Data: 2010-08-18 18:08:47 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Cześć,
Pobloguję sobie, bo mnie trochę ten bank zirytował. Początkowo chciałem przejść z kontem do nich z Multi, ale skończyło się na wniosku o wydanie debetowej PayWave jako backup i do zabawy w płatności bezstykowe. Podreptałem pod koniec czerwca do placówki w mieście A, wypełniłem wniosek i pan zaczął go wklepywać do komputera. Rzeczona maszyna na oko pochodziła jeszcze z poprzedniego wieku, tempo działania miała koszmarne. Do tego system miał gorszy dzień i bardzo nie chciał tej karty przyjąć. Dwa restarty i dziesięć komunikatów o błędach później (~30 minut) podobno się udało - dostałem kopertę z PIN-em i zapewnienie, że karta wkrótce dojdzie. Karta faktycznie doszła, ale że mi się nie spieszyło to trafiła na niemal miesiąc do szuflady. Przypomniałem sobie o niej z początkiem sierpnia, bo akurat równolegle pozbyłem się starej debetówki w Multi (konwersja na AQ). W tym czasie byłem w mieście B przy bankomacie, to spróbowałem ją aktywować. Bankomat kartę przyjął, po wciśnięciu "Aktywacja karty" chwilę podumał, wyświetlił "Brak autoryzacji", wypluł kwitek i zakończył współpracę... Następnego dnia wycieczka do najbliższej placówki. Pan się bardzo zdziwił słysząc moją opowieść i zaczął wydzwaniać w różne miejsca, próbując dojść co się stało. Wyszło na to, że wcześniej podczas walki z komputerem została mi przypisana karta 1, następnie została usunięta, stworzona karta 2, do obu przypisano ten sam PIN, po czym wyprodukowano... kartę 1. Nieistniejącą. Rozwiązanie - wystąpić o nową kartę, starą na wszelki wypadek zastrzec + reklamacja (25zł pobrane, a jak). To też zrobiliśmy, podając przy okazji jako tymczasowy adres korespondencyjny placówkę w mieście B - aby do nich karta trafiła. Minął tydzień - karty nie ma. Drugi - dalej nie ma. Tu już się pan ponownie zdziwił i znów zaczął dzwonić. Okazało się, że karta powędrowała do miasta A, bo kto by się przejmował adresem na kopercie, prawda? (centrum24.pl nadal mi pokazuje miasto B jako adresata korespondencji) Kilka dni temu odebrałem kartę po raz kolejny. Nawet udało się ją aktywować, czekam na zwrot opłaty za wydanie (25zł znów nie moje). Teraz obstawiam - uda mi się nią zapłacić, czy mi ją w kasie przetną? ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-08-18 17:08:05 | |
Autor: | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
Kilka dni temu odebrałem kartę po raz kolejny. Nawet udało się ją Jak się do nich dzwoni w sprawie anulowania czegoś, to ten wydział jeszcze działa całkiem dobrze (na szczęście znam dwa bezpłatne numery na infolinie ;) Gorzej w oddziałach... Np. idzie się do placówki po nowy PIN do usługi BZWBK24. Pani od ręki drukuje kopertę a w domu się okazuje, że kod nie działa. Powód: Pani wydrukowała kopertę, ale jej nie aktywowała w systemie. Nie wiem co oni widzą w systemie przy takiej opcji (na ekranie). W tym banku ma się wrażenie, że Pani po czasie zobaczyła swój błąd, ale go olała (najwyżej Klient przyjdzie jeszcze raz). Zadzwoniłem do oddziału, że byłem niedawno, że Pani chyba zapomniała aktywować wydaną kopertę z kodem. I żeby to zrobiła teraz. Niestety usłyszałem: niedasie, zapraszam do dowolnego oddziału po nową kopertę. Słowa przepraszam nie było. Może dlatego, że cham miał czelność zadzwonić! ;)) Nie wiem co jest przyczyną takiego zachowania? Niskie zarobki? A może prowizja dla Pracownika za 'wygenerowanie Klientowi nowego kodu' jest niska lub nie ma jej wcale? W Alior Banku jak wypowiadałem umowę, to Pan zapomniał wyłączyć lokatę nocną (przyjąć ode mnie dyspozycję jej wyłączenia) i rachunek się nie zamknął. Chociaż na papierze miałem potwierdzenie zamknięcia ;) Nie minęło 10 minut od wyjścia z oddziału a tu telefon od Pana z banku. "Dzień dobry, tu.... Przepraszam, ale... [tu wyjaśnienie]. Gdyby Pan mógł podejść ponownie do mnie, lub dowolnego oddziału. Jeszcze raz przepraszam." Dobre i to. Przyznanie się do błędu to sztuka. Trochę mnie to zdziwiło, że aby zamknąć rachunek w niektórych bankach trzeba odwołać zlecenia stałe (nie, nie mylę z PZ), albo overnight'a. Ciekawe czy gdzieś wymagają odwolania pełnomocników albo wykasowanie zdefiniowanych odbiorców ? :)) Jawne robienie ludziom pod górkę (nie tylko Klientom). Opcja zamknięcia rachunku powinna samoczynnie anulować różne dodatki... -- |
