Jak to jest naprawdę z odgrzybianiem klimatyzacji?

Data: 2009-04-09 18:58:19
Autor: omega_fan
Jak to jest naprawdę z odgrzybianiem klimatyzacji?
1. Do stosowania bezpośrednio na parownik - przez rurkę odprowadzającą skroploną parę.

Taki sposób jest OK, chociaż ja dostawałem się do parownika
"z wierzchu", demontując kawałek samochodu (Vectra B).

2. Do rozpylenia wewnątrz samochodu z pracującą klimą (na 5-15 minut)

Porażka. 2 razy użyłem, efekt mizerny.

3. Ozonatory - czyszczenie ozonem.

Tego nie stosowałem.

Chcą za 80 zł rozpylać jakieś magiczne preparaty. Rzuciłem okem w allegro i widzę tego typu rzeczy za ok 50 zł.

Najtańszy ze skutecznych, które używałem, to środek Wurth,
o taki:
http://www.allegro.pl/item606014549_wurth_odgrzybiacz_do_klimatyzacji.html

Stosowałem to na parownik oraz do wnętrza kanałów
wentylacyjnych wieczorem, auto stało do rana.
Efekt bdb.

Jak to jest naprawdę z odgrzybianiem klimatyzacji?