Jak to Jarek i Zbysio dziennikarzy podlsuchiwali !

Data: 2010-10-08 09:01:57
Autor: cyc
Jak to Jarek i Zbysio dziennikarzy podlsuchiwali !
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/znani-dziennikarze-inwigilowani-przez-sluzby-lista,1,3727198,wiadomosc.html
Zabawa Konusa w polityka ma rozne oblicza , rowniez to z ktorego przebijaja
dyktatorskie zapedy .
"A co mi tam w koncu jestem premierem a za najwazniejszego od
sprawiedliwosci mam Ziobre wiec nie ma obaw aby mogl mi ktos zarzucic
lamanie prawa " - tak sobie musial myslec prezesunio , kiedy kolejny raz
lamal konstytucje i normy spoleczne zapominajac , ze istnieje takie
powiedzenie  "od kamyczka do zemyczka ".
"Kamyczek" juz byl , teraz czas na przyslowiowy "zemyczek " a jest za co .
Nie sa to tylko obrzydliwe klamliwe slowa , ktorymi obrzuca demokratycznie
wybrane wladze , nie sa to tylko dla politycznych celow stawiane idiotyczne
zarzuty spiskowania premiera z rosyjskimi wladzami celem dokonania zamachu
na prezydenta , nie sa to tylko pomowienia o dokonanie zbrodni i bezczelne
podrywanie autorytetu najwyzszych w Polsce wladz , to rowniez udzial w
zbrodni na p. Barbarze Blidzie , to akceptacja licznych bezprawnych
prowokacji dokonywanych przez jego pupila Kminskiego , szefa CBA ( czy
wyjasnila sie juz sprawa celowosci zakupu przez niego karabinu snajperskiego ? ) to zagluszanie komorek strajkujacych kobiet , to inwigilacja politycznych partnerow , to podsluchy panstwowych funkcjonariuszy i licznej rzeszy dziennikarzy , to .......... I tak moznaby
wymieniac niemal bez konca " zaslugi " Kaczynskiego w lamaniu prawa ,
ktorego byl nie tylko formalnym przedstawicielem jako premier ale rowniez
jako prawnik .
Nie rozumiem jak czlowiek o takiej przeszlosci ma odwage dalej byc
czlowiekiem polityki i to szefem najwieszej opozycyjnej partii ? Naprawde
nie rozumiem , tymbardziej , ze uwazem , ze jego miejsce jest przed sadem a nie w sejmowych
lawach . Jesli do wszystkich " dokonan" prezesa dodamy jeszcze conajmniej
moralna odpowiedzialnosc za smierc 96 osob w smolenskiej katastrofie , to
wylania sie nam obraz czlowieka , ktory juz dano powinien byc skonczony i to nie tylko jako polityk a miejsce jego w kryminale .

cyc

Data: 2010-10-08 09:18:55
Autor: Piotr

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8mflb$7r1$1news.onet.pl...
[...]

Nająłeś się za laufra u Przemysława Kałeckiego? I teraz w dyszlu gwno tu nosicie? :-)

Jak to Jarek i Zbysio dziennikarzy podlsuchiwali !