Jak to

Data: 2012-05-03 00:10:08
Autor: jadryś
Jak to
ogłupionym oszołomom narzędzia uczciwej pracy kojarzą się z czymś zakazanym..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Posel-PiS-zlozy-doniesienie-na-SLD-za-sierp-i-mlot-na-pochodzie,wid,14457424,wiadomosc.html?ticaid=1e610

A może panie pośle wziąć by się tak za uczciwą prace? Istnieje duża szansa że terapia taką pracą zaowocuje tym że "ptaszki" przestaną latać po główce..

Data: 2012-05-02 15:16:07
Autor: brat_olin
Jak to
On 3 Maj, 00:10, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

[...]

"Oglupiony oszolom"?  Pan wezmie sobie kontrole, p. jadrys, i wyjdzie
ze swastyka na Czerska, zobaczymy, czy dadza odzew, bo w tej sprawie
trzymaja z Millerem i reszta bolszewikow.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-03 00:27:08
Autor: jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-03 00:16, brat_olin pisze:

"Oglupiony oszolom"?  Pan wezmie sobie kontrole, p. jadrys, i wyjdzie
ze swastyka na Czerska, zobaczymy, czy dadza odzew, bo w tej sprawie
trzymaja z Millerem i reszta bolszewikow.

Swastyka, panie olin jednoznacznie się kojarzy z nazizmem i "rasą panów" którzy postawili sobie po żydach wytępić rasę słowiańską. Polowali na Polaków jak na zwierzęta i takoż ich traktowali. Natomiast młot i sierp to przede wszystkim symbole pracy. Uczciwej pracy.

Data: 2012-05-02 22:31:31
Autor: Obserwator
Jak to
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
[...]

komunisci ktorych symbolem jest sierp i mlot , rowniez polowali i nadal poluja na ludzi jak na zwierzeta !! Roznica polega tylko na tym, ze tamci zostali ukarani, a ci czerwoni nie i dalej pisza brednie na grupach w sieci.

Data: 2012-05-03 10:07:34
Autor: mkarwan
Jak to
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnscbv$6uc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Sierp i młot - symbol komunistyczny, spopularyzowany po rewolucji październikowej. Przyjmowały go do swoich emblematów partie komunistyczne na całym świecie, pojawiał się też on w różnych postaciach na flagach różnych państw.
Znak ten symbolizować miał ideę dyktatury proletariatu, czyli tzw. "ludowładztwa" - realizowanych poprzez rządy robotników (młot) i chłopów (sierp).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sierp_i_młot

Art. 13. Konstytucji http://konstytucja.pl/
Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu,

Data: 2012-05-03 10:10:59
Autor: Chiron
Jak to
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jnteca$dj4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Bandyta komunistyczny- "Che" ma najlepszą reklamę na świecie. W Polsce co rusz widuję go a to na jakiejś koszulce noszonej przez niczego nieświadome dziecko, a to jakaś sieć sklepów urządza sobie "rewolucję cenową" z jego fizysem. Problem w tym, że czerwonych bandytów chyba nigdy oficjalnie za zbrodniarzy nie uznano- i teraz to się mści.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-05-03 15:14:40
Autor: jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-03 10:10, Chiron pisze:
[...]

W Polsce? W takiej np. Hiszpania są kluby nazywane Jego imieniem. W krajach Ameryki Południowej jest On postrzegany nieomal  jako Bóg.
Widzisz Chironie - ludzie na świecie to nie tylko oszołomy, tak że potrafią dostrzec różnicę w Bojowniku o wolność równość i braterstwo od zabójcy dzieci.. Mam tu na myśli jednego (bardzo popularnego w Polsce) z prezydentów USA.

Data: 2012-05-04 06:11:44
Autor: stevep
Jak to
Dnia 03-05-2012 o 15:14:40 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

A gdzie są granice szaleństwa, żeby czcić bandziora?

