Jak to fajnie jest być w NATO !!

Data: 2013-08-16 08:58:26
Autor: stchebel
Jak to fajnie jest być w NATO !!
Jakoś wczoraj chyba na TVP-Info jakiś kaporal pindolił, że fajnie jest ponadupcać się gdzieś, bo siedząc ino w koszarach, pierdząc w stołki żołnierskie, morale idą się paść. Trza komuś przypierdolić!! Dyć to nasz honorowy obowiązek!! 2 razy się udało!! Raz 600 lat temu naziści dostali w szczękę, drugi raz pogonilimy kacapów prawie 100 lat temu. I to by było na tyle, co do cudów nad rzeką i na polu. A potem i w międzyczasie równo zbieraliśmy wpierdol i to na własne życzenie.

Szanowny Panie Kapralu, Dumo Narodowa, Misjonarzu!! Do hameryki nie pojedziesz, bo Cię tam nie wpuszczą. Byle kto na wjazd do Szmatów Zjednoczonych nie zasługuje! Twój zwierzchnik, po klepnięciu w plery na ulicy od strzału klepnął jakieś 1k sztuk misjonarzy na wojenkę!! Pamiętasz Misjonarzu kto to był?! Ależ skąd!! Ważne jest MORALE , a to dla Ciebie synonim napierdalania się. Z kim, po co, na co, nieważne!!  Z Wa-wy jesteś? Naparzasz tych z Legii czy z Polonii? A może jesteś spod Wawla? Uzyskujesz MORALE naparzając tych z Wisły, czy z Cracovii?

Data: 2013-08-16 18:00:12
Autor: u2
Jak to fajnie jest być w NATO !!
W dniu 2013-08-16 17:58, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

bez przesady kto tam pamieta o twoich porazkach, my pamietamy o swoich Victoriach ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-16 09:07:59
Autor: stchebel
Jak to fajnie jest być w NATO !!
W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 18:00:12 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bez przesady kto tam pamieta o twoich porazkach, my pamietamy o swoich Victoriach ...-;)

Twoja Victoria robiła mi wczoraj lachę..

Data: 2013-08-16 19:22:32
Autor: Trybun
Jak to fajnie jest być w NATO !!
W dniu 2013-08-16 18:07, stchebel@gmail.com pisze:

Twoja Victoria robiła mi wczoraj lachę..

Z drzewa orzechowego czy z jesionu?

Data: 2013-08-16 10:34:45
Autor: stchebel
Jak to fajnie jest być w NATO !!
W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 19:22:32 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
W dniu 2013-08-16 18:07, stchebel@gmail.com pisze:

> Twoja Victoria robi�a mi wczoraj lach�..

Z drzewa orzechowego czy z jesionu?

Ze skrzepa i baobaba!!

Jak to fajnie jest być w NATO !!