Jak tanio z Polski do Aten w okolicy Sylwestra?

Data: 2011-10-11 12:54:42
Autor: Jacek Osiecki
Jak tanio z Polski do Aten w okolicy Sylwestra?
Witam,

Od rodziny mam zlecenie :) na znalezienie jakiegoś taniego przelotu
z Polski (WAW/KRK) do Aten.
Warunki: wylot najpóźniej 29.12, powrót nie wcześniej niż 31.12.

Najprościej wychodzi LOTem - ale dla dwóch osób robi się zauważalnie ponad
2k PLN i to przy rozciągnięciu pobytu o parę dni, a hotel za darmo nie
jest...

Z tego co widzę ryanair tam nie lata, a okoliczne lotniska obsługiwane przez
Ryanair to Volos i Saloniki - tyle że do obu nic nie lata w tym czasie
(przynajmniej tak wynika z wyszukiwarki ryanaira). Swoją drogą - można
gdzieś na stronie Ryana znaleźć jasną informację typu "na to lotnisko latamy
w okresie marzec-październik"?

Jest jeszcze easyjet, ale jedyne ciekawsze połączenia które by wchodziły w
grę to z Rzymu/Mediolanu/Berlina, każde kosztujące ok. 100EUR/osobę (a do
tych miast trzeba też w końcu jakoś dolecieć).

Jest jeszcze coś wartego sprawdzenia? Zawsze ludzie rzucają hasłami że warto
się podłączyć do jakiegoś czarteru - tylko gdzie znaleźć takie okazje?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-10-11 15:02:26
Autor: Emeryk
Jak tanio z Polski do Aten w okolicy Sylwestra?
Od rodziny mam zlecenie :) na znalezienie jakiegoś taniego przelotu

Sungeruje IST. Prom za darmo

EMO

Data: 2011-10-11 15:08:42
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 11 Oct 2011 15:02:26 +0200, Emeryk napisał(a):
Od rodziny mam zlecenie :) na znalezienie jakiegoś taniego przelotu
Sungeruje IST. Prom za darmo

IST w sensie Istambuł? Możesz coś bliżej? Skyscanner znalazł mi raczej
wyższe ceny niż do Aten :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-10-11 18:03:07
Autor: Itaar
W dniu 11-10-2011 17:08, Jacek Osiecki pisze:
IST w sensie Istambuł? Możesz coś bliżej? Skyscanner znalazł mi raczej
wyższe ceny niż do Aten :)

Pozdrawiam,

Rozmawiasz z koliną.

Data: 2011-10-11 16:20:33
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 11 Oct 2011 18:03:07 +0200, Itaar napisał(a):
W dniu 11-10-2011 17:08, Jacek Osiecki pisze:
IST w sensie Istambuł? Możesz coś bliżej? Skyscanner znalazł mi raczej
wyższe ceny niż do Aten :)
Rozmawiasz z koliną.

Ozesz, starzeje sie... Zeby nie rozpoznac tego czegos? Wstyd, rzec by sie
chcialo nawet fstyd...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-10-11 19:52:37
Autor: Emeryk
Jak tanio z Polski do Aten w okolicy Sylwestra?
Ozesz, starzeje sie... Zeby nie rozpoznac tego czegos? Wstyd, rzec by sie

Stambuł, ale szukaj tennich lotów na drugie, mniejsze lotnisko (1 eur z BER)

EM

Data: 2011-10-11 21:21:42
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Emeryk" <9Emeryk@wp.pl> napisał w wiadomości news:j71vpj$7op$1news.onet.pl...
>Ozesz, starzeje sie... Zeby nie rozpoznac tego czegos? Wstyd, rzec by sie

Stambuł, ale szukaj tennich lotów na drugie, mniejsze lotnisko (1 eur z BER)
poszlo do abuse.
Skoro nie rozumiesz co sie do ciebie mowi...

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-10-11 21:42:41
Autor: Emeryk
Jak tanio z Polski do Aten w okolicy Sylwestra?
poszlo do abuse.

prosze nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OBIECUJE już nigdy nie napisze jak tanio dolecieć do ISTanbulu przez lotnisko Sabiha Gökçen.
Porsze? Litości jestem tu nowa na grupie.

EM

Data: 2011-10-15 15:26:13
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 11.10.2011 14:54, Jacek Osiecki pisze:
Od rodziny mam zlecenie :) na znalezienie jakiegoś taniego przelotu
z Polski (WAW/KRK) do Aten.
Warunki: wylot najpóźniej 29.12, powrót nie wcześniej niż 31.12.

To wydaje się sensowne:

http://uk.flight24.com/showresult.php?id=48627

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2011-10-20 14:39:35
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 15 Oct 2011 15:26:13 +0200, Grzegorz Tomczyk napisał(a):
[...]

Dzieki - faktycznie najsensowniejsza poki co opcja...

Pozdrawiam,