|
Data: 2010-08-19 00:10:11 | |
Autor: krzysztofsf | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Trochę mnie to zdziwiło, że aby zamknąć rachunek w niektórych bankach trzeba Te opcje odwolan sa dodatkowo platne, czesto slono - dlatego nalegaja. Sadze, ze jakby sie uprzec byloby mozliwe zamkniecie rachunku bez odwolywania np. PZ o ile nie maja jednoznacznie wykazanej takiej koniecznosci w regulaminie. |
|
Data: 2010-08-20 05:06:23 | |
Autor: Zespol_BZWBK | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
@ Borys Pogoreło
Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana współpracy z naszym Bankiem. Mamy nadzieję, że dalsze korzystanie z usług BZ WBK będzie przebiegać bezproblemowo. Informacje o zaistniałym zdarzeniu przekazaliśmy do jednostki zajmującej się jakością obsługi klientów w naszym Banku. Jeśli chodzi o sprawę wydawania nowego PIN'u do usługi BZWBK24 to nasi specjaliści sprawdzą czy proces ten wymaga jakiejś modyfikacji czy wina leżała po prostu po stronie nieuważnego pracownika oddziału. Każdy klient korzystający z usług bankowości elektronicznej Banku Zachodniego WBK może samemu zmienić adres korespondencyjny w BZWBK24. Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK |
|
Data: 2010-08-21 07:45:18 | |
Autor: brum | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: ech, te Wasze "zasady": a.. Nie udziela na forach informacji na temat klientów Banku. a.. Nie odpowiada na forach na skargi i reklamacje klientów strach sie bac cos napisac, bo za chwile ujawnicie historie rachunku, a nie tylko konkretnej sprawy |
|
Data: 2010-08-23 00:59:41 | |
Autor: Zespol_BZWBK | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
On 21 Sie, 07:45, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:
>Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana Możemy zapewnić, że nigdy nie ujawniliśmy, ani nie ujawnimy żadnych informacji na temat naszych klientów. Można to sprawdzić klikając na historię naszych wypowiedzi na grupach google. Nie rozpatrujemy także skarg i reklamacji gdyż należy to do obowiązków innych jednostek w BZ WBK (przeprosiliśmy jedynie za nieprofesjonalną obsługę). Osoba, która rozpoczęła ten wątek napisała, że założyła właśnie konto w naszym Banku i przedstawiła swoją historię. Są to dla nas bardzo cenne informacje, które trafiły już do stosownych jednostek w celu wyciągnięcia z nich wniosków. Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK |
|
Data: 2010-09-02 23:55:59 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Dnia Mon, 23 Aug 2010 00:59:41 -0700 (PDT), Zespol_BZWBK napisał(a):
WBK (przeprosiliśmy jedynie za nieprofesjonalną obsługę). Osoba, która Tego akurat nie napisałem :) Konto mam w BZWBK od wielu lat. Dziękuję za odpowiedź i przekazanie sprawy dalej. Na razie bank ma plus za szybkie rozpatrzenie tej reklamacji (po kilku dniach dostałem SMS-a o pozytywnym zakończeniu sprawy). Karty na razie nie sprawdziłem (urlop), ale wkrótce to zrobię (z pewną taką nieśmiałością). -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-08-25 18:17:20 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Dnia Wed, 18 Aug 2010 18:08:47 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
Kilka dni temu odebrałem kartę po raz kolejny. Nawet udało się ją Borys, Alfa Ci nie wystarczy? W bankowości tez bierzesz produkty dostarczające kłopotów? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-02 23:51:20 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Dnia Wed, 25 Aug 2010 18:17:20 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
Kilka dni temu odebrałem kartę po raz kolejny. Nawet udało się ją Adamie, nie odpadło Ci przypadkiem znów coś w tej Sierrze? Czujnik odłączenia LPG ma teraz większy margines? ;) Wcześniejsze doświadczenia z BZWBK mam raczej pozytywno-neutralne (pominąwszy megakolejki do obsługi kasowej, z której nie korzystam). Ale w każdym potrafią podnieść ciśnienie. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|