Jak to było...

Data: 2013-10-18 01:39:32
Autor: Ikselka
Jak to było...
....gdy się żyło...
http://wstarejkuchni.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?2,2012

PS. Nie tylko kuchnia :-)
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę
Hipokratesa tzw. deklaracją genewską. Główna zmiana polegała na tym, że
wyrzucono następujące słowa: "Nikomu nie dam trucizny, choćby mnie o nią
prosił, ani nie będę dawał rad, które mogą śmierć spowodować. Podobnie nie
dam kobiecie środka na spędzenie płodu. Zachowam czystość mojego życia i
mojej sztuki.""
http://www.polskatimes.pl/artykul/10118,ateisci-i-agnostycy-takze-sa-przeciw-przerywaniu-ciazy,id,t.html?cookie=1

Data: 2013-10-18 08:54:06
Autor: Stefan
Jak to było...

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d0nugsndpo1l.45i7fx195o50.dlg40tude.net...
...gdy się żyło...
http://wstarejkuchni.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?2,2012

PS. Nie tylko kuchnia :-)
-- XL
Już pierwsza uwaga: perduty tylko z sosem holenderskim;)))) mniam.
Gdzie to było? "Jajka w koszulkach ala coś tam poproszę" Jak Kargul z Pawlakiem na Batorym płynęli?
pozdrawiam
Stefan

Jak to było...