--
stevep

Data: 2012-05-06 13:48:24
Autor: Obserwator
Jak to
[...]

ja pierdole, ale zaklamany skurwysyn. --

Data: 2012-05-03 15:14:59
Autor: jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-03 10:07, mkarwan pisze:
[...]

Zarówno sierp jak i młot to przede wszystkim  symbole uczciwej, rzetelnej pracy. Na Święto Pracy trudno nawet wyobrazić sobie bardziej trafne symbole.

Data: 2012-05-04 19:51:42
Autor: Grzegorz Z.
Jak to
jadryś napisał:

[...]

Skąd o tym wiadomo?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-05 06:26:29
Autor: stevep
Jak to
Dnia 04-05-2012 o 19:51:42 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

jadryś napisał:

[...]

Jak to, przecież to bardzo wydajny znak, przyniósł więcej ofiar niż  sfastyka.
--
stevep

Data: 2012-05-05 09:53:14
Autor: jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-04 19:51, Grzegorz Z. pisze:

Zarówno sierp jak i młot to przede wszystkim  symbole uczciwej,
rzetelnej pracy.
Skąd o tym wiadomo?

W coraz większym stopniu zaczynam podejrzewać że Jacek Kawecki to ty. Zadajecie/sz takie same, nasączone idiotyzmem pytanka.

Data: 2012-05-05 12:25:46
Autor: Przemysław W
Jak to

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jo2m9g$lde$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mylisz się. Jacek Kawecki to ja, a ty faktycznie nigdy nie potrafisz uzasadnić tego co napiszesz.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-06 15:37:47
Autor: Jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-05 12:25, Przemysław W pisze:

[...]

Ale bardzo przypominasz Grzegorza w tych pytaniach o oczywistości.

Data: 2012-05-05 14:20:02
Autor: Grzegorz Z.
Jak to
jadryś napisał:

[...]

Zastanowiłeś się przez chwilę nad tym co napisałeś wcześniej i dotarło do
ciebie jak wielką głupotę palnąłeś? --

Data: 2012-05-06 15:37:36
Autor: Jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-05 14:20, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Nie, i proszę o uświadomienie mnie. - Bo jak na razie nie mam świadomości gdzie popełniłem jakąś gafę.

Data: 2012-05-07 03:05:51
Autor: Grzegorz Z.
Jak to

jadryś napisał:

[...]

Wychwalając rzetelność i uczciwość ludzi radzieckich.

Data: 2012-05-07 19:14:14
Autor: jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-07 03:05, Grzegorz Z. pisze:

Nie, i proszę o uświadomienie mnie. - Bo jak na razie nie mam
świadomości gdzie popełniłem jakąś gafę.
Wychwalając rzetelność i uczciwość ludzi radzieckich.

Wychwalałem rzetelność i uczciwość pracy wykonywanej tymi narzędziami, a nie walory "ludzi radzieckich".

Data: 2012-05-12 23:14:56
Autor: Grzegorz Z.
Jak to
jadryś napisał:

[...]

Przytocz przykład takiej rzetelności i uczciwości.

Data: 2012-05-13 10:29:16
Autor: Jadryś
Jak to
W dniu 2012-05-12 23:14, Grzegorz Z. pisze:

Wychwalałem rzetelność i uczciwość pracy wykonywanej tymi narzędziami, a
nie walory "ludzi radzieckich".
Przytocz przykład takiej rzetelności i uczciwości.

Poszukaj sobie w necie.

Data: 2012-05-13 15:47:21
Autor: Grzegorz Z.
Jak to
Jadryś napisał:

[...]

Ale to ty sugerujesz "rzetelność i uczciwość" ludzi spod znaku sierpa i
młota. --

Data: 2012-05-06 13:50:05
Autor: Obserwator
Jak to
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

> Skąd o tym wiadomo?

W coraz większym stopniu zaczynam podejrzewać że Jacek Kawecki to ty. Zadajecie/sz takie same, nasączone idiotyzmem pytanka.

napisz cos jako Antenka, sowiecki padalcu.

--

Jak to