Jak to BZWBK kartę debetową wydawał...

Data: 2010-08-20 05:06:23
Autor: Zespol_BZWBK
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał...
@ Borys Pogoreło

Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana
współpracy z naszym Bankiem. Mamy nadzieję, że dalsze korzystanie z
usług BZ WBK będzie przebiegać bezproblemowo. Informacje o zaistniałym
zdarzeniu przekazaliśmy do jednostki zajmującej się jakością obsługi
klientów w naszym Banku. Jeśli chodzi o sprawę wydawania nowego PIN'u
do usługi BZWBK24 to nasi specjaliści sprawdzą czy proces ten wymaga
jakiejś modyfikacji czy wina leżała po prostu po stronie nieuważnego
pracownika oddziału. Każdy klient korzystający z usług bankowości
elektronicznej Banku Zachodniego WBK może samemu zmienić adres
korespondencyjny w BZWBK24.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-08-21 07:45:18
Autor: brum
[...]

ech, te Wasze "zasady":
a.. Nie udziela na forach informacji na temat klientów Banku.
a.. Nie odpowiada na forach na skargi i reklamacje klientów

strach sie bac cos napisac, bo za chwile ujawnicie historie rachunku, a nie tylko konkretnej sprawy

Data: 2010-08-23 00:59:41
Autor: Zespol_BZWBK
On 21 Sie, 07:45, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:
> [...]

a.. Nie odpowiada na forach na skargi i reklamacje klientów

strach sie bac cos napisac, bo za chwile ujawnicie historie rachunku, a nie

Możemy zapewnić, że nigdy nie ujawniliśmy, ani nie ujawnimy żadnych
informacji na temat naszych klientów. Można to sprawdzić klikając na
historię naszych wypowiedzi na grupach google. Nie rozpatrujemy także
skarg i reklamacji gdyż należy to do obowiązków innych jednostek w BZ
WBK (przeprosiliśmy jedynie za nieprofesjonalną obsługę). Osoba, która
rozpoczęła ten wątek napisała, że założyła właśnie konto w naszym
Banku i przedstawiła swoją historię. Są to dla nas bardzo cenne
informacje, które trafiły już do stosownych jednostek w celu
wyciągnięcia z nich wniosków.

Data: 2010-09-02 23:55:59
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 23 Aug 2010 00:59:41 -0700 (PDT), Zespol_BZWBK napisał(a):

WBK (przeprosiliśmy jedynie za nieprofesjonalną obsługę). Osoba, która
rozpoczęła ten wątek napisała, że założyła właśnie konto w naszym
Banku

 Tego akurat nie napisałem :) Konto mam w BZWBK od wielu lat.
 Dziękuję za odpowiedź i przekazanie sprawy dalej.

 Na razie bank ma plus za szybkie rozpatrzenie tej reklamacji (po kilku
dniach dostałem SMS-a o pozytywnym zakończeniu sprawy).
 Karty na razie nie sprawdziłem (urlop), ale wkrótce to zrobię (z pewną
taką nieśmiałością).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl