Jak to jeden pod drugim ryje jak świnia

Data: 2012-01-07 22:23:14
Autor: rAzor
Jak to jeden pod drugim ryje jak świnia
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10925647,__Newsweek___Prezydent_buduje_zaplecze_polityczne_.html "Bronisław Komorowski chce podziękować za współpracę Jackowi Michałowskiemu, szefowi Kancelarii Prezydenta - dowiedział się nieoficjalnie "Newsweek"."
"Według informacji tygodnika Bronisław Komorowski zabiera się do budowania własnego zaplecza politycznego. Ma to być odpowiedź na krążące wśród posłów PO pogłoski o tym, że Donald Tusk chciał mu zablokować ponowny start w wyborach prezydenckich. "
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 21:33:12
Autor: Obserwator
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa(a): "Bronisaw Komorowski chce podzikowa za wspprac Jackowi Michaowskiemu, szefowi Kancelarii Prezydenta - dowiedzia si nieoficjalnie "Newsweek"."
"Wedug informacji tygodnika Bronisaw Komorowski zabiera si do budowania wasnego zaplecza politycznego. Ma to by odpowied na krce wrd posw PO pogoski o tym, e Donald Tusk chcia mu zablokowa ponowny start w wyborach prezydenckich. "

**************************************

mnie sie wydaje, ze jednak Bul Komoruski jest bardziej niebezpieczny anizeli Tusk.
Nieoficjalnym wice -prezydentem jest przeciez gienieral Dukaczeski z bylej WSI
oraz zydokomuna z GW na czele.

Ale to moze byc rowniez gra, pod publiczke, taka jaka prowadzi Putin z
Miedwiediewem.(to znaczy precyzyjniej *zaplecze* stojace za nimi).

Data: 2012-01-07 22:59:39
Autor: rAzor
Użytkownik -  Obserwator napisał:
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisał(a):

[...]

Ciekawe o co chodzi - czyżby Donek celował własną dupą w fotel? Nie dziwota - jako leniowi fotel premiera może mu nie odpowiadać, bo to się natyrac trzeba, ciągle pod ostrzałem opinii publicznej, a bycie preziem w stylu Bronka - to słodkie nieróbstwo, parady, zaszczyty, honory, rżniecie głupa i bieganie ze świeczkami po pałacu.
Już dawno dało się zauważyć, że Donek stosuje taktykę duszenia przez przytulanie. Od strony PR ma to swoje uzasadnienie - jeśli ktos umoczył dupsko (machloje, korupcja, upubliczniona agenturka) nigdy nie był z hukiem wywalany, a przeciwnie - cała pałtia stała mułem, Donek i towarzystwo broniło delikwenta, a potem cichutko go odsuwała najpierw na boczek, poczym - cyk! i za burtę.

Data: 2012-01-07 22:16:33
Autor: Obserwator
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa(a): Ciekawe o co chodzi - czyby Donek celowa wasn dup w fotel?
*****************************

... byc moze w fotel unijny. To jakas gwarancja bezpieczenstwa dla niego
kiedy zacznie sie walic.

R. Ziemkiewicz jako niezle zorientowany dziennikarz - w wywiadzie dla
niezalezna.pl 9WKLEILEM dzisiaj link) powiedzial, ze pewni ...hmmm powiedzmy,
ze... *panowie*:)juz glowkuja jak znowu oszwabic polskie spoleczenstwa, aby
nie stracic nad nim kontroli.

Data: 2012-01-08 07:34:43
Autor: stevep
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
Dnia 07-01-2012 o 23:16:33  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisa(a):

rAzor <komuchy@na.koBym%19.ru> napisa(a):

[...]

Ziemniakiewicz moe udziela porad jak wyudzi dopaty z UE.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-08 10:16:55
Autor: Leprechaun
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jeag81$a09$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto to taki ten Ziemkiewicz? Jaki ekonomista czy expierd od gospodarki?

BomBel

Data: 2012-01-08 11:00:32
Autor: [He®Sk]
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
On Sun, 8 Jan 2012 10:16:55 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> nie stracic nad nim kontroli.

Kto to taki ten Ziemkiewicz? Jaki ekonomista czy expierd od gospodarki?

 razem z prezesem PiS ukonczyl w klarysewie 2-tygodniowy kurs
 ekonomii. juz samo to pozwala wypowiadac mu sie w sprawach
 gospodarki nie tylko polskiej ale i swiatowej! ;o)

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2012-01-08 00:13:16
Autor: raff
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
On Sat, 07 Jan 2012 22:59:39 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

Uytkownik -  Obserwator napisa:
[...]

