakiegos taniego rozwiazania.
Nie potrzebuje telefonu komorkowego.
W abo orange za 24,90 / mies. (z open orange - bo bez tego czyli zwykly abo 39,90 pln) mam 160 minut rozmow (4 mies nielim. w orange mobilnym) i umowa rok.
Net 3 zlote za 100 mb.
Nie wiem czy w tej cenie jest pakiet sms. Moze ktos wie.

Za 34 pln (w open orange) mam 0,5gb danych i 200 minut rozmow w pakiecie (4 mies. do Orange bez limitu)

A moze za kwote 25/39 pln pln jest lepsza alternatywa?
Moze lepiej kupic jakiego prepaida i tam wyjdzie taniej dzwonienie, odbieranie i net (glownie maile, troche stron www ale nie filmy czy gry).

Data: 2013-03-07 12:59:28
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail Jastrunow@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Pisałem bodaj wczoraj.
15,38 w play.
umowa 12 miesiecy
250 minut
stacjonarne i play - darmowe bez limitu

Jeżeli chcesz do tego inet to pewnie bedzie trzbea doplacic jakies 10zł miesiecznie za 1gb (ale to juz strzelam)

To jest oferta firmowa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2013-03-07 14:34:29
Autor: Radwel
[...]

tylko jesli to play to nie bedzie tak, ze ludzie beda dzwonic "szczurkiem" abym oddzwonil?
Kiedys ludzie bali sie bo dzwoniac na play mieli drosze polaczenia.

Data: 2013-03-07 16:59:24
Autor: Budzik
[...]

Nie spotkałem się z taką egzotyką, więc trudno mi się wypowiadać.
Ale jak się boisz takich grosików to:
- kup starter w jakimś plusie
- przenieśnumer do play

Wtedy nikt nie będzie wiedział, że dzowni do play. :)

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2013-03-07 19:23:26
Autor: animka
W dniu 2013-03-07 13:59, Budzik pisze:
[...]

No to super. Ja za stacjonarne muszę dopłacać co m-c 10 zl, ale i tak wielka oszczędność jest, bo jak ktoś ma stacjonarny to dzwonię na stacjonarny.

Jeżeli chcesz do tego inet to pewnie bedzie trzbea doplacic jakies 10zł
miesiecznie za 1gb (ale to juz strzelam)

7 zł

To jest oferta firmowa.

Ja mam ofertę niefirmową.

--
animka

Data: 2013-03-07 14:35:26
Autor: Maciej Bebenek
"Radwel" <Jastrunow@wp.pl> wrote:

A moze za kwote 25/39 pln pln jest lepsza alternatywa?
Moze lepiej kupic jakiego prepaida i tam wyjdzie taniej dzwonienie,
odbieranie i net (glownie maile, troche stron www ale nie filmy czy gry).

Aktualnie szukaj w ofertach No-SIM Playa i Plusa

Data: 2013-03-07 22:59:02
Autor: J.F.
Dnia Thu, 7 Mar 2013 12:03:59 +0100, Radwel napisał(a):
[...]

Ostatnio dzwonili z t-mobile. Za 25zl cos 170 minut plus net plus ...
telefon. Kiepski, ale jednak smartfon.

J.

Data: 2013-03-07 20:48:37
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1allo2ap8v3ah$.cqrrkfzal3o.dlg40tude.net...
[...]

Fajne abonamenty w Polsce macie...
170 minut na miesiąc to wypada jakieś niecałe 6 minut dziennie :)
To się nagadasz... nie ma co.

Data: 2013-03-08 07:53:50
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Fajne abonamenty w Polsce macie...
170 minut na miesiąc to wypada jakieś niecałe 6 minut dziennie :)
To się nagadasz... nie ma co.

Zdradzę ci tajemnicę, ale nie mów o tym swojemu operatorowi:
u nas po wyczerpaniu puli minut w abonamencie nadal można rozmawiać.
W Trzecim Świecie nie? Smutne.

JoteR

Data: 2013-03-09 14:38:00
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:51398b06$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Jasne że można, tylko minuta wychodzi 3-4 razy tyle co w abonamencie...
Tak czy inaczej widzę że telefony komórkowe wciąż nie pełnią w Polsce
roli głównego telefonu skoro takie abonamenty są na chodzie...
Ja się przesiadłem z abonamentu w którym miałem 1400 minut na
miesiąc, do podziału na 3 linie rodzinne, międzyrodzinne połaczenia
gratis na abonament w którym płacę tylko za internet a rozmowy
i smsy są nielimitowane wcale.

Data: 2013-03-09 14:42:00
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:khg6gi$m6n$1dont-email.me...
[...]

Najmniejszy abonament jaki AT&T w ogóle oferuje w planach rodzinnych
to 700 minut. Najmniejszy dla indywidualnej linii telefonicznej to 400/mieś.

Data: 2013-03-09 21:36:05
Autor: Maciej Bebenek
Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Najmniejszy abonament jaki AT&T w ogĂłle oferuje w planach rodzinnych
to 700 minut. Najmniejszy dla indywidualnej linii telefonicznej to 400/mieś.

