Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....

Data: 2011-11-11 19:50:59
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Dla grupy i Polski, z wi±zank±

http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

Karolak zaprasza na Kolorow± Niepodleg³±
http://www.youtube.com/watch?v=qDGpbxGNkYs

LEWACKIE BOJÓWKI Z NIEMIEC NA ¦WIÊCIE NIEPODLEG£O¦CI POLSKI
http://www.youtube.com/watch?v=l-PeRCrIuWM&feature=player_embedded#!

Czy mi kto¶ powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" by³ spokój ...

By³em na Marszu Niepodleg³o¶ci...
http://gps65.nowyekran.pl/post/37200,bylem-na-marszu-niepodleglosci

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-11 20:03:41
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....

Czy mi kto¶ powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" by³ spokój ...

LEWICA I POLICJA BIJE LUDZI - relacja
http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=player_embedded

Ogólnie to widzê ¿e mo¿na by³o dostaæ wpierdol (od niemieckich czerwonych) za trzymanie bia³o-czerwonej flagi, i od naszych Policjantów za przebywanie w okolicach skinhedów.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-11 22:34:15
Autor: NY
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....

czy tym policjantem w cywilu w brazowej kurtce nie powinin zajac sie
prokurator ?

U¿ytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jrin$bmo$1usenet.news.interia.pl...

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 21:24:46
Autor: Endriu
[...]

I od Policji te¿ ....

Jak naprawdê wygl±da³ Marsz Niepodleg³o¶ci 2011
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GtmT-QNL164

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 20:57:48
Autor: kc
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³(a):
I od Policji te¿ ....

Jak naprawdê wygl±da³ Marsz Niepodleg³o¶ci 2011
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GtmT-QNL164

A to ci jeszcze dorzucê :

http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_embedded

Wywraca mi to do góry nogami mój pielêgnowany od 52 lat system warto¶ci. I co ja teraz pocznê?

kc

Data: 2011-11-12 22:19:14
Autor: Endriu
[...]

A propo's tego filmilku ja z kolei zauwa¿y³em, tak± now± najnowsz± modê po¶ród moich kole¿anek zaczytanych w Gazecie Wyborczej. Podczas wypowiedzi dodaj± specyficzne pytaj±co-twierdz±ce "tak ?"

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rFGxwUe6KD8#t=15s

"to by³y przede wszystkim has³a Bóg honor ojczyzna , tak ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 22:24:48
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
"to by³y przede wszystkim has³a Bóg honor ojczyzna , tak ?.

Transparenty z intencj± agresji to Bóg, Honor, Ojczyzna wg TVN-u ? - Marsz Niepodleg³o¶ci
http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_detailpage#t=22s

"ale przedewszstkim mo¿na by³o zaobserwowaæ pa³ki w rêkach, tak ?."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 21:43:38
Autor: kc
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_detailpage#t=22s

"ale przedewszstkim mo¿na by³o zaobserwowaæ pa³ki w rêkach, tak ?."

Tê modê zauwa¿y³em ju¿ ze trzy lata temu, i to w potocznych rozmowach, gdzie¶ na jakiej¶ imprezie w kraju. Nie wiem sk±d to siê wziê³o, nie s±dzê by z GW, bo to jednak s³owo pisane jest, tak? :). Nie brzmi mi to zbyt ³adnie, odnoszê wra¿enie, ¿e mówi±cy nie jest pewien tego co mówi, szuka potwierdzenia.

kc

Data: 2011-11-16 06:31:46
Autor: NKAB -
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³(a): > > "to by³y przede wszystkim has³a Bóg honor ojczyzna , tak ?.
> [...]
odnoszê
wra¿enie, ¿e mówi±cy nie jest pewien tego co mówi, szuka potwierdzenia.

Zgadza siê. To by³o znane ju¿ pod koniec lat '80.

