Jak to Kaczyńscy z układem III RP zrywali

Data: 2010-09-10 13:36:31
Autor: dK
Jak to Kaczyńscy z układem III RP zrywali

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1n30z4cfne3t4.1qfihgnf26mwf$.dlg40tude.net...
Jak udało się ustalić, Lech Kaczyński był ubezpieczony na 2 mln zł, a jego
żona na milion. W sumie więc Kaczyńska od firmy ubezpieczeniowej Warta
otrzymała 3 mln zł. Wiadomo też, że umowa obejmująca ubezpieczenie
tragicznie zmarłej pary prezydenckiej była kontynuacja tej, którą miał
Aleksander Kwaśniewski. Podobno polisa miała bardzo szeroki zakres -
obejmowała m.in. podróże zagraniczne oraz krajowe.

Cycat:

"Do wypłaty ubezpieczenia Wartę wyznaczyli urzędnicy z Kancelarii. Nikt z pracowników firmy nie chciał jednak ujawnić żadnych szczegółów. - Nie udzielamy tego typu informacji - powiedziała dyrektor biura PR Warta S.A. Monika Nowakowska."

Warta nie musi udzielać, ale  Kancelaria tak, bo to informacja publiczna. Przede wszystkim chciałbym poznać szczegóły. Kiedy zawarto w tej postaci polisę. Jakie są w tym zakresie szczegóły i kto był faktycznym płatnikiem składki i jaka byłą jej wysokość. Jeśli to były pieniądze publiczne, to czy beneficjentem może być w tym przypadku osoba prywatna?
Jestem młodszy od byłego Prezydenta, moje zdrowie jest prawdopodobnie w znacznie lepszej kondycji niż Lecha 9 kwietnia br. Moje dochody sa porównywalne z osiąganymi przez Prezydenta i chciałbym też pomyśleć o moich dzieciach i zabezpieczyć je podobną polisą....

dK

Jak to Kaczyńscy z układem III RP zrywali