To jeszcze dopisz, ile te najtańsze abonamenty kosztują.

Data: 2013-03-10 22:18:15
Autor: Przemysław Kowalik
Dnia 2013-03-09 22:36, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
[...]

No i chyba odebrane też z tych minut "schodzą"? A może już udało się tak zrobić, żeby nie ;-)?

Przemek

Data: 2013-03-28 20:18:36
Autor: Pszemol
"Przemysław Kowalik" <przemolog@ANTISPAMo2.pl> wrote in message news:khital$ne4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odebrane/wydzwonione - minuta to minuta.
Nie ma potem problemów kto kogo sępi na dzwona czy dziada.

Data: 2013-03-09 22:06:41
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Czyli czesania dzikusów ciąg dalszy, tyle że drzewiej was rżnęli na szklanych paciorkach.
U nas minuta poza abonamentem kosztuje (cennikowo) dokładnie tyle samo, co w abonamencie.

Tak czy inaczej widzę że telefony komórkowe wciąż nie pełnią w Polsce
roli głównego telefonu

A jest jakiś przepis, że muszą? O UE można wiele złego powiedzieć, ale takiej dyrektywy jeszcze tu nie wydano. W Socjalistycznych Stanach Ameryki już tak? Smutne.

skoro takie abonamenty są na chodzie...

Podstawowe prawo rynku - jest popyt, pojawia się podaż.
Czy ty jesteś pewny, że mieszkasz w USA a nie w USSR?
Bo jakieś takie dziwnie centralistyczne myślenie tu prezentujesz.

JoteR

Data: 2013-03-09 16:00:33
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513ba48f$0$1248$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Was? O kim Ty tu piszesz? Pogubiłeś się chyba...

U nas minuta poza abonamentem kosztuje (cennikowo) dokładnie
tyle samo, co w abonamencie.

To jaki jest sens kupowania jakiegokolwiek abonamentu?? :-)
Cały dowcip kupowania takich pakietów 1000 minut za 6zł
w prepaidzie czy też 700 minut za $15 w abonamencie jest
taki, że właśnie minuta wychodzi Ci za pojedyncze grosze
i nawet jak zużyjesz 1/2 czy 2/3 abonamentowego limitu
to Ci się to i tak opłaci niż płacić osobno za każdą minutę...
Może Ty nie rozumiesz o co w abonamentach chodzi? :-)

[...]

Sam sobie stawiasz Chochoła i z nim walczysz?
Kto pisał że jest jakiś przepis czy dyrektywa?

Z tego co piszecie widać wyraźnie, że technologia komórkowa
jeszcze wciąż do Polski nie weszła na całego skoro wciąż główną
linią jest linia kablowa w polskich domach...

skoro takie abonamenty są na chodzie...

Podstawowe prawo rynku - jest popyt, pojawia się podaż.
Czy ty jesteś pewny, że mieszkasz w USA a nie w USSR?
Bo jakieś takie dziwnie centralistyczne myślenie tu prezentujesz.

To Ty nie rozumiesz wolnego rynku...
Popyt to się umiejętnie *kreuje* odpowiednią ofertą rzuconą na rynek.

Data: 2013-03-09 23:44:23
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Czyli czesania dzikusów ciąg dalszy, tyle że drzewiej was rżnęli
na szklanych paciorkach.

Was? O kim Ty tu piszesz? Pogubiłeś się chyba...

O was - tambylcach z Trzeciego Świata, którzy nijak nie potrafią ogarnąć prymitywnym umysłem reguł stosowanych w cywilizowanych krajach.

U nas minuta poza abonamentem kosztuje (cennikowo) dokładnie
tyle samo, co w abonamencie.

To jaki jest sens kupowania jakiegokolwiek abonamentu?? :-)

Pisałem wielokrotnie, pogrzeb w archiwum, ja na pewno niczego ci nie sprezentuję na tacy.

Cały dowcip kupowania takich pakietów 1000 minut za 6zł w prepaidzie

Nie ma takich pakietów. Choć prepaidziarstwo nieraz mi tu wyjeżdżało z wewnątrzsieciowymi minutami licząc, że nie zauważę.

czy też 700 minut za $15 w abonamencie jest
taki, że właśnie minuta wychodzi Ci za pojedyncze grosze
i nawet jak zużyjesz 1/2 czy 2/3 abonamentowego limitu
to Ci się to i tak opłaci niż płacić osobno za każdą minutę...

Do kogo ta mowa? Przecież wielokrotnie o tym pisałem.
Nie czytałeś czy znów nie zrozumiałeś?

Może Ty nie rozumiesz o co w abonamentach chodzi? :-)

Bynajmniej.

Kto pisał że jest jakiś przepis czy dyrektywa?

Tak, jakiś zamorski wieśniak się dziwował, że ludzie u nas mają wybór...

