Jak to jest naprawdę?

Data: 2016-03-27 17:31:30
Autor: Wiesiaczek
Jak to jest naprawdę?
Korzystając z wolnego czasu obejrzałem kilka stron w sieci, i tym chciałbym się podzielić (zamiast jajka) z innymi uczestnikami  :)

W sumie nic dla mnie nowego, ale myślałem, ze to tylko ze mną jest coś nie tak...

Niestety, nie ma tak dobrze! Wiesiaczek mówił prawdę! :)

Białoruś - jak tam jest naprawdę?
https://www.youtube.com/watch?v=CV35JITAdQE

Druga Japonia
https://www.youtube.com/watch?v=v5ewnhtZkig

Wrażliwych rusofobów ostrzegam, że oglądanie powyższych klipów może poważnie szkodzić zdrowiu i będą musieli się kontaktować z lekarzem lub farmaceutą.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-03-27 10:16:59
Autor: Zenek Kapelinder
Jak to jest naprawdę?
Z druga Japonia to o skazenie z Czernobyla chodzilo.

Data: 2016-03-28 06:02:08
Autor: Wiesiaczek
Jak to jest naprawdę?
Z druga Japonia to o skazenie z Czernobyla chodzilo.

Dobre :)