Takie "tak?" nale¿y do sztuki negocjacyjnej, w której
jest zasada, ¿e im wiêcej uzyskasz potwierdzeñ od interlokutora
tym lepsz± osi±gasz pozycjê negocjacyjn±.
Np. w pewnym momencie pytasz siê "czy chcesz w mordê?"
a on z rozpêdu odpowiada "tak chcê".
Takich chwytów jest wiêcej np. przechylanie g³owy.

Andrzej.

Data: 2011-11-16 07:16:06
Autor: kc
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
NKAB - <nkab.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

Np. w pewnym momencie pytasz siê "czy chcesz w mordê?"
a on z rozpêdu odpowiada "tak chcê".
Takich chwytów jest wiêcej np. przechylanie g³owy.

Ta technika nie mo¿e byæ a¿ tak stara, chocia¿ faktycznie podobna. Nie mo¿esz tego ju¿ zobaczyæ bo j± zastosowano w ten sposób: "Usuniemy ten film z youtube.com, TAK?!"

kc

Data: 2011-11-16 07:59:32
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Np. w pewnym momencie pytasz siê "czy chcesz w mordê?"
a on z rozpêdu odpowiada "tak chcê".

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-13 19:04:33
Autor: kc
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_embedded

Wywraca mi to do góry nogami mój pielêgnowany od 52 lat system warto¶ci. I

Chcialem sobie jeszcze raz obejrzeæ, a tu nie ma. Uzytkownikowi siê filmik nie podoba³:(. Ale s± jeszcze inne cacka. Tu oko³o 1.56 podpalaj± policjantom samochód. Ale, ale kto to podpala?
http://www.youtube.com/watch?v=KVaob5AYht8&feature

kc

Data: 2011-11-12 09:46:46
Autor: axel
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....

U¿ytkownik "Endriu"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j9jqqs$ag2$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Zadajesz - jak zwykle !!! - pytania retoryczne...

pozdrawiam:

Amen

Data: 2011-11-12 19:30:29
Autor: Endriu
[...]

Machina propagandowa w ogniu. Cz. 1/3: moment podpalenia.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XDwdp-pP734

.... podczas podpalenia widniej± tam jakie¶ bia³o-czerwone flagi.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 19:45:07
Autor: Endriu
[...]

Po woli wygl±da to na powrót starych dobrych czasów .....

11.11.2011 - Marsz Niepodleg³o¶ci cz. 3 (pa³y)
http://www.youtube.com/watch?v=KWXtkfoQ_i8&feature=youtu.be

11.11.2011 - Marsz Niepodleg³o¶ci cz. 2 - "Wzywa siê uczestników..."
http://www.youtube.com/watch?v=7fFWN9VpXNA&feature=related

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 20:04:26
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
... podczas podpalenia widniej± tam jakie¶ bia³o-czerwone flagi.....

O prowokacjach nimieckich bojówek lataj±cych z Plskimi falgami mo¿na siê doczytaæ równiez ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 20:23:38
Autor: kc
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³(a):

O prowokacjach nimieckich bojówek lataj±cych z Plskimi falgami mo¿na siê doczytaæ równiez ....

Te¿ sobie poogl±da³em trochê obrazków na jutiubie. Ech, ³ezka siê w oku krêci patrz±c na naszych dzielnych robocopów i wspominaj±c stare dobre ZOMO. Dobrze, demokratyczne pañstwo musi byæ silne, ¿eby zdawa³o egzamin.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-11-12 21:29:40
Autor: Endriu
[...]