Z tego co piszecie widać wyraźnie, że technologia komórkowa
jeszcze wciąż do Polski nie weszła na całego skoro wciąż główną
linią jest linia kablowa w polskich domach...

....i nadal się dziwuje.

Podstawowe prawo rynku - jest popyt, pojawia się podaż.

To Ty nie rozumiesz wolnego rynku...
Popyt to się umiejętnie *kreuje* odpowiednią ofertą rzuconą na rynek.

I w ten sposób wykreowaliście. Ogólnoświatowy kryzys.
Jak go może kiedyś opanujecie, to wówczas wróć tu dawać nam nauki, bo póki co, to tylko się ośmieszasz.

JoteR

Data: 2013-03-09 17:29:25
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513bbb50$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

widzę że mocno zakorzenione kompleksy niedowartościowania
przez Ciebie przemiawiają... :-) ale to nic, może z tego wyrośniesz.

Cały dowcip kupowania takich pakietów 1000 minut za 6zł w prepaidzie

Nie ma takich pakietów. Choć prepaidziarstwo nieraz mi tu wyjeżdżało z wewnątrzsieciowymi minutami licząc, że nie zauważę.

Było, było, sam widziałem na święta - tylko chyba nie rozmowy tylko smsy.

[...]

Ty pisałeś że minuta powyżej limitu w abonamencie kosztuje
tyle samo co minuta w abonamencie... zastanów się co piszesz.

Kto pisał że jest jakiś przepis czy dyrektywa?

Tak, jakiś zamorski wieśniak się dziwował, że ludzie u nas mają wybór...

Znowu kompleksy... ech.

[...]

Kryzys w USA dawno się skończył - teraz go macie w Europie :-)

Data: 2013-03-10 01:58:01
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

"I nie samochody, tylko rowery."
Radio Erewań wiecznie żywe?

[...]

Co ja pisałem, można łatwo sprawdzić w archiwum z ubiegłych lat.
Ty tylko nieudolnie powtarzasz moje tezy.

Kryzys w USA dawno się skończył

Zaklinanie rzeczywistości wzbudza tylko politowanie.

- teraz go macie w Europie :-)

Dzięki "kreatywnym" szamanom twojego pokroju.

JoteR

Data: 2013-03-09 22:11:32
Autor: Pszemol

Archiwum ubiegłych lat??? Przecież dzisiaj napisałeś:
"U nas minuta poza abonamentem kosztuje (cennikowo)
 dokładnie tyle samo, co w abonamencie."

Kryzys w USA dawno się skończył

Zaklinanie rzeczywistości wzbudza tylko politowanie.

Politowanie to wzbudza Twoje udawanie nienawiści do USA
i Amerykanów podczas gdy wewnętrznie im zazdrościsz.

- teraz go macie w Europie :-)

Dzięki "kreatywnym" szamanom twojego pokroju.

Chciałbym być jednym z tych szamanów - niestety nie jestem.

Data: 2013-03-10 12:51:29
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Archiwum ubiegłych lat???

Owszem. Od wielu lat na tej grupie dowodzę, że rzeczywisty koszt minuty w abonamencie jest dużo niższy, niż w prepaidzie, nawet jeśli nie wykorzysta się limitu. Uzasadnienie jest w archiwum. Nie dość, że powtarzasz tę tezę, to jeszcze się bez sensu ciskasz. Jak klasyczny troll.

Przecież dzisiaj napisałeś:
"U nas minuta poza abonamentem kosztuje (cennikowo)
dokładnie tyle samo, co w abonamencie."

No napisałem. Że jak by nie liczył, to przy równej stawce "cennikowej" za minutę w abonamencie i poza nim, ta różnica nie ma szans być rzędu - cytuję: "3-4 razy tyle". Czego znów nie zrozumiałeś?

JoteR

Data: 2013-03-10 13:36:38
Autor: Tomek
Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
Użytkownik "JoteR"  napisał:

"Pszemol" napisał:

Czego znów nie zrozumiałeś?

Naprawdę chciałeś uwierzyć, że to coś cokolwiek rozumie po za swoim bełkotem? Chociaż w to tez bym wątpił, bo niejednokrotnie sam sobie zaprzeczał, co daje potwierdzenie tego, że klepie bez sensu i zrozumienia gubiąc się w zeznaniach.

Data: 2013-03-10 13:57:10
Autor: JoteR
"Tomek" napisał:

Czego znów nie zrozumiałeś?

Naprawdę chciałeś uwierzyć, że to coś cokolwiek rozumie po za
swoim bełkotem?

"Pukajcie, a będzie wam otworzone.".
Troll nie jest taki głupi, tylko mocno zabetonowany w swojej azbestowej rzeczywistości. Nie tracę zatem nadziei, że kiedyś coś się przebije przez ów betonowy mur. Ostatecznie już po raptem kilku potężnych flejmach dotarło do niego, że mapy w iOS 6 nie są najwyższej jakości, czyli jakiś wyłom udało się zrobić. Z trudem bo z trudem, ale jednak.

