Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.

Data: 2014-04-21 02:40:43
Autor: stevep
Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.
W dniu .04.2014 o 18:28 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

No bo chcą, żeby bulić abonament za TV publiczną. Czym się różni  Publiczna od Państwowej? Tak na chłopski rozum niczym. Idąc tym tokiem  rozumowania, Dom Publiczny można nazwać Domem Państwowym. A co z Domem  Bożym? Ano pstrykam se dzisiaj po kanałach TV...

TVP1 : msza
TVP- Polonia : msza
TVP INFO : msza
TVP Historia : wizyta JP2 kiedyś tam
TVP2 : rozmowa z klechą

O TV TRWAM, nie ma co wspominać...

Akceptuję jedno: TV TRWAM. Jak se ktoś chce to oglądać, proszę bardzo.  Ale dlaczego do Pani Nędzy wciska mi się to na chama i jeszcze żąda się  zabulenia abonamentu w TV państwowej/publicznej nie wyznaniowej?!  A  TAKIEGO WAŁA !!!

Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Zapomniałęś jeszcze o prawiczkach z TV Republika.
--
stevep
-- -- -

Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.