Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.

Data: 2014-04-21 08:57:37
Autor: xantiros
Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.
W dniu 2014-04-20 18:28, Stachu Chebel pisze:
No bo chcą, żeby bulić abonament za TV publiczną. Czym się różni Publiczna od Państwowej? Tak na chłopski rozum niczym. Idąc tym tokiem rozumowania, Dom Publiczny można nazwać Domem Państwowym. A co z Domem Bożym? Ano pstrykam se dzisiaj po kanałach TV...

TVP1 : msza
TVP- Polonia : msza
TVP INFO : msza
TVP Historia : wizyta JP2 kiedyś tam
TVP2 : rozmowa z klechą

O TV TRWAM, nie ma co wspominać...

Akceptuję jedno: TV TRWAM. Jak se ktoś chce to oglądać, proszę bardzo. Ale dlaczego do Pani Nędzy wciska mi się to na chama i jeszcze żąda się zabulenia abonamentu w TV państwowej/publicznej nie wyznaniowej?!  A TAKIEGO WAŁA !!!

Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Są to programy jednostkowe i czepiasz się dla czepiania ?

Data: 2014-04-21 00:56:22
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 08:57:37 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:
> [...]

> Czy w innych krajach EU jest tak samo?

Są to programy jednostkowe i czepiasz się dla czepiania ?

Czy w Czechach, Niemczech, Francji i gdzie tylko też jest tyle tych "jednostek"? Widać żeś wykarmiony "Ziarnem".

Data: 2014-04-21 14:02:07
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-21 09:56, Stachu Chebel pisze:
[...]

Mylisz ze nie ma tam 1h poświęconej informacjom na temat religii ? To jesteś w błędzie.

> Widać żeś wykarmiony "Ziarnem".

A ty przemówieniami partyjnymi PZPR-u

Jak to jest w innych krajach Europejskich? Interesuje mnie TV.