Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.

Data: 2014-04-20 10:27:33
Autor: leming.show
Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 18:28:00 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Równie dobrze możesz zadać pytanie po co są reklamy w publicznej.

Kup se czas na jakim rapidshare za 5iątaka na tydzień, wejdź na jakOM linkownie, ściągnij sobie z 50 filmów jakich chcesz - po 700MB i będziesz miał. A jak nie, to jakiego torrenta czy osła. Innych oczywistych stron nie podam, bo zaraz zamkną:)

Data: 2014-04-20 12:17:37
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:27:33 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 18:28:00 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Równie dobrze możesz zadać pytanie po co są reklamy w publicznej.

Co ma wspólnego mszenie z reklamami? Odpowiedź wyjątkowo irytująca !!

Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.