Niemieckie lewactwo mia³o bazê wypadow± do ataków w lokalu sponsorowanym przez "Hanie nasza kochan±" ...

http://moraine.nowyekran.pl/post/37343,odebrac-lokal-i-dotacje-krytyce-politycznej

"Hanna Gronkiewicz-Waltz przekaza³a w 2009 i 2010 po 100.000 z³otych roczniena dzia³anie redakcji KP.W³adze samorz±dowe przekaza³y lokal w dzier¿awê za symboliczn± op³atê 12 z³/m2 miesiêcznie -- zani¿aj±c ten czynsz ¶rednio 12 krotnie. KP p³aci 15.600 z³ miesiêcznie, a powinna p³aciæ: 187.200.Czyli KP otrzymuje miesiêczn± dotacjê od samorz±du w wysoko¶ci: 171.600, czyli rocznie 2.059.200 z³otych.
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego za rok 2009 dotacja w wysoko¶ci340.000 z³otych.
Zachêta -- 45.000 z³otych.
Resort kultury dodatkowo 44.000 z³otych za projekt "Patriotyzm jutra" + 14.000 z³otychna wydawnictwo "Stowarzyszenia im. Stanis³awa Brzozowskiego".
Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego. Od 2009 r. wy³o¿y³ 17.000 z³.
Pañstwowy Instytut Sztuki Filmowej w roku 2010 "da³" 80.000 z³otych."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:45:26
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
O prowokacjach nimieckich bojówek lataj±cych z Plskimi falgami mo¿na siê doczytaæ równiez ....

A tu dowody ....

Marsz Niepodleglosci 2011 - prowokacja
http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=youtu.be

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:20:47
Autor: kc
> [...]
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³(a):
> O prowokacjach nimieckich bojówek lataj±cych z Plskimi falgami mo¿na siê > doczytaæ równiez ....

To zdjêcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi niæmi, czy photoshop?
 Bo a¿ nie chce siê wierzyæ.

http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-naszych-ulicach

kc

Data: 2011-11-14 23:57:28
Autor: skippy
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
U¿ytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9s47v$288$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=youtu.be

To zdjêcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi niæmi,

nie by³em tam, nawet nie ogl±da³em w tv wiec powiedzmy staram sie oceniæ obiektywnie
we¼my wiêc fotê:

http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1badc6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg

W LG widaæ dwóch bia³ych w oddali
W LD jednego, te¿ w oddali
¿aden z nich go nie waln±³, bo to widaæ z filmu

Po prawej z czterema facet rozmawaia

skoro tak znacie temat, i o tym piszecie, to ogólnie kim byli go¶cie w bia³ych kominiarkach wmieszani w marsz
Nie wierze, ¿e organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?

Data: 2011-11-15 18:20:43
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Nie wierze, ¿e organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?

Wszystko na to wskazuje, ¿e by³a to solidnie zaplanowana robota, tylko wszystko rozlecia³o siê od niepotrzebnego niemieckiego spluniêcia na polski mundur ....

Sprawa siê ryp³a. Du¿o linków na dowód. Spluniêcie na polski mundur zmieni³o bieg zdarzeñ.
<http://toczytaelita.nowyekran.pl/post/37703,sprawa-sie-rypla-duzo-linkow-na-dowod-spluniecie-na-polski-mundur-zmienilo-bieg-zdarzen>

"[...] Tu¿ po 12.00 w ¦wiêto Niepodleg³o¶ci grupa uzbrojonych po zêby niemieckich bandytów przemieszcza³a siê ul. Nowy ¦wiat prawdopodobnie w kierunku pl. Konstytucji. Gdy mijali grupê rekonstrukcyjn± jeden z nich splun±³ na polski mundur.
Policji wobec zgromadzonej widowni nie wypada³o nie zareagowaæ i niemieccy lewacy wycofali siê na z góry upatrzone pozycje do swojej meliny, czyli siedziby "Krytyki Politycznej". [...]".

