Jak to jest z kupnem nowego auta na drugim koncu Polski?

Data: 2009-06-12 13:10:45
Autor: Yogi\(n\)
Jak to jest z kupnem nowego auta na drugim koncu Polski?
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0rgfp$pmd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Powiedzmy, ze znalazlem w salonie na drugim koncu kraju nowe
auto na tyle atrakcyjne ze chce mi sie przejechac caly kraj
zeby je kupic.

Jak to wyglada formalnie - musze gonic dwa razy - zalatwic kupno
i z papierami w zebach wracac do mojego Dzialu Komunikacji,
potem z tablicami do dilera i dopiero z autem do domu?

Czy da sie to jakos "na raz" zalatwic - auto chyba musi sie
rejestrowac w miejscu zameldowania?

Tak ludzie z caÅ‚ej Polski kupujÄ…  mitsubishi w BiaÅ‚ymstoku - w PHU Grafix.
http://www.mitsubishi-grafix.pl/
Prowadzą forum, http://forum.mitsumaniaki.pl/ można zostać członkiem klubu, który sponsorują (czy też raczej sponsorowali) a dla klubowiczów mają znaczne zniżki. Dlatego Warszawa, Szczecin czy Wrocław kupują u nich - faktura przychodzi pocztą, rejestrujesz, ubezpieczasz, wsiadasz w pociąg i po kilku lub kilkunastu godzinach jazdy odbierasz auto :-)

--
Yogi(n)

Jak to jest z kupnem nowego auta na drugim koncu Polski?