Jak to episkopat pisze ustawy .

Data: 2010-10-18 15:48:38
Autor: cyc
Jak to episkopat pisze ustawy .
Epidiaskop piszacy ustawy to polska specjalnosc z ktora nigdzie na swiecie sie od sredniowiecza nie spotyka .
Ma przepotezny a powiem nawet najwiekszy udzial we wszystkim co w prawie a co uzna za swoja omene . Jak uczy doswiadczenie ostatnich 20 lat domena ta jeste jednak  juz wszystko . Doslownie wszystko . Od dni wolnych w kalendarzu , poprzez regulowania dzieciom zajec szkolnych , wprowadzanie wbrew prawu za nasze pieniadze swoich do instytucji panstwowych i publicznych  ( kapelani )  az po i vitro , ze nie wspomne o aborcji .
Za czasow tzw. komuny wszechwiedzacymi i wszechwladnymi byli sekretarze partii i to oni decydowali o tym co jest zgodne z prawem a co takim nie jest .. Dzisiaj zastapili ich biskupi wysylajacy w teren do miejskich komitetow , znaczy parafii , instrukcje postepowania  i sposoby przymuszania lokalnych wladz do respektowania zalecen komitetu centralnego , znaczy epidiaskopu .
"Etycy " wywodzacy sie z epidiaskopu tworza nsam wiec , jak czynili to sekretarze , nowe rzeczywistosci i nowe nauki , nauki rownolegle do tych , ktore uksztaltowal swiat , przyznajac sobie prawo do wyrazania sie w imieniu Boga i wypaczajac wszystko sprowadzajac nauke do sredniowiecznych standartow ..
Nawet nie odwaze sie wspomniec o aborcji , ktora jest wdg nich mordem na czlowieku a nie wyluskaniem zygoty , ktora tyle ma z zabiciem czlowieka wspolnego ile obciecie zbyt mocno  odrosnietego paznokcia , lub obciecie u fryzjera wlosow , nawet nie odwaze sie zabrac glosu w sprawie 3 Kroli , ktore to swieto zaczelo znowu jak w sredniowieczu funkcjonowac prawem kaduka nawarstwiajac i tak rozbuchane do granic ilosc dni wolnych  w roku a wszystko kosztem spoleczenstwa , ktorego w koncu czescia sa ksieza i z ktorego ksieza zyja , dodam , b.dobrze zyja .
Ale nie moge zrozumiec skandalicznego zachowania epidiaskopu , usilujacego wplywac grozbami na najwyzsze i najwazniejsze organy wladzy panstwowej celem przeprowadzenia procesu legislacyjnego wldg ich zapotrzebowania . To nie jest lobbing , to zwyczajne przestepstwo .
Wyobrazmy sobie na chwile lobbiste w sejmie , ktory w celu przeforsowania swojej opcji szantazuje poslow ? .Czym skonczylyby sie takie proby  ? .
Powiem wam kryminalem .
Dlaczego biskupi zatem nie odpowiadaja przed sadem za niedopuszczalne naciski na , najwazniejsza ustwodawcza instytucje w Polsce , ostoje demokracji , jaka jest sejm ? .
Dalibog nie wiem !.

cyc

Data: 2010-10-18 16:02:50
Autor: zinek
Jak to episkopat pisze ustawy .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:i9hj7v$itk$1news.onet.pl...
Epidiaskop piszacy ustawy to polska specjalnosc

czasem lepiej episkopat niz miro, zbycho i zdzicho.

Data: 2010-10-19 15:53:04
Autor: cirrus
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:i9hkai$rnh$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:i9hj7v$itk$1news.onet.pl...
Epidiaskop piszacy ustawy to polska specjalnosc
czasem lepiej episkopat niz miro, zbycho i zdzicho.

A w czym epidiaskop wyłudzający majątki lepszy od mira, zbycha i zdzicha?

--
stevep

Data: 2010-10-18 18:28:58
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

A za co w tym kraju odpowiada katedra nostra?

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-18 18:42:48
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Bzdury i kłamstwa - specjalność Cyca
Nawet nie próbuje niczego uzasasadniać.
To jahus 2 stopnia.

Data: 2010-10-18 18:56:30
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jak to episkopat pisze ustawy.

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

Nawet nie próbuje niczego uzasasadniać.

A co tu jest do uzasadniania? Tylko debil może nie zauważac prób katabasów na wpływanie na kształt ustawy.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-18 19:04:23
Autor: rAzor
Jak to episkopat pisze ustawy.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

[...]

A nie mają prawa, Kufacki? Jak lobby, to lobby, co ci się nie podoba, synu wikarego?
A gdyby tak nagle liberał i demokrata Tusk, nagle przyznał medale za zasługi byłym zomolom, wprowadził gospodarkę planową i centralnie zarządzaną, to nie wyhebalibyście go z prawicowej PełO?...
Eeee, tam żartowałem - to tak jakby pozbawiać Hitlera przywództwa w NSDAP. he he he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 19:04:48
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to, głupku, że ...

> [...]

A co tu jest do uzasadniania? Tylko debil może nie zauważac prób katabasów na wpływanie na kształt ustawy.

To głupku, że każdy ma prawo próbować wpłynąć na kształt ustawy.
Ty, ja, grupa obywateli, organizacja,...
Oczywiście w sposób normalny, przyzwoity.

Np sądzę że masz pełne prawo ogłosić, że posłom którzy tak-a-tak zagłosują nie będziesz podawać ręki. Drastyczne i "niegrzeczne", ale dopuszczalne. --

Data: 2010-10-18 19:21:19
Autor: Jarek nie obronił kżyża
to, głupku, że ...