A wiêc potwierdza siê
<http://www.niepoprawni.pl/blog/4818/wiec-potwierdza-siew-kawiarni-krytyki-politycznej-nowy-wspanialy-swiat-w-warszawie-policja>
<http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1badc6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg>

PRZECIW BANDYTYZMOWI NA NASZYCH ULICACH
http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-naszych-ulicach

"[...]
1. Grupy "niemieckich" debilków, która moim zdaniem zosta³a uzyta jedynie jako element propagandowy i zabezpieczona w komisariatach ju¿ oko³o godzina 12, w czasie, gdy na ulicach zosta³a zast±piona przez zamaskowanych "profesjonalistów", u¿ywaj±cych nieporadnie jêzyka angielskiego, co mia³o ¶wiadczyæ, ¿e to "Niemce"

2. Grupy oznaczonej "bia³ymi ba³ak³awami", której celem by³o uwierzytelnienie brutalnych zachowañ policji i podgrzanie emocji, obliczonego na efekt rebelii . To szczególnie niebezpieczny rodzaj funkcjonariuszy s³u¿b tajnych, przygotowany i szkolony do "akcji bezpo¶rednich".
[...]".

[...]

"[...] Po wyeliminowaniu czê¶ci niemieckich terrorystów policja walczy³a ju¿ tylko z prowokatorami w bia³ych kominiarkach, tzn. sama ze sob±, co widaæ tu:

Nowe: Warszawa, zamieszki podczas Marszu Niepodleg³o¶ci
http://www.youtube.com/user/Klodzko24tv#p/a/u/0/lalC16HgR5E

[...]".

Widaæ, ¿e te ch³opy w bia³ych kominiarkach to szpece od czarnej roboty bo jak lej± to a¿ wióry lec±, i ¿e znale¼li siê oni tam nieprzypadkowo nie maj±c za wiele wspólnego z niemieckimi pokrzywionymi chuderlakami od Szczuki ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 18:53:15
Autor: root
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:20:43 +0100, Endriu napisa³(a):

[...]

Du¿o energii po¶wiêcasz na to ¶ledztwo, który szczeniak jakiemu
szczeniakowi po zêbach da³ albo nie da³. Chcieli siê ch³opaki zabawiæ a Ty
jakie¶ wznios³e idee w tym znajdujesz. Ech Endriu...

Data: 2011-11-15 19:13:25
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Du¿o energii po¶wiêcasz na to ¶ledztwo, który szczeniak jakiemu
szczeniakowi po zêbach da³ albo nie da³.

Ooo kolego, podczas gdy istnieje podejrzenie awangarda czerwonej socjaldemokracji z "Hani± nasza kochan±" na czele i proawdopodobnie Policj± chc± rozpierdzieliæ marsz niepodleg³o¶ciowy a ty chcesz to bagatelizowaæ ?.

Nie ze mn± te numery bruner..... Ja jestem na takie sparwy ciêty, bo wiem, ¿e od tego zale¿y moja przysz³o¶æ  ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 19:28:52
Autor: skippy
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
U¿ytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9ua48$ejd$1usenet.news.interia.pl...
[...]

sory jednak nie bede sie w tym babra³ chocia¿ z ciekawo¶ci± czekam co z tego wyniknie

ciekawi mnie najbardziej kim by³ fotograf który zarobi³ plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Data: 2011-11-15 19:30:32
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
ciekawi mnie najbardziej kim by³ fotograf który zarobi³ plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Przecie¿ to jaki¶ kole¿ka od tych bia³ych.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 19:36:38
Autor: skippy
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
U¿ytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9ub4b$g8i$1usenet.news.interia.pl...
ciekawi mnie najbardziej kim by³ fotograf który zarobi³ plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Przecie¿ to jaki¶ kole¿ka od tych bia³ych.

nie napisa³e¶ nic sprzecznego z tez± ¿e to niemiec

Data: 2011-11-15 19:08:06
Autor: kc
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
skippy <skippynews@onet.eu> napisa³(a):
> Przecie¿ to jaki¶ kole¿ka od tych bia³ych.

nie napisa³e¶ nic sprzecznego z tez± ¿e to niemiec

Nie ma poszkodowanych, nie ma sprawy :). Case closed. Czyli po naszemu-
pozamiatane (pod dywan).

