Jak to jest z chłodzeniem w tych nowych komputerach

Data: 2012-08-24 23:59:48
Autor: Feromon
Jak to jest z chłodzeniem w tych nowych komputerach

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:k10bpb$472$1inews.gazeta.pl...
Wymieniłem ostatnio poczciwego desktopa z Sempronem 2500+ na komputer z Dual Core. Początkowo moją uwagę przykuła niezwykle cicha praca urządzenia - wydobywał się z niego jedynie cichy szum, nieporównywalnie mniej uciążliwy od tego, co reprezentował stary pecet. Tak było przez jakiś pierwszy miesiąc. Kilka dni temu po raz pierwszy zetknąłem się z przypadkiem "włączenia" czegoś głośniejszego wewnątrz obudowy. Od tego czasu włącza się coraz częściej - niekiedy komputer pracuje już od startu z tym odgłosem. Terkot jest denerwujący...

Obudowa to Modecom Harry. Ktoś się orientuje o co może chodzić? Co jest źródłem tego odgłosu?

Regulacja temperatury w BIOS reaguje na UPAŁY!!!

Feromon

Jak to jest z chłodzeniem w tych nowych komputerach