[OT] Jak tanio dzwonić z EGIPTU do Polski - można!!!

Data: 2013-01-12 22:43:02
Autor: K
[OT] Jak tanio dzwonić z EGIPTU do Polski - można!!!
W dniu 12.01.2013 11:46, Kriss pisze:
1)Będąc w Polsce musimy sobie założyć konto u operatora VOIP. Polecam
Freeconet, za niecałe 2 zł miesięcznie mamy numer telefonu. Zasilamy
sobie konto np na 20 zł.

nie wiem jak ty, ale jadac (na tydzien) do egiptu jade zeby tam odpoczac a nie spuszczac sie codziennie do telefonu jak tu fajnie i "dzwoncie do mnie na stacjonarny bo jestem w egipcie"

Data: 2013-01-12 23:21:05
Autor: Titus Atomicus
In article <kcsld5$gep$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, K <a@b.c> wrote:

> [...]

nie wiem jak ty, ale jadac (na tydzien) do egiptu jade zeby tam odpoczac a nie spuszczac sie codziennie do telefonu jak tu fajnie i "dzwoncie do mnie na stacjonarny bo jestem w egipcie"

A co kogo obchodzi po co ty jezdzisz do Egiptu?
Jesli tak podkreslasz swoja niechec do telefonu, nie musisz tam jechac, zeby go odstawic.
Kolega podzielil sie tutaj przydatna informacja, do tego zgodna z tematyka wszystkich grup na ktore puscil crossy.
Dla mnie to akurat cenna porada.
A twoja wypowiedz niczego nie wnosi, za to jest po prostu chamska odzywka.
--
TA

Data: 2013-01-18 09:31:18
Autor: Kriss

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-
[...]

Bez przesady, koleś ma prawo nie rozumieć jak można na urlop jechać uwiązanym do komórki. Sam tego też kiedyś nie rozumiałem do chwili mojej aktualnej pracy.

Data: 2013-01-13 11:22:38
Autor: ToMasz
W dniu 12.01.2013 22:43, K pisze:
W dniu 12.01.2013 11:46, Kriss pisze:
1)Będąc w Polsce musimy sobie założyć konto u operatora VOIP. Polecam
Freeconet, za niecałe 2 zł miesięcznie mamy numer telefonu. Zasilamy
sobie konto np na 20 zł.

Stare i dziwię się że ktoś o tym nie wie, ale skoro niewie, to dobrze że napisałeś.
Idąc dalej tym tropem. ja mam przekierowanie ze playa na freeconect. Play mi "dał" rozmowy za darmo, ale korzystnego pakietu internetowego nie. więc jak wkładam w telefon kartę aero2, to włączam również freeconet. dzwoniący do mnie na playa nic o zamianie nie wiedzą, a ja się "kapuje" że coś jest nie teges dopiero jak sam próbuje zadzwonić.
nie wiem jak ty, ale jadac (na tydzien) do egiptu jade zeby tam odpoczac
a nie spuszczac sie codziennie do telefonu jak tu fajnie i "dzwoncie do
mnie na stacjonarny bo jestem w egipcie"
No właśnie nie musi, bo może mieć przekierowanie. Nie będę opisywał sytuacji, ale w zeszłym tygodniu chciałem sfinalizować pewną umowę z kontrahentem. niestety szef wyjechał do inndi, i mimo że ustalenia zostały poczynione, nie może pracownikom powiedzieć: "tak" bo nie wie co od niego chcą i jak długo potrwa rozmowa. Nie wpadł na pomysł z voipem, a może w indiach niema internetu?
ToMasz

Data: 2013-01-18 09:28:44
Autor: Kriss

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50f28aee$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 12.01.2013 22:43, K pisze:
[...]

No widzisz, potrzeba bywa matką wynalazku :) Z pewnością w większości krajów bardziej "ucywilizowanych" jest conajmniej 3G i to w zasadzie wystarczy na voipa. Też mamy w firmie play'a z bezpłatnymi rozmowami w sieci i na stacjonarne - pomysł z przekierowaniem jest dobry, jest tylko jedno "ale". Nie możesz się broń Boże zalogować tym playem poza Polską, bo wtedy bulisz podwójnie koszty rozmowy przychodzącej i wychodzącej. Dlatego ja swój nr wogóle wyłączam i kartę zostawiam na biurku do powrotu.

[OT] Jak tanio dzwonić z EGIPTU do Polski - można!!!