Jak to jest z cenami w Niemczech?

Data: 2009-12-02 10:01:59
Autor: Adam Szewczak
Jak to jest z cenami w Niemczech?

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf2u8o$p3f$1@inews.gazeta.pl...
Witam,
Czasem zaglądam na jedną ze stron niemieckich z ogłoszeniami, mam nadzieję, że nie potraktujecie tego jako reklamę, bo strona i tak jest znana: mobile . de. Przeglądam sobie tamte ceny i zdarza się znaleźć interesujące mnie auto w przyzwoitej cenie. Ten sam model auta z porównywalnym wyposażeniem, rocznikiem i przebiegiem, w np. serwisie aukcyjnym niemieckim jest jednak ceniony już drożej. Nie znam cen komisów w Niemczech, ale jak to jest z tymi cenami? Da się znaleźć przyzwoite auto za przyzwoite pieniądze?
Pozdrawiam,
Grzegorz

    Tu juz osoby odpisaly w temacie.
Jezeli ktos chce kupic w miare nowy samochod to teraz z DK sie duzo sprowadza.

PZDr
Adam

Jak to jest z cenami w Niemczech?