Chociaż w to tez bym wątpił, bo niejednokrotnie sam sobie zaprzeczał,
co daje potwierdzenie tego, że klepie bez sensu i zrozumienia gubiąc się
w zeznaniach.

"Mości panowie, trudna z tym człowiekiem sprawa, bo jako Turek w swojego Mahometa, tak on wierzy w swojego Radziwiłła. [...] Nie zły to człowiek, jeno obłąkany.".
Nic dodać, nic ująć ze słów klasyka.

JoteR

Data: 2013-03-09 22:52:56
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 22:06:41 +0100, JoteR napisał(a):
"Pszemol" napisał:
[...]

O nie, minuty w abonamencie bywaly tansze. W koncu oni tez wola zeby klient zaplacil wiecej, musza mu dac powod do
wiekszego abo :-)

Do tego doszlo ze dzwoni do mnie panienka z ery "zauwazlismy ze zdarza sie
panu przekroczyc abonament, wiec mamy wspaniala propozycje - dwa razy
wiecej darmowych minut za jedyne 15zl i juz pan nigdy nie bedzie musial placic wiecej niz abonament" :-)

[...]

U nas tez juz tak bywa. Sporo osob zrezygnowalo ze stacjonarki ... odkad
rozmowy przez komorki sumarycznie tansze.

skoro takie abonamenty są na chodzie...
Podstawowe prawo rynku - jest popyt, pojawia się podaż.
Czy ty jesteś pewny, że mieszkasz w USA a nie w USSR?
Bo jakieś takie dziwnie centralistyczne myślenie tu prezentujesz.

Jesli chodzi o telefony, to w USA przeciez socjalizm :-)

J.

Data: 2013-03-09 23:23:12
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

U nas minuta poza abonamentem kosztuje (cennikowo) dokładnie tyle samo,
co w abonamencie.

O nie, minuty w abonamencie bywaly tansze.

Bywały, owszem, Teraz też są, po doliczeniu bonusów i odliczeniu od kwoty abonamentu rat za telefon. Tyle, że takie liczenie wywołuje pianę u grupowych prepaidziarzy ;-> Ale teraz, w aktualnym abonamencie, mam cenę za minutę/SMS/MMS dokładnie taką samą (cennikowo), jak poza abonamentem - 19 gr.

W koncu oni tez wola zeby klient zaplacil wiecej, musza mu dac powod do
wiekszego abo :-)

Przecież dają - niższą cenę aparatu.

Ale dużo ludzi (zwłaszcza klientów operatorów kablowych) ma te "stacjonarki" prawie darmo, jeśli wezmą pakiet TV/Internet/tel. Piszę "stacjonarne", bo w rzeczywistości są to VOIP-y (lub wg śp. Spr@y TOIP-y - cokolwiek to oznacza).

[...]

Stąd taka betonowa mentalność ich - cytuję: "urzytkowników".

JoteR

Data: 2013-03-09 18:17:00
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513bb65f$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
Ale teraz, w aktualnym abonamencie, mam cenę za minutę/SMS/MMS
dokładnie taką samą (cennikowo), jak poza abonamentem - 19 gr.

Przykre :-))

Data: 2013-03-10 19:28:26
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 23:23:12 +0100, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
[...]

Masz w cenniku taka pozycje jak "minuty w abonamencie"? bo pierwszy lepszy cennik
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/abonament/z_telefonem/standardowa

abonament 54.90
minuty wliczone 500
bez ceny, ale wychodzi ok 11gr/min, nawet nie odliczajac telefonu itp.

A dodatkowo
Poza miesięczną opłatą
Minuta połączenia  30 gr

W koncu oni tez wola zeby klient zaplacil wiecej, musza mu dac powod do
wiekszego abo :-)
Przecież dają - niższą cenę aparatu.

A jak ktos bierze bez aparatu ? :-P

[...]

no ba, takie czasy. Kabel ma duze mozliwosci, wiec moze byc drogi, i jest
drogi, ale jak sie wszystkie mozliwosci wykorzysta, to rozmowy moga w
zasadzie byc za darmo (ale nie sa). A jak ktos potrzebuje samego telefonu ... kablem sie w zasadzie nie oplaca,
taniej radiem :-)

J.

Data: 2013-03-10 20:01:00
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

Masz w cenniku taka pozycje jak "minuty w abonamencie"?

Nie. Mam tabelę pt. pakiet kwotowy i do tego tabelę pt. "Cennik jednostek rozliczeniowych na podstawowe Usługi Telekomunikacyjne"
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik_Oferty_FORMULA_19012013.pdf
strona 2 tabela nr 1. Zajrzyj też na poprzednią stronę punkt 1 podpunkt b):
"Po wykorzystaniu Pakietu Złotowek, opłaty za podstawowe Usługi
Telekomunikacyjne wymienione w Tabeli nr 1 będą naliczane poza
Abonamentem, po cenach określonych w Tabeli nr 1."
To masło maślane oznacza, że stawka za minutę w abonamencie jest nominalnie identyczna, jak za minutę poza abonamentem. A tambylcy za Wielką Wodą płacą za minuty poza abonamentem - cytuję:
"3-4 razy tyle co w abonamencie". I jeszcze są z tego dumni.
Przykre ;->

JoteR

Data: 2013-03-10 20:19:48
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Mar 2013 20:01:00 +0100, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
[...]

