Jak to jest że człowiek jeszcze nie skazany a już nazywają go mordercą?

Data: 2013-03-12 15:10:17
Autor: Marek Dyjor
Jak to jest że człowiek jeszcze nie skazany a już nazywają go mordercą?
hisjusz wrote:
Jak to jest że człowiek jeszcze nie został skazany a już nazywają go
mordercÄ…?

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wroclaw/dyrektorka-filharmonii-o-mordercy-to-byl-spokojny-,1,5442223,region-wiadomosc.html

Czy takie postępowanie nie jest karalne?

a co napisałi go z imienia i nazwiska?

mogę sobei do woli pisać że pan waldek T w i pan czesław K są mordercami i złodziejami...
te dane nie opisują konkretnej osoby tylko olbrzymi zbiór nie okrełśonych ludzi.

Data: 2013-03-12 15:44:12
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 12.03.2013 15:10, Marek Dyjor pisze:
> [...]
i złodziejami...
> te dane nie opisują konkretnej osoby tylko olbrzymi zbiór nie okrełśonych ludzi.

A ilu pochodzących z Wrocławia Michałów M. pracuje obecnie w Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze od trzech lat na stanowisku technicznym zajmując się między innymi kasowaniem biletów i noszeniem instrumentów?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-03-12 15:54:37
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Ja nie wiem. Ty wiesz? ;)

Data: 2013-03-12 15:58:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 12.03.2013 15:54, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Wydaje się, że nie jest ich ,,olbrzymi zbiór nie okrełśonych ludzi. ''. Podobnie jak Jarosławów K. braci prezydenta Polski Lecha Kaczyńskiego.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-03-12 16:30:55
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:
[...]

Dlatego durnota jest zakaz podawania nazwisk oskarzonych.

Data: 2013-03-12 16:04:56
Autor: Maruda
> [...]
i złodziejami...
 > te dane nie opisujÄ… konkretnej osoby tylko olbrzymi zbiór nie
okrełśonych ludzi.

A ilu pochodzących z Wrocławia Michałów M. pracuje obecnie w Filharmonii
Dolnośląskiej w Jeleniej Górze od trzech lat na stanowisku technicznym
zajmując się między innymi kasowaniem biletów i noszeniem instrumentów?

Daj spokój... "Przemysław W., syn byłego prezydenta RP".

To polskie "prawo" jest żałosną kpiną. Król jest nagi.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-03-12 16:12:21
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 12.03.2013 16:04, Maruda pisze:
> [...]

zajmując się między innymi kasowaniem biletów i noszeniem instrumentów?

Daj spokój... "Przemysław W., syn byłego prezydenta RP".

  [...] jak mówi mąż oskarżonej Katarzyny W. BartÅ‚omiej Wasiewski [...]

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-03-12 18:26:52
Autor: Krzysztof Jod³owski
Jak to jest ¿e cz³owiek jeszcze nie skazany a ju¿ nazywaj± go morderc±?
Daj spokój... "Przemys³aw W., syn by³ego prezydenta RP".

Jeszcze by³ Miros³aw H. syn polskiego kosmonauty.

Data: 2013-03-12 13:04:20
Autor: witek
Krzysztof Jod³owski wrote:
Daj spokój... "Przemys³aw W., syn by³ego prezydenta RP".

Jeszcze by³ Miros³aw H. syn polskiego kosmonauty.

e tam,

Janina D., zona ministra Drzewieckiego.

Data: 2013-03-12 11:14:32
Autor: ciekaw1
Jak to jest ¿e cz³owiek jeszcze nie skazany a ju¿ nazywaj± go morderc±?
Mechanizm niszczenia niewinnym ludziom zycia przez brukowce, przedstawiono w ksiazce i filmie: ''Utracona cze¶æ Katarzyny Blum'' (1975)

Autor Heinrich Boll sam byl gnojony, dlatego z zemsty napisal ta ksiazke i dodal zlosliwy dopisek:
'' Osoby i akcja niniejszego opowiadania s± calkowicie zmyslone. Jesliby natomiast przedstawione w nim pewne praktyki dziennikarskie przypominaly praktyki gazety Bild, nie jest to ani zamierzone, ani przypadkowe, lecz nieuniknione. ''

To zas informacja dla tych co niczego nie slyszeli o tej ksiazce:
pl.shvoong.com/books/classic-literature/81659-utracona-czê¶æ-katarzyny-blum/

WM

Data: 2013-03-12 21:26:29
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-12 15:10, Marek Dyjor pisze:
hisjusz wrote:
[...]

Ale są jego zdjęcia, sylwetka, strój. Przecież wielu ludzi go rozpozna i zakoduje "morderca"

Jak to jest że człowiek jeszcze nie skazany a już nazywają go mordercą?