Jak te Policjanty mają być normalne?

Data: 2014-05-22 16:48:14
Autor: hisjusz
Jak te Policjanty mają być normalne?
Data: 2014-05-23 08:19:13
Autor: olaboga
Jak te Policjanty mają być normalne?
W dniu 2014-05-22 16:48, hisjusz pisze:
http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

jeden z lepszych tekstĂłw
""sympatyczna" to się mówi to brzydkiej dziewczyny ja jestem zajebiście piękna"

suma sumarum ponad jeden promil po badaniu krwi.

Data: 2014-05-23 10:40:26
Autor: anacron
W dniu 22.05.2014 16:48, hisjusz pisze:
http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

Oj a ja znam w drugą stronę.

"Taki gówniarz jak Ty nie będzie mnie uczył jak mam mierzyć"

"Albo zamkniesz mordę, albo pożałujesz"

"Odpieprz się Pan, albo będzie miał Pan przesrane"

I mogę tak dużo więcej.

To cytaty z 3 różnych policjantów drogówki z ostatnich 3 lat.
Zaskakujące jest jak szybko puszczają im nerwy, kiedy im człowiek
udowodni, że są idiotami lub/i kiedy skończą się im argumenty. Zresztą
jak dobrze pójdzie to posłuchacie sobie tych Panów i innych w telewizji. :)

--
anacron

Data: 2014-05-23 11:37:36
Autor: hisjusz
W dniu 2014-05-23 10:40, anacron pisze:
[...]

No właśnie, nagrywałeś ich? Nie wiem jak ty z nimi rozmawiasz. Oni oprócz konfliktów z obywatelem mają konflikty ze zwierzchnikiem.
Czytałem że w jakimś mieście patrol prewencji powrócił ze służby na komendę i został z powrotem zawrócony na rejon, pomimo że było to po godzinach pracy. Powodem zawrócenia było to że nie mają wyników, czyli nikogo nie zatrzymali. Mieli tak długo pracować aż wykażą wyniki. To samo zapewne jest z radarami, dlatego panowie z "R" są tak z ciśnieniowi.
To w drugą stronę działa po zryciu bani. Kilka takich akcji jak w załączniku i Policmajstry mają negatywne nastawienie. Brak posłuchu może się skończyć dla nich śmiercią i to za psie pieniądze (znam takich co dorabiają na budowach, jako mechanicy żeby starczyło na rachunki).
Praktyka (marchewki i kary) czyni że z dużą dokładnością wyczuwają z kim mają do czynienia. Sędzia, Prokurator, Poseł jadą po nich jak po łysej kobyle i nic im nie mogą zrobić. Napięcia, napięcia ąż w końcu jest wybuch.

Widziałem tego samego Policjanta w dwóch akcjach z grupą 15 osób pozornie spokojnej młodzieży. Przy pierwszej kontroli jaką widziałem, wydaje mi się że Policjant zaczynał karierę. Policjant przeprowadzał rutynową kontrole z 3 pomocnikami. Widać było że to lider grupy, pozostali policjanci przeprowadzający z nim kontrole patrzyli na niego co mają robić. Pan chciał być miły. Bardzo grzecznie się zachowywał. Młodzież zaczęła włazić mu na głowę. Obserwując to z boku czułem się dziwnie słuchając co młodzież mówi temu Policjantowi.
Druga kontrola zaczęła się od buta w śmietnik i nakazu wyrzucenia do niego butelek. Następnie zaczęły się pytania do  największego cwaniaka grupy czy to nie on wyzywał Pana Policjanta z przejeżdżającego tramwaju.
W ruch poszła kontrola dokumentów. Cisza, spokój i wyczuwalne napięcie.
Pełne opanowanie tłumu.

Data: 2014-05-23 06:36:18
Autor: Pszemol
"hisjusz" <hisjusz@wp.pl> wrote in message news:537f16e5$0$2366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może pobrali zadużo kredytów i teraz mają za duże rachunki do płacenia? ;-)

co mają robić. Pan chciał być miły. Bardzo grzecznie się zachowywał. Młodzież zaczęła włazić mu na głowę. Obserwując to z boku czułem się dziwnie słuchając co młodzież mówi temu Policjantowi.

W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.
Nagrywanie przebiegu zatrzymania/interwencji pomaga zarówno
policjantom bo trzymają w ryzach swoje nerwy a poinformowany
o nagrywaniu obywatel też zachowuje się inaczej w stosunku do policji.

Swoją drogą to trochę smutne że jako ludzie potrafimy dla siebie
okazywać szacunek i trzymać nerwy na postronku tylko gdy wiemy
że jesteśmy nagrywani...

Data: 2014-05-23 14:15:29
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 23 May 2014, Pszemol wrote:

W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.