No tak, ale jak widac sa i inne, bardziej powszechne cenniki.
Zaraz ... w formule L zlotowka w abonamencie kosztuje 72gr :-)

A tak swoja droga - ktos to w ogole kupuje, poza F4 ? S i M wydaja sie kompletnie nieoplacalne, a L tez kiepska.
Place abonament ... i nic z tego nie mam ? Podobne cenniki to ja widzialem ... hm, w ubieglym wieku :-)

[...]

Nie, bo oni za minuty w abonamencie placa 3-4 razy mniej niz poza :-)

J.

Data: 2013-03-10 20:45:35
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik_Oferty_FORMULA_19012013.pdf

No tak, ale jak widac sa i inne, bardziej powszechne cenniki.
Zaraz ... w formule L zlotowka w abonamencie kosztuje 72gr :-)

Nie wiem, nie mam Formuły L. Gdzie to znalazłeś?

A tak swoja droga - ktos to w ogole kupuje, poza F4 ?

No ja kupiłem ;-> Formułę M.

S i M wydaja sie kompletnie nieoplacalne, a L tez kiepska.

400 minut (do Play nielimitowane)  za 49 zł plus wyrób smartfonopodobny za złotówkie, z którego dzieciak się bardzo ucieszył. Coś nie tak? Pewnie, że mogłoby być lepiej (patrz wątek "BurdelPlay"), ale wymagałoby to zaangażowania jakiejś federacji konsumenckiej. Ze wstydem przyznaję - odpuściłem.

Place abonament ... i nic z tego nie mam ?

Ty nie masz. Ja mam ;->

Podobne cenniki to ja widzialem ... hm, w ubieglym wieku :-)

Mamy już XXII wiek? Jak ten czas przy trollowaniu szybko zleciał ;->

JoteR

Data: 2013-03-10 21:15:32
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Mar 2013 20:45:35 +0100, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
[...]

no przeciez w tym samym dokumencie.
Za 69zl dostajesz pakiet 95 zlotowek ;-)

S i M wydaja sie kompletnie nieoplacalne, a L tez kiepska.
400 minut (do Play nielimitowane)  za 49 zł plus wyrób smartfonopodobny za złotówkie, z którego dzieciak się bardzo ucieszył. Coś nie tak?

O tych 400 minutach nic tu nie pisza, to nie wiedzialem.
Ale w tym momencie to i ty masz taniej "minuty w abonamencie" :-P

Place abonament ... i nic z tego nie mam ?
Ty nie masz. Ja mam ;->
Podobne cenniki to ja widzialem ... hm, w ubieglym wieku :-)
Mamy już XXII wiek? Jak ten czas przy trollowaniu szybko zleciał ;->

No coz, byly kiedys takie czasy, gdy abonament placilo sie za "posiadanie",
a za rozmowy osobno :-)

Pamietam jakies takie trzy taryfy ery, w ktorych im wiekszy staly abonament
placiles, tym nizsza cena byla za minute. I to tez mialo sens ... ale teraz
za niskie ceny :-)

J.

Data: 2013-03-10 22:05:19
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

Zaraz ... w formule L zlotowka w abonamencie kosztuje 72gr :-)

Nie wiem, nie mam Formuły L. Gdzie to znalazłeś?

no przeciez w tym samym dokumencie.
Za 69zl dostajesz pakiet 95 zlotowek ;-)

No to mamy odpowiedź na pytanie, jaka jest zawartość złotówek w złotówce ;->

[...]

Bo to jest 257 minut (49/0,19 - hmm, powinno być 258. Złodzieje, złodzieje!). Dodatkowe 143 minuty to jakiś bezpłatny ;-), promocyjny pakiet, obowiązujący przez cały czas trwania umowy. Plus tyleż samo SMS-ów, ale ja z tego wykorzystuję może ze 3 miesięcznie ;-)

Ale w tym momencie to i ty masz taniej "minuty w abonamencie" :-P

Summa summarum i owszem, ale drążymy temat o stawce *cennikowej*.
I ta jest - jak wykazałem - taka sama w abonamencie jak i poza nim.
A że *faktyczny* koszt minuty abonamentowej jest sporo niższy - mój Boże, a czym ja tu trolluję od przeszło czterech lat, hę? ;->

No coz, byly kiedys takie czasy, gdy abonament placilo sie za "posiadanie",
a za rozmowy osobno :-)

Czekaj, przecież taką filozofię prezentuje teraz właśnie Play.
Wejdź na http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abonament/,
przesuń suwaczek Opłata miesięczna na najniższą kwotę i zobacz szczegóły taryfy a zwłaszcza pozycję "minuty do innych sieci". Widzisz ten pakiet? A widzisz ;->
Czyli w abonamencie zostają "bezpłatne" tylko rozmowy wewnątrzsieciowe.
Ludzkie paniska ;->

JoteR

Data: 2013-03-10 23:10:27
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Mar 2013 22:05:19 +0100, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
[...]

