Jak tanio i dobrze oglądać TV z satelity/ Najlepie j HD?

Data: 2009-06-15 10:22:59
Autor: lelec
Jak tanio i dobrze oglądać TV z satelity/ Najlepie j HD?
Pewnie podobne pytanie pojawia się co jakiś czas, ale sytuacja na
rynku (promocje, dostępny sprzęt, ceny)
zmienia się, i może coś teraz jest nowego i ciekawego?

Czytam, kombinuję, i widzę, że tak tanio, jak myślałem, to nie ma;
kanały FTA są cienkie, free HD jak na lekarstwo.

Otóż, potrzebuję nabyć jakiś tuner HD telewizji cyfrowej. Jako że do
abonamentów mam dziwny wstręt,
to nie chcę się wiązać z żadną cyfrą, n-ką czy polsatem. Ostatecznie -
mogę płacić niewielkie pieniążki
i podpisać jakiś cyrograf, ale to musi być niewielka kwota. Przez 5
ostatnich lat nie miałem TV, i nadmiar
oglądania może mnie zabić! :).

Co chciałbym oglądać? TVP1 i TVP2 by się zdało, POLSAT i TVN też, ale
ostatecznie polecą z anteny naziemnej; może mi się da złapać w Radomiu
cyfrową telewizję naziemną (tuner w TV jest).
Może TVN Turbo (choć to straszne banialuki czasem, taki brazylijski
serial dla facetów), kanały informacyjne po angielsku (najlepiej HD),
kanały muzyczne, też najlepiej po angielsku, ostatecznie po polsku. No
i inne kanały HD najlepiej PL i EN (niemieckiego, niestety nie znam).

Naczytałem się na stronach, forach i grupach, i nie mam pewności, co
do sprzetu i kompatybilności z róznymi platformami.

TNK by mi się podobało, ale trzeba mieć tuner, a ja chcę HD, najlepiej
z USB PVR.
Np - widziałem na allegro za niecałe 200 zł jakiś tuner HD Samsunga
ożeniony z Polsatem, ale on ponoć nie jest kompatybilny z innymi
platformami, w tym TNK.
Fajnie byłoby, gdyby zestaw chwytał dwie satelity.

Macie doświadczenia - jak to zrobić tanio i dobrze?

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
Strony internetowe

Data: 2009-06-15 19:25:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "lelec" <marcin.pawelec@gmail.com> napisał w wiadomości news:

TNK by mi się podobało, ale trzeba mieć tuner,

Nie trzeba.
Można kupić swój.

a ja chcę HD, najlepiej z USB PVR.

Tuner HD z PVR kosztuje z 1000 zł.
Zresztą po co Ci tuner HD, jak TnK w HD nie nadaje?

Data: 2009-06-15 13:36:05
Autor: lelec
On 15 Cze, 19:25, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "lelec" <marcin.pawe...@gmail.com> napisał w wiadomości news:

>TNK by mi się podobało, ale trzeba mieć tuner,

Nie trzeba.
Można kupić swój.

No też właśnie. Żeby mieć, trzeba kupić.

>a ja chcę HD, najlepiej z USB PVR.

Tuner HD z PVR kosztuje z 1000 zł.
Zresztą po co Ci tuner HD, jak TnK w HD nie nadaje?

TNK nie, ale są FTA HD (nie po polsku, ale są, głównie po
niemieckiemu,.
ale jest też BBC HD, po amerykańsku).

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
Strony internetowe

Data: 2009-06-15 23:09:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "lelec" <marcin.pawelec@gmail.com> napisał w wiadomości news:8564bf90-0a97-4ec6-b0be-940635fb9633t21g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Nie trzeba.
Można kupić swój.

No też właśnie. Żeby mieć, trzeba kupić.

To chyba logiczne?
Można pewnie na raty.
Wyjdą zapewne podobnie jak koszt wypożyczenia tunera z abonamentem.

> [...]

Tuner HD z PVR kosztuje z 1000 zł.
Zresztą po co Ci tuner HD, jak TnK w HD nie nadaje?

TNK nie, ale są FTA HD (nie po polsku, ale są, głównie po

Jak chcesz takie cuda oglądać, to nikt Ci tunera nie zasponsoruje, musisz kupić.
Na tych wypożyczanych tunera z reguły listę programów ustala nadawca, więc sam sobie takich kanałów fta nie wyszukasz.

Data: 2009-06-16 14:32:56
Autor: *piotr'ek*
[...]

Ale biorąc pod uwagę koszty zakupu tunera HD to jak by nie liczyć zestawy z abonamentem od C+ czy też eNki wychodzą najtaniej. Własny tuner HD zwróci się dopiero po 2 czy 3 latach.

*piotr'ek*

Data: 2009-06-16 15:13:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h183du$7js$1inews.gazeta.pl...
[...]

O zakupie na raty myślałeś?
Wtedy będziesz miał co chcesz w niższej cenie co przy abonamencie.

Data: 2009-06-15 22:14:08
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Cavallino napisał:
Zresztą po co Ci tuner HD, jak TnK w HD nie nadaje?

Być może nie chodzi o HD, tylko MPEG-4?

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Jak tanio i dobrze oglądać TV z satelity/ Najlepie j HD?