Jak to jest z cenami w Niemczech?

Data: 2009-12-02 10:53:52
Autor: SET
Jak to jest z cenami w Niemczech?

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hf2u8o$p3f$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Czasem zaglądam na jedną ze stron niemieckich z ogłoszeniami, mam
nadzieję, że nie potraktujecie tego jako reklamę, bo strona i tak jest
znana: mobile . de. Przeglądam sobie tamte ceny i zdarza się znaleźć
interesujące mnie auto w przyzwoitej cenie. Ten sam model auta z
porównywalnym wyposażeniem, rocznikiem i przebiegiem, w np. serwisie
aukcyjnym niemieckim jest jednak ceniony już drożej. Nie znam cen
komisów w Niemczech, ale jak to jest z tymi cenami? Da się znaleźć
przyzwoite auto za przyzwoite pieniądze?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Z własnego i teścia doświadczenia. Zjeździliśmy kawał Niemiec i ci powiem,
że jako osoby całkowicie cywilne w tym sporcie nie mieliśmy szans znaleźć
czegoś przyzwoitego za rozsądne pieniądze. Albo totalne złomy ale autka
picowane przez Turków. I że oni nie kręcą liczników to nie wierzę. Fakt, że
mieliśmy na auto 2kE czyli stare raczej ale naprawdę był problem.
Z 5 ogłoszeń z mobile de po umówieniu się lelefonicznym na oglądania na
miejscu okazało się, że 2 to ściema i auta, przebiegi, stan miały się nijak
do ogłoszenia a w 3 pozostałych nawet cena magicznie wzrosła po przyjeździe
na miejsce. Tak więc jeżeli nie masz kontaktów to g.... znajdziesz a nie
auto. Ale oczywiście fuksy pewno są. Ja ich nie znalazłem :(

W końcu kupiliśmy jakąś Vectrę z automatem ale szału też nie robiła i w
sumie wyszło to samo co na miejscu a zmarnowaliśmy 2 dni

Jak to jest z cenami w Niemczech?