Mylisz sie, o ile dobrze rozumiem. dostajesz pakiet 49zl, za ktore mozesz wygadac 257.89 minut.
A jesli gdzies podaja ze 257, to wcale nie oszukuja :-)

Dodatkowe 143 minuty to jakiś bezpłatny ;-), promocyjny pakiet, obowiązujący przez cały czas trwania umowy.

Caly, czy przez promocyjne 2 lata ?
Ale w tym momencie to i ty masz taniej "minuty w abonamencie" :-P
Summa summarum i owszem, ale drążymy temat o stawce *cennikowej*.

O ile rozumiem, to za 10zl (59-49) dostajesz 143 minuty do wygadania, a
wiecej to po 19gr. To sie tak bardzo od amerykanskiego 2-3 razy drozej nie
rozni :-P

A że *faktyczny* koszt minuty abonamentowej jest sporo niższy - mój Boże, a czym ja tu trolluję od przeszło czterech lat, hę? ;->

od 4 lat to sie cenniki z piec razy zmienily :-)

[...]

I kto tu chwali siec rodem z ubieglego wieku :-P

Data: 2013-03-11 00:26:54
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

[...]

Oszukują. Skoro ja, mając niepewność rozrzerzoną pomiaru równą 1,2 jestem zobowiązany (zgodnie z dokumentem EA-04/02) zaokrąglić tę wartość do 2, nie do 1, to i operator powinien mieć taki psi obowiązek. Złodzieje, złodzieje! ;->

Dodatkowe 143 minuty to jakiś bezpłatny ;-), promocyjny
pakiet, obowiązujący przez cały czas trwania umowy.

Caly, czy przez promocyjne 2 lata ?

A nie, regulamin stanowi, że w czasie obowiązywania Okresu Zastrzeżonego *oraz* po przekształceniu Umowy na czas nieokreślony.

Ale w tym momencie to i ty masz taniej "minuty w abonamencie" :-P

Summa summarum i owszem, ale drążymy temat o stawce *cennikowej*.

O ile rozumiem, to za 10zl (59-49) dostajesz 143 minuty do wygadania,

Hę? Chyba się pogubiłem. Skąd te 59-49? Ja kupowałem tu:
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-FORMULA-dla-e-shop-20012013.pdf
Od wyjściowych 59 zł mam rabat ~8,5 % oraz upust 5 zł. za e-fakturę.
Czyli abonament płacę w wysokości 49 zł miesięcznie.

a wiecej to po 19gr.

Nie mieszajmy myślowo 2 systemów walutowych.
Dlaczego mam traktować minuty w abonamencie wg realnych kosztów, a te powyżej wg wartości cennikowej?
Wyjaśniam: *realny* koszt minuty w moim abonamencie wynosi:

(kwota abonamentu - rata za telefon) / wykorzystana liczba minut.

Dla wydzwonionych 400 minut jest to 0,06 zł.
Dla wydzwonionych 300 minut jest to 0,08 zł.
Dla wydzwonionych 200 minut jest to 0,12 zł. itd.

Natomiast przy przekroczeniu abonamentu, *realny* koszt każdej minuty wynosi:

((abonament - rata) + (minuty ponad * 0,19)) / liczba wydzwonionych minut

Dla wydzwonionych 500 minut jest to 0,09 zł.
Dla wydzwonionych 1000 minut jest to 0,14 zł.
Dla wydzwonionych 2000 minut jest to 0,16 zł. itd.
Jak widać, to nie jest wzrost liniowy.

To sie tak bardzo od amerykanskiego 2-3 razy drozej nie rozni :-P

O nie, mój drogi, żeby *realny* koszt minuty wyniósł mnie te - cytuję: "3-4 razy drożej", to musiałbym wygadać blisko 3500 minut. Praktycznie nierealne.

A że *faktyczny* koszt minuty abonamentowej jest sporo niższy - mój Boże,
a czym ja tu trolluję od przeszło czterech lat, hę? ;->

od 4 lat to sie cenniki z piec razy zmienily :-)

Na lepsze ;-)
Cztery lata temu miałem koszt minuty ~12 gr.
Przy wydzwonionych wszystkich minutach z abonamentu.
Teraz mam ~ 6 gr.
Przy wydzwonionych wszystkich minutach z abonamentu.  ;->

I kto tu chwali siec rodem z ubieglego wieku :-P

Adyć już 3 lata temu pisałem, że Play przypomina dobrego wujka, który na razie rozdaje cukierki, ale rychło patrzeć, jak zacznie wsadzać łapę w majtki. 2 lata temu napisałem, że już zaczął ;->

JoteR

Data: 2013-03-11 02:05:15
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Mar 2013 00:26:54 +0100, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
[...]

