Jak to jest jak w nocy sygnalizacja nie działa?

Data: 2009-08-16 15:26:20
Autor: White Power
Jak to jest jak w nocy sygnalizacja nie działa?
Są we wrocławiu pewne dwa skrzyżowania z sygnalizacja swietlną która po 23 tylko mruga pomaranczowym światełkiem.
Oczywiście sa tam znaki które mówią która droga ma pierszeństwo.
Pierwsze skrzyżowanie to jak jedziesz główną to wszyscy ustępują, a na drugiej robią tak jak na skrzyżowaniu ulic równorzednych. Ludzie którzy przed momentem minęli znak http://ujeb.pl/24053/ trombią na mnie żebym jechał (tylko dla tego że byłem po ich prawej stronie). Czy to jakaś nowosć ze ludzie już pozapominali jakie są przepisy???

--

Jak to jest jak w nocy sygnalizacja nie działa?