  Pozostając w tematyce grupy, w samochodach chyba mają 100% nagrywania.
  Jeszcze przepis musi wymagać, aby nagranie "się nie zgubiło".
  Bo w .pl to dowody potrafią gubić się również sądom.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-23 07:25:57
Autor: Pszemol
"Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> wrote in message news:Pine.WNT.4.64.1405231414160.1676quad...
On Fri, 23 May 2014, Pszemol wrote:

W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.

 Pozostając w tematyce grupy,
w samochodach chyba mają 100% nagrywania.

Tak jest, ale nie wszystkie interwencje sa przecież z samochodu.
Są w miastach patrole piesze, nawet rowerowe.
Kamerka na klapie kamizelki to ostatnio wprowadzana nowinka.

 Jeszcze przepis musi wymagać, aby nagranie "się nie zgubiło".
 Bo w .pl to dowody potrafią gubić się również sądom.

Zgadza się, ale jeśli taki policjant nagrywa wszystkie interwencje
zgodnie z wytycznymi przełożonego a "zgubi się" akurat ta
kwestionowana to wygląda to mocno podejrzanie w oczach sądu,
nie sądzisz?

Data: 2014-05-23 14:26:46
Autor: anacron
[...]

Nie we wszystkich, a i tak giną zazwyczaj kiedy są potrzebne i
obciążałyby policjantów (sprawdzone w praktyce kilkukrotnie).

--
anacron

Data: 2014-05-23 16:16:28
Autor: J.F
Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w wiadomości
[...]

W USA sady niezawisle, a oceniaja przypadkowi przysiegli.
Jak policjant mowi ze cos widzial, ale nagranie sie dziwnym trafem skasowalo, to i tak oskarzony lapie punkty.

J.

Data: 2014-05-23 14:54:45
Autor: Miroo
W dniu 2014-05-23 13:36, Pszemol pisze:
Swoją drogą to trochę smutne że jako ludzie potrafimy dla siebie
okazywać szacunek i trzymać nerwy na postronku tylko gdy wiemy
że jesteśmy nagrywani...

Mam wrażenie, że w tym przypadku kamera zadziałała na panią zupełnie odwrotnie.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-23 16:19:50
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
[...]

Pszemolu - gdyby tak nie bylo, to i policja bylaby niepotrzebna.

Taka juz natura ludzka - kazdy (no, nie zawsze) dziala "pod siebie", trzeba wymyslec Prawo, trzeba powolac system utrzymania tego prawa itd :-)

J.

Data: 2014-05-23 12:04:06
Autor: anacron
Jak te Policjanty mają być normalne?
W dniu 23.05.2014 11:37, hisjusz pisze:
No właśnie, nagrywałeś ich?

Dyktafon, kamera w breloku, często na dvr się także łapali jednocześnie,
czasami jawnie telefonem także. Do póki sprawy o groźby karalne się nie
zakończą nie publikuję. W każdym razie pomijając jeden przypadek idioty
dość szybko w kontaktach ze mną rozumieją, że a) nie będę się im kłaniał
w pas tylko dlatego, ze mają mundur b) mogą jeszcze po pysku dostać od
ręki jak zasłużą i mundur ich przed tym nie uchroni. Zresztą odkąd moją
mordę w tv pokazali jacyś tacy się milsi dla mnie stali i spora część z
nich (jak się dowiaduje nieoficjalnie) mi kibicuje. Ale z debilami (jak
się już trafi) trzeba twardo po ichniemu. Niemniej jednak, aby nie
fałszować obrazu sytuacji, większość czy wręcz prawie wszyscy policjanci
są mili i docierają do nich rzeczowe argumenty. Potrafią przeprosić, że
coś robili nie tak. Zazwyczaj okazuje się, ze to jak dokonują pomiarów i
gdzie to zwykłe braki w wyszkoleniu. Pamiętajmy też, że w każdej
"rodzinie" czarne owce się znajdą, niestety KGP kompletnie nie radzi
sobie z odsianiem tych w złym kolorze baranów.

--
anacron

Data: 2014-05-24 12:17:37
Autor: tᴏ
Jak te Policjanty mają być normalne?
anacron wrote:

To cytaty z 3 róşnych policjantów drogówki z ostatnich 3 lat.
Zaskakujące jest jak szybko puszczają im nerwy, kiedy im człowiek
udowodni, że są idiotami lub/i kiedy skończą się im argumenty. Zresztą
jak dobrze pójdzie to posłuchacie sobie tych Panów i innych w telewizji.
:)

A co ze znajomością z komendantem? Komendant też już jest "be"?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-05-23 12:19:14
Autor: Miroo
Jak te Policjanty mają być normalne?
W dniu 2014-05-22 16:48, hisjusz pisze:
http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

Słuchając czułem się, jakbym czytał grupy dyskusyjne...

Pozdrawiam

Jak te Policjanty mają być normalne?