Jesli oni ci gdzies obiecuja ze mozesz wydzwonic 257 minut, a mozesz
naprawde 257 i 54 sek, to ja tu oszustwa nie widze.
Gorzej gdyby obiecali 258 minut, a tu d* - 6 sekund drogo platne :-)

[...]

A to przepraszam, to masz 143 minuty w ogole za darmo :-)

[...]

A ja tam licze ze 143 minuty masz za darmo, bo przeciez reszte mozesz wtedy
dowolnie spozytkowac - na muzyke, na gole baby itp :-)

[...]

Ale w hameryce tak samo jest. Jak chcesz liczyc zbiorczo to tak wyjdzie.
Co nie zmienia faktu ze w pewnym momencie kazda nastepna minuta jest
znacznie drozsza od tych w pakiecie.

P.S. Ja tam liczylem jeszcze inaczej - abonament bez telefonu dwa razy
tanszy, no i wychodzi na to ze zakup na raty sie nie oplaca :-)

J.

Data: 2013-03-11 08:14:07
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

A to przepraszam, to masz 143 minuty w ogole za darmo :-)

Ale żeby je mieć, muszę zapłacić za inne.
Dlatego nie ma mowy o "za darmo" -;)

O nie, mój drogi, żeby *realny* koszt minuty wyniósł mnie te - cytuję:
"3-4 razy drożej", to musiałbym wygadać blisko 3500 minut. Praktycznie
nierealne.

Ale w hameryce tak samo jest.

Gdyby tak było, to troll nie miałby kiedy tu pyskować, bo wisiałby cały czas na telefonie.

Jak chcesz liczyc zbiorczo to tak wyjdzie.
Co nie zmienia faktu ze w pewnym momencie kazda nastepna minuta jest
znacznie drozsza od tych w pakiecie.

Excel tego nie potwierdza, przynajmniej w zakresie fizycznie możliwych to przegadania minut.

P.S. Ja tam liczylem jeszcze inaczej - abonament bez telefonu dwa razy
tanszy, no i wychodzi na to ze zakup na raty sie nie oplaca :-)

Ja jestem ubogim człowiekiem i nie stać mnie na oprocentowane raty ;-)
Więc biorę je u operatora -;>

JoteR

Data: 2013-03-11 17:27:16
Autor: J.F
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości
"J.F." napisał:
[...]

Bo zalezy jak liczysz :-)

Zawsze mozna tak, ze te 400 kosztuje Cie, ile tam wyszlo, 6gr/min, ale
kazda nastepna juz 19.
Lepiej poczekac do pierwszego, wtedy sie nagadasz po 6 gr :-)

I zakladam ze w AT&T jest bardzo podobnie :-)

I dlatego cie nie stac :-)

J.

Data: 2013-03-11 13:20:01
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:513e05e6$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
Zawsze mozna tak, ze te 400 kosztuje Cie, ile tam wyszlo, 6gr/min, ale
kazda nastepna juz 19.
Lepiej poczekac do pierwszego, wtedy sie nagadasz po 6 gr :-)

I zakladam ze w AT&T jest bardzo podobnie :-)

Dokładnie tak.
Z tym że jak miesięcznie wygadujesz tylko 399 minut to nie ma
problemu... Gorzej jak jest taki miesiac że wygadasz 500 i nagle
się okazuje że rachunek miesięczny jest 3-4 razy większy...

Data: 2013-03-11 20:04:25
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

No właśnie o tym pisałem, że strasznie was rżną.
U nas w takiej sytuacji rachunek wzrośnie o niespełna 40%
(przy wyższym abonamencie odpowiednio mniej).
3-4 razy, mówisz, większy? Co za neokolonialna dzicz...

JoteR

Data: 2013-03-28 20:21:38
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513e2ac0$1$1219$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

To zależy od punktu odniesienia: wolę mieć w abonamencie
1400 minut i płacić więcej niż Ty za ich przekroczenie bo za
abonament płacę dużo mniej niż płacisz Ty, nawet uwzględniając
fakt że zapłacisz tylko 40% za przekroczenie limitu.
W starych, limitowanych planach z tych 1400 minut limitu
dodatkowo niewykorzystane minuty przechodziły na następny
miesiąc, więc mogłeś kumulować stan limitu na takie "wypadowe"
miesiące gdzie potrzebowałeś dużo więcej niż zwykle pogadać.
Ale to już historia - dziś używam nielimitowanych abonamentów
jeśli chodzi o smsy, mmsy i rozmowy.