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.00000311.4cbc7e30newsgate.onet.pl...

> [...]

będziesz podawać ręki. Drastyczne i "niegrzeczne", ale dopuszczalne.

Szantażowanie posłów jest dopuszczalne?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-18 21:42:29
Autor: rAzor
to, głupku, że ...
> [...]

zagłosują nie
będziesz podawać ręki. Drastyczne i "niegrzeczne", ale dopuszczalne.

Jak znowu ukradniesz sąsiadowi rower, a on ci zakomunikuje, że cię poda na policję, to jest szantaż, tympy, pokręcony, murzyński, lewacki gnoju?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 23:14:27
Autor: Bogdan Idzikowski
to, głupku, że ...

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9i7v5$eot$2news.onet.pl...
> [...]

Jak znowu ukradniesz sąsiadowi rower, a on ci zakomunikuje, że cię poda na policję, to jest szantaż, tympy, pokręcony, murzyński, lewacki gnoju?

A jak sąsiad zerżnie ci żonę to jest przestępstwo, przysługa czy szantaż?

Data: 2010-10-18 23:24:12
Autor: rAzor
to, głupku, że ...
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

> [...]

gnoju?

A jak sąsiad zerżnie ci żonę to jest przestępstwo, przysługa czy szantaż?

Widzę, ze nadal nie potrafisz ocenić tego co cię spotkało, przygłupie.

ps. nie rób z siebie durnia - bylo tu wielu platfusów i uwoli, którzy galaktycznie przebijali Kaweckiego inteligencją. Nie paścili, a jak już, to byli w stanie bronić *skrótu* swojej pasty jak lwy (i tu szacun dla funa i wielu takich, których nicki nic ci nie powiedzą, a którym mógłbyś kapcie aportować, bidoku). Dlaczego się uparłeś, zeby bronić tego ćwoka, tej łajzy, kapusia i skończonego osła, który nie potrafi wydukać niczego ponad poziom szkoły zawodowej dla galwanizerów?  Zaskocz, kluseczko, że tacy jak ten debil zniszczyli tę grupę i zrobili z niej ściek. Zrozum i wypierdalaj.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 23:29:16
Autor: Bogdan Idzikowski
to, głupku, że ...

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9idts$sc$1news.onet.pl...
[...]

NIe weksluj przygłupie, tylko odpowiedz na pytanie!

Data: 2010-10-18 23:31:42
Autor: rAzor
to, głupku, że ...
[...]

Jesteś idiotą, kluseczko. Won do sitka. :-)
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 23:41:29
Autor: Bogdan Idzikowski
to, głupku, że ...

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9iebu$1hr$1news.onet.pl...
Jesteś idiotą, kluseczko. Won do sitka. :-)

No, to jak przygłupie? Potrafisz odpowiedzieć na pytanie: "A jak sąsiad zerżnie ci żonę to jest przestępstwo, przysługa czy szantaż"?

Data: 2010-10-19 08:02:51
Autor: jadrys
to, głupku, że ...

[...]

Ktoś kiedyś powiedział że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi..  ale ów "ktoś" widać nie spotkał się z pytaniami niejakiego Bogdana I...

Data: 2010-10-19 12:37:10
Autor: raff
to, głupku, że ...
W dniu 2010-10-19 08:02, jadrys pisze:

[...]

Bogdan I. nie wie co to jest killfile.

R.

Data: 2010-10-19 17:14:30
Autor: heÂŽsk
to, głupku, że ...
On Tue, 19 Oct 2010 08:02:51 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Ktoś kiedyś powiedział że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi..  ale ów "ktoś" widać nie spotkał się z pytaniami niejakiego Bogdana I...

 wg ciebie ta kanalia razor jest cacy, a "bogdan" be ?

Data: 2010-10-19 20:14:52
Autor: jadrys
to, głupku, że ...

UĹźytkownik "rAzor"<porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru>  napisał w
[...]

odpowiedzi..  ale Ăłw "ktoś" widać nie spotkał się z pytaniami niejakiego
Bogdana I...
  wg ciebie ta kanalia razor jest cacy, a "bogdan" be ?

Wiesz, tak zasadniczo to nie porównuję grupowiczów. Wszyscy mamy wady i zalety. Nie ma tu jakichś orłów (choć kilku na takich pozuje), nie ma również skończonych idiotów.

Data: 2010-10-19 09:52:30
Autor: cyc
to, głupku, że ...

> [...]

Przemysław Warzywny

To głupku, że każdy ma prawo próbować wpłynąć na kształt ustawy.
Ty, ja, grupa obywateli, organizacja,...

Szantazem ? grozba ? . No to sprobuj w ten sposob lobbowac !! Ani dnia na woln osci nie pobedziesz !!.

cyc

Data: 2010-10-19 15:32:33
Autor: cyc

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.0000030d.4cbc7908newsgate.onet.pl...
Nawet nie próbuje niczego uzasasadniać.

A co to ja jestem jakis Rydzyk , czy inny Kaczynski , ktorzy kazda objawiana przez siebie "prawde " uzasadniaja " niezbitymi " dowodami , jak np. w sprawie "smolenskiej zbrodni " ? .

cyc

Data: 2010-10-18 21:39:51
Autor: zeusx

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9hj7v$itk$1news.onet.pl...
[...]

Ech to komusze mataczenie. Tfu na psa urok!
W demokracji ,pewno nie wiesz są lobby. Nie trzeba słuchać nikogo. Najwyzej nie zostanie się wybranym na kolejną kadencję. A spróbował byś nieposłuchać Sekretarza, jednego z drugim. Do wyboru worek i do Wisły albo przedawkowanie alko.
zx

Jak to episkopat pisze ustawy .