Jak to jest? 1 maja Polska sie modli a 3 maja dostaje w pizde!

Data: 2011-05-04 11:07:21
Autor: sofu
Jak to jest? 1 maja Polska sie modli a 3 maja dostaje w pizde!
Tak się zastanawiam jak to jest z tą biedną katolicką Polska.?
 Wszystko takie rozmodlone, rozśpewane kośielnie, cieszy się jak dziecko z beatyfikacji JP2, który
1 maja zostaje wyniesion na ołtarze. Msze święte z udziałem prześwietnie ubranych kotanasów i rządu. Pan prezydent za państwowe pieniadze wydaje pyczny obiadzik na 600 przeswietnych person z okazji  beatyfikacji JP2. Bóg zdaje się powinien byc ukontentowany przynajmniej tak, jak jego kotabasy są.
A tu juz 3 maja ta biedna katolicka Polska dostaje w pizdę: śnieg, zimno, awarie prądu, przymrozki na roślinach, straty. Nic tylko usiąść i płakać.
Może w ferworze tego wszystkiego Boga nie zaprosili i ten w złości ich tak.......?

sofu

Data: 2011-05-04 22:48:47
Autor: Kaczysta

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ipr506$vsi$1node2.news.atman.pl...
[...]
Fakt - Bóg dał wyraźny sygnał ostrzegawczy!
"Nie będziesz miał innych bogów przede mną".
A tu sobie ludek katolicki zafundował kolejnego bożka, do którego będzie się modlił, zamiast do Boga.
AZ

Data: 2011-05-05 19:04:47
Autor: sofu

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4dc1bbb0$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -

Bóg litosciwy dał katolom kopala w dupala, a mógł zabić!
W radio  przed 1 maja słyszałem jakąś rezonujacą babę, ktora nie mogła się juz doczekać beatyfikacji, bo wtedy jak powiedziała będzie już mogła prosić o wstawiennictwo JP2 do Boga. Widać moher juz wykorzystał wszystkich obecnych świetych i błogosławionych i żaden jej spraw nie popchnął nawet o centymetr.
Takich bezdennych skorup jest zapewne setki tysięcy w Ciemnogrodzie?!

sofu

Data: 2011-05-05 10:14:35
Autor: Antenka
On 5 Maj, 19:04, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> napisał w wiadomościnews:4dc1bbb0$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> "Nie będziesz miał innych bogów przede mną".
> A tu sobie ludek katolicki zafundował kolejnego bożka, do którego będzie

-- -- -- -- -

[...]

Zaś ty jawisz się nie jako skorupa, ale jako kolega małpoludów z
"Walki o ogień" i jako żywo przypominasz kamień łupany, a raczej z
grubsza ciosany z tymi swoimi idiotyzmami.

Antenka

P.s. Te śniegi to nic w porównaniu z tym co sprawiedliwy Bóg szykuje
dla bezbożników takich jak ty, dla  dzieci szatana.  Już wkrótce
wspomnisz moje słowa.

Data: 2011-05-05 11:01:10
Autor: matador
On 4 Maj, 11:07, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Tak się zastanawiam jak to jest z tą biedną katolicką Polska.?

Ochrzczony jesteś?

matador.

Jak to jest? 1 maja Polska sie modli a 3 maja dostaje w pizde!