Jak to jest w VAT'em ?

Data: 2020-09-23 05:36:42
Autor: Janusz Pawlowski
Jak to jest w VAT'em ?
Ostatnio będąc w Polsce postanowiłem przymierzyć się do handlowego biznesu z jedną z firm. Po powrocie do jukeja wysłałem do nich e-mail o chęci współpracy. Oni mi na to żebym podał jak jestem zarejestrowany jako firma. To ja im na to że w jukeju jest taka instytucja jak ebayer, płaci podatki, ale nie musi się rejestrować. To oni mi na to że jak nie jestem zarejestrowany to i owszem - współpraca możliwa, ale dołożą mi 22% VAT. Myślę że jeśli są takie przepisy to nie jest to popieranie polskiego exportu. Czy może są się w firmie mylą ?
Proszę o pomoc z tym VAT'em - bo może jakoś legalnie można bo to obejść ?

Jak to jest w VAT'em ?