Ciekawe o co chodzi - czyby Donek celowa wasn dup w fotel? Nie

Moze Donek juz wyczul ze "Komisarzem" to on nie bedzie bo unia
pierdzielnie nog w stoek.

No i sie czai na Bula.

R.

Data: 2012-01-08 07:35:26
Autor: stevep
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
Dnia 08-01-2012 o 00:13:16 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa(a):

On Sat, 07 Jan 2012 22:59:39 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym%19.ru>
wrote:

[...]

A jak si czai na ciebie Kurwikowski?

Data: 2012-01-08 09:26:21
Autor: Przemysaw W
Jak to jeden pod drugim ryje jak ?winia
Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.v7q5xctk50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

wrote:

[...]

Raff jest bezpieczny, na idiotw nikt si nie czai.

Przemek

--

"Jarosaw Kaczyski w 2011 roku przegra wszystko co byo do przegrania. Po raz szsty z rzdu Polacy wybrali ciep wod w kranie serwowan przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mao tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesicy PiS w adnym sondau nie wyprzedzio Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-08 10:18:02
Autor: Leprechaun
Jak to jeden pod drugim ryje jak ?winia

Uytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:eakhg7p0t10v7brci1t63vk5l7vc3qnolv4ax.com...
wrote:

[...]

Ty na nic juz si nie zaczaisz, a jeeli juz to kto zaczai si na ciebie by przetrci ci ten zawszawiony eb.

BomBel

Data: 2012-01-08 10:15:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jeaf8c$6gf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te Zawszony, sądzisz, że twoja kobyła wróci kiedyś do polityki?

BomBel

Data: 2012-01-08 10:14:51
Autor: Leprechaun
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jeadmo$14d$1inews.gazeta.pl...
[...]

adnie to nasmiewa si z urzdujcego prezydenta?! No co ciulu, zapomniaes juz jak straszyes donosem, za "obraanie Lecha Kaczyskiego" tylko dlatego, e ktos podwaa jego wielko?  Masz obsesj na punkcie WSI i Putina. Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

BomBel

Data: 2012-01-08 10:11:23
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jead3v$r8d$2inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz Zawszony, tak to się robi. Co u twego wyrosniętego prezesa, będzie budować zaplecze z wszechpolaków?

BomBel

Data: 2012-01-08 19:25:41
Autor: Przemysław W
[...]

Łapiesz każdy bzdet kundelku. Krótko się nacieszyłeś, a tytuł posta tylko swiadczy o twoim buractwie.

Prezydencki doradca Tomasz Nałęcz nazywa "plotkami wyssanymi z palca" doniesienia medialne o możliwym odejściu Jacka Michałowskiego z funkcji szefa Kancelarii Prezydenta. Według Nałęcza między premierem a prezydentem nie ma konfliktu.

- Jestem przekonany, że pan premier ma tyle spraw na głowie, także kłopotów, że nie zajmuje się jeszcze rokiem 2015. Tak samo prezydent zajmuje się swoim urzędowaniem, nie myśli jeszcze o kampanii 2015 r., nie podjął w tej sprawie żadnych decyzji - oświadczył Nałęcz. - To łapanie ryby daleko przed niewodem, takie prognozy - dodał.

Według prezydenckiego doradcy - aktualna współpraca między prezydentem a premierem nie pozwala diagnozować jej jako konfliktu. Nie wyobrażam sobie, żeby te plotki miały się w jakiejś dalekiej przyszłości sprawdzić - dodał Nałęcz.

Również we wcześniejszej audycji "Siódmy dzień tygodnia" w radiu Zet Nałęcz podkreślał, że relacje między prezydentem a premierem są "jak najbardziej poprawne". - Myślę, że niektórzy są zaniepokojeni, że na linii prezydent-premier jest wszystko w porządku i stąd plotki - dodał prezydencki doradca.

- Minister Michałowski jest nie tylko szefem kancelarii, ale i jej duszą, a wiadomo, że w ciele bez duszy nie ma życia, więc jak może być kancelaria bez ministra Michałowskiego - mówił Nałęcz.

ięcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10926996,Nalecz_o_rzekomym_odejsciu_Michalowskiego__plotki.html#ixzz1itLpYSWs

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-08 18:41:09
Autor: Obserwator
Jak to jeden pod drugim ryje jak winia
Przemysaw W <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa(a): apiesz kady bzdet.... Krtko si nacieszye, a tytu posta tylko swiadczy o twoim buractwie.
 *********

przeciez ten rzekomy bzder zamiescila (powielila)GazWyb. Rozumiem, ze to swiadczy raczej o jej buractwie:))

Zreszta przewaznie ta gazetka rozsiewa rozne bzdety, dlatego jest niewiarygodna.

--

Jak to jeden pod drugim ryje jak świnia