pozdrawiam
kc

Data: 2011-11-16 22:18:51
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
ciekawi mnie najbardziej kim by³ fotograf który zarobi³ plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Nie wiem czy niemiec, ale jak widaæ za³o¿enie chyba by³o takie, ¿e ci od Szczukowej wpierdolu mieli nie dostaæ:

Prowokacyjne dzia³ania policji mia³y spowodowaæ ¶mieræ dziesi±tków, a mo¿e nawet i setek ofiar w¶ród mieszkañców Warszawy
<http://wirtualnapolonia.com/2011/11/16/prowokacyjne-dzialania-policji-mialy-spowodowac-smierc-dziesiatkow-a-moze-nawet-i-setek-ofiar-wsrod-mieszkancow-warszawy/>

"[...] Na zjêciu: Bandyci z Antify przepuszczaj± policjê. [...]".

http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2011/11/andy45.jpg?w=490&h=269

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-16 22:19:02
Autor: kc
[...]

A nie dziwi cisza ze strony PIS? Blaszczak tylko wyskoczy³, ¿e ju¿, zaraz, w poniedzia³ek i... nic. Na razie bêd± tylko drzeæ koty o jakie¶ s³owa w komisji etyki.

kc

Data: 2011-11-15 19:37:56
Autor: root
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Dnia Tue, 15 Nov 2011 19:13:25 +0100, Endriu napisa³(a):

[...]

No skoro tak siê sprawy maj±....
Pragn±³bym zauwa¿yæ ze istnieje pewne spore prawdopodobieñstwo, ¿e  Wielka
Polska, mo¿e skoñczyæ tak jak Wielka Serbia i Wielkie Niemcy. Co prawda s±
chlube wyj±tki takie jak Wielkie Ksiêstwo Luksemburg.

Data: 2011-11-15 21:38:42
Autor: skippy
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....

U¿ytkownik "root" <root1@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:15lpswzqit6tr.1c3rr1hif293c$.dlg40tude.net...
[...]

nie no sory ale wielkie niemcy systematycznie rosn± w si³ê, zmieni³a siê tylko taktyka i metodologia podporz±dkowywania sobie innych pañstw

Data: 2011-11-15 21:40:26
Autor: root
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:38:42 +0100, skippy napisa³(a):

oj skippy czepiasz sie szczegó³ów ;)

Data: 2011-11-15 21:46:28
Autor: root
[...]

nie mog³em tego napisaæ, bo Endriu i tak ju¿ mnie ma za germanofila.
Zreszt± Germanie oberwali po¿±dnie w³a¶nie przez swoich patriotów, a stali
siê potêga dziêki USA i swojej pracowito¶ci (mo¿e w odwrotnej kolejno¶ci)

Data: 2011-11-16 00:17:03
Autor: skippy
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
U¿ytkownik "root" <root1@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1f58vvt252jrx.79w82f3q060r$.dlg40tude.net...

nie mog³em tego napisaæ, bo Endriu i tak ju¿ mnie ma za germanofila.
Zreszt± Germanie oberwali po¿±dnie w³a¶nie przez swoich patriotów, a stali
siê potêga dziêki USA i swojej pracowito¶ci (mo¿e w odwrotnej kolejno¶ci)

chodzi Ci pewnie o kolejno¶æ "pracowito¶æ, u&a"
nale¿y dodaæ, ¿e kolejno¶æ "amerykanie ... dziêki ... niemcom..." te¿ ma swoj± moc, wystarczy popatrzeæ na nazwiska naukowców zaimportowanych do us&a w swoim czasie vide rakiety atom etc.

Data: 2011-11-16 00:18:47
Autor: skippy
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....

