Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.

Data: 2014-04-20 09:28:00
Autor: Stachu Chebel
Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.
No bo chcą, żeby bulić abonament za TV publiczną. Czym się różni Publiczna od Państwowej? Tak na chłopski rozum niczym. Idąc tym tokiem rozumowania, Dom Publiczny można nazwać Domem Państwowym. A co z Domem Bożym? Ano pstrykam se dzisiaj po kanałach TV...

TVP1 : msza
TVP- Polonia : msza
TVP INFO : msza
TVP Historia : wizyta JP2 kiedyś tam
TVP2 : rozmowa z klechą

O TV TRWAM, nie ma co wspominać...

Akceptuję jedno: TV TRWAM. Jak se ktoś chce to oglądać, proszę bardzo. Ale dlaczego do Pani Nędzy wciska mi się to na chama i jeszcze żąda się zabulenia abonamentu w TV państwowej/publicznej nie wyznaniowej?!  A TAKIEGO WAŁA !!!

Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Data: 2014-04-20 10:27:33
Autor: leming.show
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 18:28:00 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Równie dobrze możesz zadać pytanie po co są reklamy w publicznej.

Kup se czas na jakim rapidshare za 5iątaka na tydzień, wejdź na jakOM linkownie, ściągnij sobie z 50 filmów jakich chcesz - po 700MB i będziesz miał. A jak nie, to jakiego torrenta czy osła. Innych oczywistych stron nie podam, bo zaraz zamkną:)

Data: 2014-04-20 12:17:37
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:27:33 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 18:28:00 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Równie dobrze możesz zadać pytanie po co są reklamy w publicznej.

Co ma wspólnego mszenie z reklamami? Odpowiedź wyjątkowo irytująca !!

Data: 2014-04-20 13:18:37
Autor: brat_olin
Stachu Chebel wrote:

[...]

Placicie za WSI24, tam nie ma mszy sw.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-04-21 02:41:47
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 22:18 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Stachu Chebel wrote:

[...]

Nie ma i bardzo dobrze.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-20 19:48:11
Autor: LeonKame
Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.
W szkoplandii np w publicznej jest normalny program TV ale za to ludziki spotykaja sie na mszy w kosciele zamiast w sklepach bo sklepy sa pozamykane w niedziele i swieta.

Data: 2014-04-21 02:40:43
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 18:28 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Zapomniałęś jeszcze o prawiczkach z TV Republika.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-21 08:52:38
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-20 18:28, Stachu Chebel pisze:
[...]

Stare nazwy, TVP to już od dość dawna nie TV Państwowa tylko podmiot gospodarczy - Spółka Handlowa. Czyli do zarabiania kasy, a więc jakiekolwiek przymusowe nakazywanie wpłat na jej konto tym co jej nie oglądają jest ewidentną patologią, i chyba tylko w Polsce możliwą.
  Zresztą to pryszcz w stosunku do tego co się dzieje w tym kraju nad Wisłą, gdzie m.in jankes informuje tubylców za pośrednictwem ust fircyka na swoich usługach że mamy szykować miejsce dla postoju swojego żołdactwa.. I to jest dopiero patologia..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-21 08:57:37
Autor: xantiros
[...]

Są to programy jednostkowe i czepiasz się dla czepiania ?

Data: 2014-04-21 00:56:22
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 08:57:37 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:
> [...]

> Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Są to programy jednostkowe i czepiasz się dla czepiania ?

Czy w Czechach, Niemczech, Francji i gdzie tylko też jest tyle tych "jednostek"? Widać żeś wykarmiony "Ziarnem".

Data: 2014-04-21 14:02:07
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-21 09:56, Stachu Chebel pisze:
[...]

Mylisz ze nie ma tam 1h poświęconej informacjom na temat religii ? To jesteś w błędzie.

> Widać żeś wykarmiony "Ziarnem".

A ty przemówieniami partyjnymi PZPR-u

Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.