Jak to fa³szywie i perfidnie pisza o przysz³ym ¶wiêtym - Piusie XII

Data: 2009-12-23 07:53:54
Autor: Piotr
Jak to fa³szywie i perfidnie pisza o przysz³ym ¶wiêtym - Piusie XII
Dnia Wed, 23 Dec 2009 05:54:48 +0100, sofu napisa³(a):

Nie mam s³ow na to co powypisywano na tej stronie:
http://www.rumburak.friko.pl/ARTYKULY/religia/nazizm/tiso.php#0 o przysz³ym
¶wietym, dumie KRK Piusie XII.

Jasne, jasne... A teraz Syfciu wytrzyj dupciê i id¼ siê przej¶æ.
Piotr
--
Czego to ludzie z ¿alu nie zrobi±:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 10:47:06
Autor: sofu
Jak to fa³szywie i perfidnie pisza o przysz³ym ¶wiêtym - Piusie XII

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

przysz³ym
> ¶wietym, dumie KRK Piusie XII.

Jasne, jasne... A teraz Syfciu wytrzyj dupciê i id¼ siê przej¶æ.

Co wolno wojewodzie, to nie tobie g³upi moherowy smrodzie.
Jak tam sie czuje ksiadz dobrodziej?
Spowiada³e¶ sie juz z blu¼nierstw jakich u¿ywasz?
"Pasowa³" ciê juz w ramach pokuty, czy dopiero bêdzie wali³?

sofu

Data: 2009-12-23 13:10:30
Autor: cyc
[...]

Ty naprawde jestes hermetyczny na dzialania niektorych ludzi kosciola ? .
Powiem Ci jeszcze aby calkowicie Cie "pognebic " , ze Pius XII nie byl najgorswzym z papiezy . Przy innych , wielu innych , jawi sie jak arcypastez .. Byli wsrod nich mordercy , truciciele i ludzie dla tkoryxch zadna zbrodnia nie byla niedostepa . Przyjmij to do wiadomosci i wierz dalej !! bo wiara w Boga nie jest tozsama z wiara w nieomylnosc kleru w tym papieza .

cyc

Data: 2009-12-23 15:33:18
Autor: Piotr
Jak to fa³szywie i perfidnie pisza o przysz³ym ¶wiêtym - Piusie XII
Dnia Wed, 23 Dec 2009 13:10:30 +0100, cyc napisa³(a):

[...]

Ja te¿ uwa¿am, ¿e Pius XII to dobry papie¿.
Piotr

Data: 2009-12-23 15:58:03
Autor: cyc
Jak to fa³szywie i perfidnie pisza o przysz³ym ¶wiêtym - Piusie XII

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hgt9n0$l8t$1news.onet.pl...
[...]

To byl zly papiez .

cyc

Jak to fa³szywie i perfidnie pisza o przysz³ym ¶wiêtym - Piusie XII