Data: 2013-03-30 11:51:21
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Owszem, ja np. biorę abonament nieco większy, niż wynika z faktycznegu zużycia, raz - żeby mieć ewentualny luz, dwa - w skali miesiąca są to groszowe różnice, trzy - wyższy abonament = niższa cena aparatu. Nielimitowane abonamenty póki co się nie opłacają, za dużo niższą cenę mam kilkaset minut, a ze w cywilizowanych krajach za rozmowy przychodzące się nie płaci, więc dla mnie ta liczba jest praktycznie "unlimited".
Ale też nie ma tragedii, jeśli go przekroczę, więc opowieści o 3-4-krotnie wyższej opłacie traktuję jak historie z czasów kolonialnego wyzysku ciemnych tubylców ;->

JoteR

Data: 2013-03-30 10:44:06
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:5156c4cc$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
traktuję jak historie z czasów kolonialnego wyzysku ciemnych tubylców ;->

Czego to się nie robi żeby sobie obrzydzić ewentualny wyjazd za granicę, nie?

Data: 2013-03-11 08:56:52
Autor: Artur Maśląg
Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
W dniu 2013-03-11 00:26, JoteR pisze:
(...)
Adyć już 3 lata temu pisałem, że Play przypomina dobrego wujka, który na
razie rozdaje cukierki, ale rychło patrzeć, jak zacznie wsadzać łapę w
majtki. 2 lata temu napisałem, że już zaczął ;->

O tym pisał sam Play - nie będzie taniej, tylko lepiej.

Data: 2013-03-11 13:16:57
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513cf596$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty jednak jesteś inteligentny inaczej...
To by tłumaczyło wiele nieporozumień.

Data: 2013-03-11 20:01:27
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Ale chciałeś coś sprostować czy może (o święta naiwności!) dodać coś merytorycznego?

To by tłumaczyło wiele nieporozumień.

Największym nieporozumieniem jest twoja obecność tutaj.

JoteR

Data: 2013-03-28 20:22:41
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513e2ac0$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Nie, nie będę w kółko wałkował - jeśli dotąd nie zrozumiałeś to nie zrozumiesz.

To by tłumaczyło wiele nieporozumień.

Największym nieporozumieniem jest twoja obecność tutaj.

I dlatego nie powinieneś kontynuować tej swojej kompromitacji.

Data: 2013-03-30 12:00:27
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Ty jednak jesteś inteligentny inaczej...

Ale chciałeś coś sprostować czy może (o święta naiwności!) dodać coś merytorycznego?

Nie, nie będę w kółko wałkował - jeśli dotąd nie zrozumiałeś to nie zrozumiesz.

Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

To by tłumaczyło wiele nieporozumień.

Największym nieporozumieniem jest twoja obecność tutaj.

I dlatego nie powinieneś kontynuować tej swojej kompromitacji.

Rzeczywiście, kompromitacją dla mnie jest wdawanie się w dyskusje z autarkicznym intelektualnie trollem. Ale że przy okazji dostarczasz tu sporo uciechy, więc pokompromituję się jeszcze trochę ;->

JoteR

Data: 2013-03-30 10:46:14
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:5156c5ef$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Próbowałeś zaimponować komuś słowem którego znaczenia nie rozumiesz?

Data: 2013-03-08 08:44:23
Autor: Chris
Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

To i tak nadmiar dla mnie :)  ciekawe jaki ten pakiet danych ..

Data: 2013-03-08 10:02:54
Autor: yabba
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:khbjfg$lnv$1dont-email.me...
[...]

Czy nadal się dziwisz, że kurier mając taki abonament (nawet na służbowym telefonie) oszczędza na połączeniach z klientami?
:))

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-09 14:40:18
Autor: Pszemol
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:khc9e7$7ha$1node2.news.atman.pl...
[...]

Taki abonament to może mieć emeryt któremu już wszyscy przyjaciele
umarli i nie ma z kim rozmawiać :-( Albo jakiś nastolat, który w ogóle
już rozmów nie uznaje i wyłącznie z kolegami/koleżankami sms-uje.
Kurier, który w ramach swoich obowiązków ma dzwonić do adresatów
paczek w ogóle nie jest docelowym klientem dla takich abonamentów.
170 minut/miesiąc na służbowym telefonie to jakiś śmiech po pachy jest...

Data: 2013-03-10 00:15:34
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 14:40:18 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie kazdy jest emigrantem na obczyznie stesknionym za znajomymi :-P
Ja tam z natury nie jestem gadatliwy i dla mnie az nadto.

Kurier, który w ramach swoich obowiązków ma dzwonić do adresatów
paczek w ogóle nie jest docelowym klientem dla takich abonamentów.
170 minut/miesiąc na służbowym telefonie to jakiś śmiech po pachy jest...

Mamy i wieksze abonamenty. P.S. A przypominam ze zyjesz w kraju gdzie sie nie ujawnialo numeru
komorki, bo jeszcze ktos zadzwoni, a odbieranie tez kosztowalo..

J.

Data: 2013-03-10 03:26:53
Autor: yabba
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:khg6ks$mt3$1dont-email.me...
[...]

Witamy w naszym śmiesznym kraju.
Pracodawcy tną koszty i jak pracownikowi nie wystarcza służbowe 6 minut dziennie, to jest to problem pracownika. :(

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-11 09:59:28
Autor: Budzik
[...]

Kazdemu według otrzeb.
Jak potrzebujesz główny to za 100zł masz nieograniczone rozmowy.

Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net