Jak to jest ( po zamkni�ciu konta w banku )?

Data: 2010-03-28 21:41:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Jak to jest ( po zamkni�ciu konta w banku )?
Sprawa opisana przez kolegę skojarzyła mi się z następującą:
http://biznes.interia.pl/podatki/aktualnosci/news
/urzedniczka-kontroli-skarbowej-podejrzana-o-kradziez-ponad,1454384,4211

może jestem nadpodejrzliwy, ale niepodbijanie NIP-3 i NIP-1
miałoby wtedy konkretny sens: urzędnik robi wałki, wprowadzając różne lewe dokumenty do systemu i wysyłając wiele małych zwrotów na swoje rachunki bankowe, a a razie
czego panuje nad sytuacją, bo wprowadza właściwy poprawny
dokument i koryguje pojedynczą sytuację, aby wałek nadal
mógł trwać. W interesie nieuczciwego urzędnika mogłoby
leżeć utrudnienie udokumentowania które deklaracje zostały
naprawe złożone przez podatnika a które sfałszowane. Brak
pieczatki "jako zasada działania" ludzie przełkną dość łatwo
jako przejaw głupoty czy niekompetencji urzędniczej i nawet
nie pomyślą że ktoś robił wałek.

--

Jak to jest ( po zamkni�ciu konta w banku )?