U¿ytkownik "skippy" <skippynews@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9urtm$euq$1news.onet.pl...
[...]

ale i tak kolego co by nie zrobili, to nie nakrêc± dobrej komedii
nie dadz± rady w ¿aden sposób

Data: 2011-11-16 08:29:40
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
ale i tak kolego co by nie zrobili, to nie nakrêc± dobrej komedii
nie dadz± rady w ¿aden sposób

Tu masz racjê. Ostatnio ogl±dn±³em z rodzin± taki niemiecki (jak siê okaza³o pó¼niej propagandowy) film z 2006.

Rozkosze Emmy
http://www.film.gildia.pl/filmy/emmas_gluck

O ile¿ "lat ¶wietlnych" nasza weso³a, otymistyczna i natchniona nadziej± "Seksmisja" wyprzedza tê nowoczesn± niemiecko-unijn± propagandê pozbawion± postawowych ludzkich zasad etyki  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:52:19
Autor: Endriu
[...]

Jebane tvn-owskie kurwy Karolaki z "Hani± nasza kochan±" ¶ci±gajk± zaci±gi lewaków aby rozpierdoliæ polskie ¶wiêto narodowe ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 00:17:46
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Jebane tvn-owskie kurwy Karolaki z "Hani± nasza kochan±" ¶ci±gajk± zaci±gi lewaków aby rozpierdoliæ polskie ¶wiêto narodowe ....

O chyba jednak musze odwo³ac swoje s³owa:

Gdyby popatrzeæ na t± "antifê" to wiêkszo¶æ to jakies dziewczyny i chuderlaki raczej z pozytwyn± aur± nie za bardzo zdolne zdolne do jaki¶ wiêkszych bijatyk....

http://www.wykop.pl/link/942925/jak-naprawde-wygladala-kolorowa-niepodlegla/

http://majowa.nowyekran.pl/post/37613,durnie-daliscie-sie-napuscic-na-siebie-nawzajem

"[...] Poza tym jak oni zostali zagnani do Krytyki Politycznej to by³o jeszcze jasno. A rozróba by³a jak zaczê³o robiæ siê szaro. Jak mogli byæ w dwóch miejscach jednocze¶nie. [...]".

Jako¶ to wszystko niejednoznaczne ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-21 10:25:08
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....
Czy mi kto¶ powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" by³ spokój ...

Ca³e to "sp³oniêcie" TVN-owskiego samochodu te¿ ¶mierdzi na kilometr ...

Na moje oko co¶ tu by³o nie tak - czyli fotoreporter o p³on±cych samochodach TVN
<http://wolnapolska.pl/index.php/Aktualno¶ci/2011112114883/na-moje-oko-co-tu-byo-nie-tak-czyli-fotoreporter-o-poncych-samochodach-tvn/menu-id-144.html>

"[...]
1. Zamaskowany cz³owiek atakuje z kilkoma innymi osobami samochód TVN Meteo, potem wrzucaj± racê.
2. Kibic Legii próbuje wyciagn±æ racê. Kibice gasz± po¿ar.
3. Organizator Marszu Niepodleg³o¶ci Witold Tumanowicz, sam rozgania t³um, apeluje o nieuleganie prowokacjom. Sytuacja siê uspokaja i wóz Polskiego Radia odje¿d¿a.
4. Policja ochrania zaatakowane samochody... potem siê wycofuje?!
5. Znowu ataki tej samej grupy na samochody.
6. Kolejne podpalenie (tym razem skuteczne) wozu TVN Meteo. Ppolicja nie interweniuje, mimo ¿e stoi 200 m dalej...
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-09 20:44:55
Autor: Endriu
[...]

Kto spali³ wó¿ transmisyjny
http://blogrysunkowy.nowyekran.pl/post/43575,kto-podpalil-woz-transmisyjny

Kto spali³ wóz TVN24 11.11.11.? - Marsz Niepodleg³o¶ci
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dyymJ2KPvVs

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jak to TVN-owskie gwiazdy ¦wiêto niepodleg³o¶ci obchodzi³y .....