Jak to jest z Play-em poza miastami?

Data: 2009-05-10 12:43:21
Autor: Latet
Jak to jest z Play-em poza miastami?
Witam,

Z tego co slyszalem, to wlasne nadajniki Play ma tylko w duzych miastach. W reszcie kraju korzysta z roamingu w Plusa. Czy wtedy uzytkownik widzi napis, ze jest zalogowany do Plusa, tak samo jak za granicą widzi nazwę obcej sieci, do ktorej jest zalogowany w ramach "prawdziwego" roamingu?

A w ogole to dokladnie dlaczego dzwonienie do Play czesto jest (tzn. bywa) drozsze niz do innych sieci? Czy to wlasnie przez ten krajowy roaming?

Dzięki,

latet

Data: 2009-05-10 13:18:35
Autor: waldek

Użytkownik "Latet" <latet@mxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gu6b6r$l38$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie, widać Plusa

A w ogole to dokladnie dlaczego dzwonienie do Play czesto jest (tzn. bywa) drozsze niz do innych sieci? Czy to wlasnie przez ten krajowy roaming?

To jest chwilowy bojkot i kara za to, że Play wprowadził taryfę i muszą obniżyć swoją również, aby pozostać na rynku.

Pozdrowienia

Waldek

Data: 2009-05-10 10:08:27
Autor: BearBag
> [...]

To jest chwilowy bojkot i kara za to, że Play wprowadził taryfę i muszą
obniżyć swoją również, aby pozostać na rynku.

co za bzdura. Drozej jest bo Play chce wiecej za polaczenia do swojej
sieci a nie na odwrot.

Data: 2009-05-10 20:38:37
Autor: qwerty
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:40c906cf-f5a2-433a-baa5-e980e0412dc5@z19g2000vbz.googlegroups.com...
co za bzdura. Drozej jest bo Play chce wiecej za polaczenia do swojej
sieci a nie na odwrot.

Chociaż byś nie żartował.

Data: 2009-05-10 22:26:53
Autor: Valdi.Pavlack
Jak to jest z Play-em poza miastami?
"qwerty" news:gu76vf$84m$1achot.icm.edu.pl

Chociaż byś nie żartował.

Kolega nie żartuje - on chyba za bardzo przygazował w niedzielny wieczór. W
końcu majówki mamy czas :)

Data: 2009-05-10 13:25:32
Autor: Latet
[...]

I jakie stawki wtedy płaci uzytkownik za połączenia? Wychodzące i przychodzące.

Dzięki,

latet

Data: 2009-05-10 13:51:00
Autor: SDD

Użytkownik "Latet" <latet@mxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gu6dlt$2eo$1inews.gazeta.pl...

I jakie stawki wtedy płaci uzytkownik za połączenia? Wychodzące i przychodzące.

Takie same, jak wowczas gdy jest zalogowany do Playa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 16:12:58
Autor: Boombastic

Użytkownik "waldek" <jpostrow.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gu6d6d$52b$1news.onet.pl...

[...]

Nie, nie widać Plusa tylko Play. Dopiero w wyborze sieci jest Plus.

Data: 2009-05-10 16:32:21
Autor: SDD

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4a06e0f3$0$2386$f69f905mamut2.aster.pl...

Nie, nie widać Plusa tylko Play. Dopiero w wyborze sieci jest Plus.

Ze jak?
U mnie na wyswietlaczu telefonu jest "Plus GSM" a pod spodem dodane "PLAY" (z karty SIM)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 18:46:04
Autor: Boombastic

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gu6ohj$1vo$1news.onet.pl...

[...]

A u mnie jest zawsze Play.

Data: 2009-05-10 18:52:41
Autor: qwerty
Jak to jest z Play-em poza miastami?
Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a0704d6$0$2403$f69f905@mamut2.aster.pl...
A u mnie jest zawsze Play.

To zleży od telefonu - K750@w800 pokazywał plus.

Data: 2009-05-10 13:23:12
Autor: SDD
Jak to jest z Play-em poza miastami?

Użytkownik "Latet" <latet@mxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gu6b6r$l38$1inews.gazeta.pl...
Z tego co slyszalem, to wlasne nadajniki Play ma tylko w duzych miastach.

Obecnie takze w bardzowielu srednich i malych. Choc czasem zdarza sie - tak jak u mnie w Radomsku - ze jest tylko UMTS i zwykly GSM-owy telefon musi korzystac z roamingu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 13:24:11
Autor: Latet
Jak to jest z Play-em poza miastami?
Obecnie takze w bardzowielu srednich i malych. Choc czasem zdarza sie - tak jak u mnie w Radomsku - ze jest tylko UMTS i zwykly GSM-owy telefon musi korzystac z roamingu.

A to nie jest tak, że Play ma koncesję tylko na UMTS?

latet

Data: 2009-05-10 13:50:32
Autor: SDD

Użytkownik "Latet" <latet@mxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gu6djc$272$1inews.gazeta.pl...

A to nie jest tak, że Play ma koncesję tylko na UMTS?

Nie ma chyba juz od kilku lat koncesji na uslugi telekomunikacyjne :)
Wystarczy pozwolenie. Play ma i na GSM (900) i na UMTS.
W Piotrkowie Trybunalskim i Belchatowie np. smiga na GSM 900.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 13:41:32
Autor: waldek
[...]

Zapomniałem jeszcze dodać, że z roamingiem w Niemczech nie ma żadnych problemów, a wręcz przeciwnie - można się zalogować np. do e-plusa.

Pozdr
Waldek

Data: 2009-05-11 18:56:25
Autor: >>Galeo
Latet pisze:
Witam,

Z tego co slyszalem, to wlasne nadajniki Play ma tylko w duzych miastach.

fałsz, ma dużo nadajnikach w małych miasteczkach

Jak to jest z Play-em poza miastami?