Data: 2010-08-20 05:06:23 | |
Autor: Zespol_BZWBK | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
@ Borys Pogoreło
Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana współpracy z naszym Bankiem. Mamy nadzieję, że dalsze korzystanie z usług BZ WBK będzie przebiegać bezproblemowo. Informacje o zaistniałym zdarzeniu przekazaliśmy do jednostki zajmującej się jakością obsługi klientów w naszym Banku. Jeśli chodzi o sprawę wydawania nowego PIN'u do usługi BZWBK24 to nasi specjaliści sprawdzą czy proces ten wymaga jakiejś modyfikacji czy wina leżała po prostu po stronie nieuważnego pracownika oddziału. Każdy klient korzystający z usług bankowości elektronicznej Banku Zachodniego WBK może samemu zmienić adres korespondencyjny w BZWBK24. Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK |
|
Data: 2010-08-21 07:45:18 | |
Autor: brum | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: ech, te Wasze "zasady": a.. Nie udziela na forach informacji na temat klientów Banku. a.. Nie odpowiada na forach na skargi i reklamacje klientów strach sie bac cos napisac, bo za chwile ujawnicie historie rachunku, a nie tylko konkretnej sprawy |
|
Data: 2010-08-23 00:59:41 | |
Autor: Zespol_BZWBK | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
On 21 Sie, 07:45, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:
>Przepraszamy najmocniej za wszystkie uchybienia na samym początku Pana Możemy zapewnić, że nigdy nie ujawniliśmy, ani nie ujawnimy żadnych informacji na temat naszych klientów. Można to sprawdzić klikając na historię naszych wypowiedzi na grupach google. Nie rozpatrujemy także skarg i reklamacji gdyż należy to do obowiązków innych jednostek w BZ WBK (przeprosiliśmy jedynie za nieprofesjonalną obsługę). Osoba, która rozpoczęła ten wątek napisała, że założyła właśnie konto w naszym Banku i przedstawiła swoją historię. Są to dla nas bardzo cenne informacje, które trafiły już do stosownych jednostek w celu wyciągnięcia z nich wniosków. Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK |
|
Data: 2010-09-02 23:55:59 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jak to BZWBK kartę debetową wydawał... | |
Dnia Mon, 23 Aug 2010 00:59:41 -0700 (PDT), Zespol_BZWBK napisał(a):
WBK (przeprosiliśmy jedynie za nieprofesjonalną obsługę). Osoba, która Tego akurat nie napisałem :) Konto mam w BZWBK od wielu lat. Dziękuję za odpowiedź i przekazanie sprawy dalej. Na razie bank ma plus za szybkie rozpatrzenie tej reklamacji (po kilku dniach dostałem SMS-a o pozytywnym zakończeniu sprawy). Karty na razie nie sprawdziłem (urlop), ale wkrótce to zrobię (z pewną taką nieśmiałością). -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|