Jak to jest - play i minuty za połączenia przychodzace...

Data: 2009-08-01 12:39:50
Autor: SDD
Jak to jest - play i minuty za połączenia przychodzace...

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:h51486$h6e$1news.task.gda.pl...

Kłopot w tym, że chcę uciec z mobile z numerem, na którym mam ponad 300 zł i

Oczywiscie musisz byc swiadom, zed nei masz mozliwosci wygnerowac bonusu na tym samym numerze, czyli i tam musisz zakupic jakis *inny* numer Playa, na ktory bedziesz dzwonil z obecnego numeru i tam sobie wygenerujesz te minuty bonusowe, a obecny numer mozesz przeniesc do Playa lub gdziekolwiek.
Nie ma mozliwosci bowiem - bez  naruszania bariery czasoprzestrzennej - zadzwonic ze swego numeru *jeszcze w innej sieci* na ten sam, swoj wlasny numer *przeniesiony do Playa*.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-01 18:47:11
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h5161n$j8i$1news.onet.pl...

Playa lub gdziekolwiek. Nie ma mozliwosci bowiem - bez  naruszania
bariery czasoprzestrzennej -  zadzwonic ze swego numeru *jeszcze w innej
sieci* na ten sam, swoj wlasny  numer *przeniesiony do Playa*.

    Jestem świadom, mam do tego celu już od jakiegoś czasu kartę play-a, na którą trafiły już zresztą minuty non-stop z orange, dzień przed końcem ich ważności.

    Kłopot w tym, że minuty coraz tańsze, doładowywać trzeba tyle samo, a operatorzy uważają, że jak minuta jest 3x tańsza, to trzeba 3x dłużej gadać, co akurat w moim przypadku się nie sprawdza.

Jak to jest - play i minuty za połączenia przychodzace...