Jak to jest ... po francusku ?

Data: 2010-07-27 06:42:56
Autor: Pszemol
Jak to jest ... po francusku ?
"Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:47f6.00000b2d.4c4e9ce0newsgate.onet.pl...
Czy ktoś ostatnimi czasy ładował butle we Francji?
Okazało sie że mi sie legalizacja kończy na dniach a szykuje mi
sie wyjazd do Francji.
Czy w nabijalniach-bazach sprzwdzaja butle?
Jak to jest w praktyce.

A opłaca Ci się w ogóle wozić swoją butlę ze sobą?
Jaka jest różnica w cenie pomiędzy nabiciem Twojej
butli a wypożyczeniem takiej nabitej z bazy?
Przemnóż to przez ile razy będziesz nurkował
i sam oceń czy warto się turgać z butlą z PL do Francji...

Data: 2010-07-27 14:11:45
Autor: Wiesiek
Jak to jest ... po francusku ?
> [...]

Przemnóż to przez ile razy będziesz nurkował
i sam oceń czy warto się turgać z butlą z PL do Francji...

Jade na wyjazd nurkowy. Myślę że do nurków zrobię.
Myślałem o takiej opcji, tylko ile we Francji takie wypozyczenie butli z powietrzem kosztuje ?

Może ktoś wie? też sam pogoogluję.
Wiesiek

Data: 2010-07-27 07:28:04
Autor: Pszemol
Jak to jest ... po francusku ?
"Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:47f6.00000b4a.4c4ecd01newsgate.onet.pl...
> [...]

i sam oceń czy warto się turgać z butlą z PL do Francji...

Jade na wyjazd nurkowy. Myślę że do nurków zrobię.

że do X nurków?? X = ?

Myślałem o takiej opcji, tylko ile we Francji takie wypozyczenie butli z
powietrzem kosztuje ?

Telefony wyłączyli?

Data: 2010-07-27 14:45:35
Autor: wlopata
Jak to jest ... po francusku ?

> Jade na wyjazd nurkowy. Myślę że do nurków zrobię.

że do X nurków?? X = ?

> Myślałem o takiej opcji, tylko ile we Francji takie wypozyczenie butli z
> powietrzem kosztuje ?

Telefony wyłączyli?

..... nurków zrobie ok. 10.
Pogooglowałem to znalazłem wypozyczenie butli 15 l na tydzień 400 euro.

Za te pieniadze to kupie nową.

Wiesiek

Data: 2010-07-27 15:24:49
Autor: PesTYcyD
Jak to jest ... po francusku ?
W dniu 2010-07-27 14:45, wlopata@poczta.onet.pl pisze:
.... nurków zrobie ok. 10.
Pogooglowałem to znalazłem wypozyczenie butli 15 l na tydzień 400 euro.

ŁOT? to chyba jakiś primaaprilisowy żart.

Data: 2010-07-27 16:16:03
Autor: Wiesiek
Jak to jest ... po francusku ?

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2mmn2$l3n$1news.onet.pl...
W dniu 2010-07-27 14:45, wlopata@poczta.onet.pl pisze:
.... nurków zrobie ok. 10.
Pogooglowałem to znalazłem wypozyczenie butli 15 l na tydzień 400 euro.

ŁOT? to chyba jakiś primaaprilisowy żart.

Tez okazałem zdziwienie ale tak tam stało wypożyczenie butli 15 l na tydzień z powietrzem - 400. No nie pisało czego ale nie chyba franków.

Wiesiek

Data: 2010-07-27 17:21:36
Autor: SHARMDIVER.PL
Jak to jest ... po francusku ?
On 2010-07-27 16:16, Wiesiek wrote:
[...]

Napisałeś, że jesteś Polakiem?
Założyli, że nie oddasz.. :-)

Data: 2010-07-27 16:29:27
Autor: Wiesiek
Jak to jest ... po francusku ?

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i2mq2n$vs9$1news.onet.pl...
On 2010-07-27 16:16, Wiesiek wrote:
[...]

Nic nie pisałem tylko przeczytałem ...... po francuskiemu.

Wiesiek

Data: 2010-07-27 17:38:12
Autor: lakoWYTNIJTO
Jak to jest ... po francusku ?
Napisałeś, że jesteś Polakiem?
Założyli, że nie oddasz.. :-)

I z czego sie cieszysz frajerze dety?

Data: 2010-07-27 19:32:54
Autor: Pszemol
Jak to jest ... po francusku ?
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2mpnb$nj1$1node2.news.atman.pl...
[...]

A nie była to przypadkiem wzmianka o kaucji jaką trzeba założyć za
taką butlę na karcie kredytowej? Kaucję tą wyrównują jak oddajesz sprzęt.

Jak to jest ... po francusku ?