Jak to jest z cenami w Niemczech?

Data: 2009-12-01 16:12:16
Autor: JBART
Jak to jest z cenami w Niemczech?
komisów w Niemczech, ale jak to jest z tymi cenami? Da się znaleźć przyzwoite auto za przyzwoite pieniądze?

podczas kilku pobytów u ciotki w Niemczech szukałem jakiegoś samochodu i nigdy nic ciekawego cenowo nie znalazlem. Fakt, że to szukanie nie było nigdy zbyt intensywne, ale generalnie jestem zdania, że samochód zza Odry musi mieć jakiś feler, żeby opłacało się go sprowadzić. Czasem ten feler jest widoczny, np. uszkodzenia blacharskie, a czasem niewidoczny. Jeśli więc sprowadzić auto, to lekko uszkodzone i od pierwszego właściciela - czasem tak się uda. W tamtejszym komisie raczej bym nie szukał.

--
Jarek

Jak to jest z cenami w Niemczech?