Jak to Wejhert Dokerem bywał...

Data: 2011-11-08 09:08:22
Autor: Endriu
Jak to Wejhert Dokerem bywał...
Data: 2011-11-08 10:14:32
Autor: SlawcioD
Jak to Wejhert Dokerem bywał...
W dniu 08.11.2011 09:08, Endriu pisze:
Wizjoner zadekowany w dokach
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/24006,wizjoner-zadekowany-w-dokach

Endriu!

walisz pomyje jakiegos mentalnego zbuka na czlowieka o ktorym i ja i Ty niewiele wiemy - a jego jedyna wina jest to ze zarobil w cholere kasy...

pozniej sie dziwisz ze wiekszosc odpuszcza sobie dyskusje z Toba...

ps.

poczytalem sobie tez wypociny nt smolenska. proponuje obejrzec ten film: http://www.youtube.com/watch?v=uBz9e10psJg

smaolot na wys. 15m wali lewym skrzydlem w latarnie (a latarnia to nie drzewo - latarnia, w porownaniu z drzewem, lamie sie jak zapalka). porownaj to z naszym tutka.

Data: 2011-11-08 12:11:49
Autor: Endriu
Jak to Wejhert Dokerem bywał...
walisz pomyje jakiegos mentalnego zbuka na czlowieka o ktorym i ja i Ty niewiele wiemy

Jak kolesia nie znasz to zameiluj do niego ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jak to Wejhert Dokerem bywał...