Jak to było z pękającymi w CPU AMD?

Data: 2017-07-20 15:51:16
Autor: t-1
Jak to było z pękającymi w CPU AMD?
W dniu 2017-07-20 o 09:21, Atlantis pisze:

Po wyczyszczeniu rdzenia zauważyłem jednak, że na jednym z brzegów
na górnej krawędzi znajdują się dwie małe kropki. Po obejrzeniu tego pod
lupą okazało się, że faktycznie wyglądają na maleńkie ukruszenia tej
wierzchniej warstwy, na której wygrawerowane są dane procesora. Niemniej
komputer się włącza i zdaje się działać.

A w czym miały by przeszkadzać drobne ukruszenia pokrywki procesora, jeśli ceramika ma równo wyszlifowaną powierzchnię i jest szczelna?
To jest tylko pokrywka nie mająca związku z chipem.

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-07-20 06:55:25
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 20 lipca 2017 15:51:03 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]

To jest tylko pokrywka nie mająca związku z chipem.

Chiba nie. W duronach i athlonach z tego czasu ta ceramika jest dosyć mocno związana z samym krzemem. Jak jedno pęka to naprężenia moga uszkodzić drugie.
Ale w praktyce musiało by pęknąc na przelot...

Jak to było z pękającymi w CPU AMD?