Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )

Data: 2010-01-03 22:33:59
Autor: ikarek
Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
To ja mam jeszcze takie pytanie (które już padło w tym wątku, ale
rozproszone w kilku wypowiedziach): była skarga organizacji, policja
ustaliła że z mojego IP ściągnięto/udostępniono jakiś film czy mp3,
jednakże nie można w żaden sposób odnaleźć tego pliku na moich
komputerach, gdyż wszystkie dyski są zaszyfrowane TrueCryptem :)

Oczywiście ja zeznaję, że to pomyłka, nigdy nic nie ściągałem, pewnie
ktoś mi się włamał do routera przez WiFi - whatever. Haseł do PC-tów
nie udostępnię, gdyż zapomniałem na skutek silnego stresu wywołanego
wizytą policji.

Co wtedy?

(żeby nie było, ściągam coś może raz na pół roku, ale podobnie jak
99% społeczeństwa posiadam na dysku parę filmów i mp3, więc
chciałbym wiedzieć jak się zachować, w razie gdyby chciała mnie
dopaść karząca ręka sprawiedliwości ;p)

Data: 2010-01-03 23:01:13
Autor: Kamikazee
Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
W dniu 2010-01-03 22:33, ikarek pisze:
Co wtedy?

(eby nie byo, cigam co moe raz na p roku, ale podobnie jak
99% spoeczestwa posiadam na dysku par filmw i mp3, wic
chciabym wiedzie jak si zachowa, w razie gdyby chciaa mnie
dopa karzca rka sprawiedliwoci ;p)

http://aleseriale.pl/gid,5130,img,203178,fototemat.html?ticaid=6965f

Data: 2010-01-04 13:23:28
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 23:01, Kamikazee pisze:
http://aleseriale.pl/gid,5130,img,203178,fototemat.html?ticaid=6965f

tu masz działający link bo tamten coś się nie ładuje, albo mi Peer Block reklamy i flashe wycina za mocno;)

http://film.onet.pl/seriale/11609,2018597,wiadomosc.html

Tylko tu jest inna sytuacja, gościa zakłada własną stronę, ładuje całe pliki na serwer ( pewnie jakiś publiczny serwer typu rapid ), robi to pewnie ze stałego publicznego IP.

Cóż, osiołków nie brakuje jak widać;)

Ps: Za taki shit zapłacić 1000zł, ja bym się chyba powiesił:)))
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-04 14:20:25
Autor: ikarek
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hhsmjp$cjh$1news.onet.pl...
[...]

To jest prosta sytuacja, zapewne miał wykupiony hosting, na którym
to trzymał, tak więc policja miała wszystkie dowody podane "na talerzu".

Nie wiem czy pamiętacie sprawę sprzed 2-3 lat, dotyczącą pana
Tymochowicza (tego od wizerunku polityków). Ktoś z jego IP ściągał
pornografię dziecięcą - zatem sprawa dużo grubszego kalibru niż
jakiś denny serial.

Tu jest link z opisem: http://www.tvn24.pl/0,1520098,wiadomosc.html

Wynika z tego, że policja zdecydowanie musi zabezpieczyć dowody
na miejscu i powiązać je z konkretną osobą. Jeżeli to się nie uda, to
[chyba] sprawa "umiera". U Tymochowicza nie znaleźli pornografii, ale
na pocieszenie znaleźli piraskie płyty CD :) Nie słyszałem żeby został
on skazany, jeśli się mylę to niech ktoś poprawi.

Data: 2010-01-04 14:52:46
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-04 14:20, ikarek pisze:
U Tymochowicza nie znaleźli pornografii, ale
na pocieszenie znaleźli piraskie płyty CD :) Nie słyszałem żeby został
on skazany, jeśli się mylę to niech ktoś poprawi.

Taki bogaty p.Tymochowicz i miał pirackie płyty?!? ROTFL;) Proszę bardzo, nawet "wielcy" tego świata to złodzieje;)

Data: 2010-01-04 17:00:53
Autor: Zbynek Ltd.
Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
Tomaszek napisa(a) :
W dniu 2010-01-04 14:20, ikarek pisze:
U Tymochowicza nie znaleli pornografii, ale
na pocieszenie znaleli piraskie pyty CD :) Nie syszaem eby zosta
on skazany, jeli si myl to niech kto poprawi.

Taki bogaty p.Tymochowicz i mia pirackie pyty?!? ROTFL;) Prosz bardzo, nawet "wielcy" tego wiata to zodzieje;)

Nie mona puci, ot tak, oskaronego o cokolwiek. To by bya
poraka Wymiaru. Zawsze si co znajdzie. Stara dobra szkoa
czekistowska. Moe mia pyty z pirackimi programami firmy GNU
Licence :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-04 18:53:01
Autor: Tomaszek
Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
W dniu 2010-01-04 17:00, Zbynek Ltd. pisze:
Nie można puścić, ot tak, oskarżonego o cokolwiek. To by była
porażka Wymiaru. Zawsze się coś znajdzie. Stara dobra szkoła
czekistowska. Może miał płyty z pirackimi programami firmy GNU
Licence :-D

No tak, dajcie mi człowieka...... itd ;)

Data: 2010-01-05 00:14:00
Autor: Kamikazee
W dniu 2010-01-04 13:23, Tomaszek pisze:
W dniu 2010-01-03 23:01, Kamikazee pisze:
http://aleseriale.pl/gid,5130,img,203178,fototemat.html?ticaid=6965f

tu masz dziaajcy link bo tamten co si nie aduje, albo mi Peer Block
reklamy i flashe wycina za mocno;)

http://film.onet.pl/seriale/11609,2018597,wiadomosc.html

Tylko tu jest inna sytuacja, gocia zakada wasn stron, aduje cae
pliki na serwer ( pewnie jaki publiczny serwer typu rapid ), robi to
pewnie ze staego publicznego IP.

C, osiokw nie brakuje jak wida;)

O nie zamieszcza tych plikw tylko kody, ktre pozwalay na rozkodowanie filmw zabezpieczonych przed nie autoryzowanym odtwarzaniem.

Data: 2010-01-04 07:20:04
Autor: Łukasz Bąk
ikarek pisze:
[...]

Będą pytać aż sobie przypomnisz. ;)

--
Łukasz Bąk

Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )